AndroidHealthClinic

test enth. + primo

Bezoekers in dit topic

Loo

Colossal Veteran
15 jaar lid
Lid sinds
11 okt 2004
Berichten
15.710
Waardering
665
Beste luitjes,

Het is vakantie dus voldoende tijd om ff wat kuurschema'tjes in elkaar te zetten

Ik ben voor mezelf een licht verantwoord kuurtje in elkaar aan het knutselen.

Voorwaardes moeten zijn;
- niet teveel bijwerkingen, vocht vasthouden, acne.
- niet een te gruwelijke klap voor mijn eigen productie
- kilo of 6 overhouden.


Wat vinden jullie hier van;

keuze 1
week 1 – 4 30 mg turinabol (als kickstart)
week 1- 10 elke 5e dag 250 mg test enth. & 200 mg primo

keuze 2
week 1 frontload eerste 2x 500mg test enth. & 300mg primo
week 2-10 elke 5e dag 250 mg test enth. & 200 mg primo



Primo; minder waterretentie dan deca, minder onderdrukkend dan deca. (helaas ook iets minder opbouwend...ietsje hoger doseren?)

en dan nog wat; hoezo kuurt iedereen 10 weken,als ik overal lees dat de groei er na een week of 6 uit is?

Wat vinden jullie ervan en waarom?
Thanx, Lo
 
ik denk dat de eerste keuze de beste is met de Tboll daar gaat ge zeer zeker wel een paar harde kilos mee winnen als kickstart, primo niet op 250 per week, zet elke 5 de dag 300 minstens!
 
ziet er mooi uit, zo primo zoals al reeds gemeld wel iets hoger zetten.

- die gruwelijke klap ga je met test krijgen, het is alleen persoons afhankelijk hoe je daar op reageert.
- persoonlijk zou ik plan 2 nemen test en primo tot week 8, tbol vanaf week 7,8,9,10 gevolgd door een nakuur met clomid, nolva en clen (heeft mij echt goed geholpen)
 
ik zou de primo op min. 5oomg pw houden of anders helemaal laten zitten.

test e min. 12 weken en elke 3.5 dag zetten. enenthaat duurt ongeveer 5 weken tot het echt werkt dus ik zou er min. 12 weken van maken en het elke 3.5 dag zetten om bloed waardes gelijk te houden en zo bijwerkingen tot een minimum te beperken.

je eigen productie zet je toch stil dus daar zou ik geen rekening mee proberen te houden.zet de test 1 week langer dan de primo en begin pct 3 weken na laatste test shot.

-rodge
 
Ga je nu ook hier begeven rodge?
Ik lees je posts veel op AR /steroid.com forums.
welkom anyway
 
rodge zei:
ik zou de primo op min. 5oomg pw houden of anders helemaal laten zitten.

test e min. 12 weken en elke 3.5 dag zetten. enenthaat duurt ongeveer 5 weken tot het echt werkt dus ik zou er min. 12 weken van maken en het elke 3.5 dag zetten om bloed waardes gelijk te houden en zo bijwerkingen tot een minimum te beperken.

je eigen productie zet je toch stil dus daar zou ik geen rekening mee proberen te houden.zet de test 1 week langer dan de primo en begin pct 3 weken na laatste test shot.

-rodge

hey bro,

ik dacht dat je met de halfwaarde van zowel enthanate als primo best elke 5e dag kan zetten. Elke 3,5 dag voor stabiele bloedwaardes ??? , is dat niet een beetje overdreven voor enthanate?

Uiteraard gaat mijn eigen productie tijdens de kuur plat, daar ben ik me ook zeker van bewust.
Maar met oogpunt op de periode na mijn kuur, gaat mijn voorkeur uit naar primo i.p.v. deca., aangezien deca erom bekend staat nog lang na de kuur zijn sporen achter te laten.
Of zeggen jullie dat niet zoveel uitmaakt, want dan kies ik liever voor deca...

verder wil ik er maar een kilo of 6 aan overhouden, en wil ik de kuur licht houden.

Dus bedankt voor je advies, maar het is een beetje teveel van het goede denk ik.
 
ja kerel dat van die deca is persoonsgebonden, ik kan je zeggen ik vroeg raad aan sommigen en ze zeiden dat er aan deca wel enkele risicos verbonden waren( herstel,libido,vocht...) en ik heb het toch maar gedaan, en wat kreeg ik in de plaats: een dikke vette vochtkop, kleine miezerige ballen en een libido van een 80 jaar oude man.
ik zou voor primo gaan en em 2 x per week 200mg zetten + test aan 375.
 
Beast N°1 zei:
ja kerel dat van die deca is persoonsgebonden, ik kan je zeggen ik vroeg raad aan sommigen en ze zeiden dat er aan deca wel enkele risicos verbonden waren( herstel,libido,vocht...) en ik heb het toch maar gedaan, en wat kreeg ik in de plaats: een dikke vette vochtkop, kleine miezerige ballen en een libido van een 80 jaar oude man.
ik zou voor primo gaan en em 2 x per week 200mg zetten + test aan 375.

ja dat verhaal heb ik vaker gehoord.

Op een ander forum was er een gozer die echt maanden ****ed up is geweest van die "lichte"deca.

reden genoeg voor mij om primo te nemen ;)
 
als jer erg veel last hebt van deca dan is er al iets niet helemaal in de haak voor je begint met de kuur. Deca laat inderdaad voor een lange tijd zijn sporen na, maar over het algemeen wordt het heel sterk overdreven ik neem in een kuur meestal een week of 12 400mg deca en heb in al die jaren nog nooit ergens last van gehad. Maar primo is op zich ook wel een mogelijkheid. Dat na 6 weken de groei eruit is komt meestal omdat mensen t elang doorgaan met dezelfde stack. als je bv na 6 weken sustanon overstapt op enanthate kan je daar ineens weer veel beter opgaan terwijl susta ook voor een deel enanthate bevat. Het lichaam reageert wanneer het op as aankomt meestal heftiger wanneer je een stack afwisselt.
 
Back
Naar boven