AndroidHealthClinic

test-susp versus test-prop

Bezoekers in dit topic

kl 100

Cool Novice
10 jaar lid
Lid sinds
22 feb 2008
Berichten
82
Waardering
0
welke vinden jullie het beste en waarom?
 
Test prop.

Die suspensie is pijnlijk....lastig, omdat je vaak moet zetten.
Meerdere keren per dag zelfs.

En elke keer zit mn naald verstopt met die zooi.
 
Test prop is net ff wat gebruiksvriendelijker en daarom makkelijker om mee te kuren.

Al wil je een snelle grote krachtstoename zou ik test susp pakken, vergeleken met prop word je hier echt beestachtig sterk van. Helaas brengt het wel de nodige sides(hoge bloeddruk ivm schommelende bloedwaardes) en vochtretentie(ook door schommelingen wschnlk).
 
@ Drycure

Merk je de krachtinname al onmiddelijk met de eerste inject? Ik heb die Agovirin Depot van Biotika 2ml.1ml=25mg.

Jeof
 
@ Drycure

Merk je de krachtinname al onmiddelijk met de eerste inject? Ik heb die Agovirin Depot van Biotika 2ml.1ml=25mg.

Jeof

dat is wel een suspensie maar dat is geen base of een snelle ester..maar een ester vergelijkbaar met enanthate (isobutyrate)..oftewel je kan dan beter 1ml test enan zetten dan 10ml agovirin
 
Ok klaas,ben weer wat wijzer thnx

Jeof
 
ok,prop krijgt voorkeur dus
 
Tenzij je PL'er bent en wilt pieken binnen een 2tal uren, dan kan ik mij er nog iets bij voorstellen.

Verder niet.
 
@ Drycure

Merk je de krachtinname al onmiddelijk met de eerste inject? Ik heb die Agovirin Depot van Biotika 2ml.1ml=25mg.

Jeof


2-3 daagjes zal het opgang zijn, en zal je al in gewicht toe gaan nemen.
kracht zal dan ook wel toe gaan nemen.
 
2-3 daagjes zal het opgang zijn, en zal je al in gewicht toe gaan nemen.
kracht zal dan ook wel toe gaan nemen.

Je merkt het meteen bro, kracht toename bij test susp is niet alleen gekoppeld aan toename in gewicht(vocht). Volgens mij werkt het voornamelijk op je CNS.
 
Back
Naar boven