| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Novice Aangemeld: apr 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Stats: Karma: | Test/Deca/nolva nakuur
Beste forumerss,, Hier een vraag,ben vandaag begonnen aan mijn 1ste kuur. Test 250 mg Deca 200 mg Nova als nakuur Begin idd laag,maar is beter dan gelijk hoog beginnen. Wil ook wat bodyfat kwijt raken en wat Drooge Spiermassa winnen. Alleen gaat nu over voeding : Ben 1.80/85KG 17% BF. (normaal ging ik rond de 3500KCAL eten) moet ik dan geleidelijk 1000kcal meer eten M-1 : Whey shake(opstaan) 2 scheppen M-2: 5 volkoren brood met kipfilet of rosbief 200/300GR kipfilet/rosbief M-3: 4 eieren Gebakken/gekookt M-4 ? (Wat kan er tussen) M-5 Rijst kipfilet groente /of pasta met biefstuk M-6 4 volkoren brood met tonijn(2 blikjes) M-7 Langzame whey shake./of kwark Alvast erg bedankt Groeten, Beest23 Laatst aangepast door Beest23 : za 11 apr 2009 om 12:59 |
| | |
| | #2 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: aug 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Test/Deca/nolva nakuur
je moet je kcal gedurende de kuur langzaam opschroeven (naar mate je spiermassa vergroot), zo ineens 1000kcal extra kan maar tot 1 ding leiden: meer vet.
__________________ Idiots 'r us... |
| | |
| | #3 |
| Huge Freak Aangemeld: okt 2004 Locatie: Lekker thuis Leeftijd: 44 Geslacht: M
Stats: 1m65 103kg 15% Karma: | Re: Test/Deca/nolva nakuur
Zou als jj BF omlaag wilt hebben,eens 250 test only proberen,en hierbij flink lowcarb gaan.En ALLEEN maar focussen op cardio Tst /dk zal alleen maar leiden tot hoger aromatisering en dus fatgain
__________________ 1.65m 101-kg 15-% PM mag altijd. |
| | |
| | #4 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: aug 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Test/Deca/nolva nakuur
deca aromatiseert aanzienlijk minder dan test.... hoewel deca wel een directe estrogene werking lijkt te hebben.
__________________ Idiots 'r us... |
| | |
| | #5 |
| Moderator | Re: Test/Deca/nolva nakuur
Jep, en een progestene.
__________________ email: navy@safe-mail.net |
| | |
| | #6 | |
Stats: Karma: | Re: Test/Deca/nolva nakuur
Citaat:
Wat kan ik het beste eten in mijn voedings-schema die ik heb geplaats,wat kan er veranderd worden en wat is nu zo goed?? alvast bedankt Groeten, beest23 | |
| | |
| | #7 | |
| Advanced Bodybuilder | Re: Test/Deca/nolva nakuur
Citaat:
Ja maar is zn eerste kuur.. Zou zonde zijn om daar n cut kuur van te maken toch.. Hij had beter naturel ff wat kunnen cutten.. Hij moet nu iig wel heel schoon gaan eten..
__________________ "Oprichter van de Melk/AAS stack fanclub" Ben jij, net als ik, verliefd geworden op melk en AAS? Meld je dan aan en deel je liefde! | |
| | |
| | #8 | |
Citaat:
of zou ik zoiets ervan maken eerst rustig aan beginnen met eten zoals Wordt meestal smiddag's 12/1u wakker. -Whey shake banaan erbij -4x volkoren met kipfilet 250/300Gram ofzo -Zalm,Makreel Aardappelen (beetje verdelen over de middag) -volkoren brood met wat tonijn in blik whey shake met water Na trainen Whey shake met water Patat van de bram? Voor slapen Promax85 + eetlepel pindakaas ? dit is beetje schoon eten,of voedingsschema die ik eerder heb gepost alleen wat bewerken? iemand? | |
| | |
| | #9 |
| Moderator | Re: Test/Deca/nolva nakuur
Je staat te laat op, daardoor kan je nooit optimaal je voeding verdelen over een daadwerkelijke dag. Verder is je voeding erg weinig, zet eens een schema neer incl. gewichten. Misschien is het verstandig eerst je voeding op orde te krijgen en dan pas aan kuren te denken ! Dan zal je zien meer profeit te krijgen van een kuur.
__________________ email: navy@safe-mail.net |
| | |
| | #10 |
| Huge Freak Aangemeld: okt 2004 Locatie: Lekker thuis Leeftijd: 44 Geslacht: M
Stats: 1m65 103kg 15% Karma: | Re: Test/Deca/nolva nakuur
Zou ff naturel pr maandje rippen,dan knallen
__________________ 1.65m 101-kg 15-% PM mag altijd. |
| | |
| | #11 |
|
| | |
| | #12 | |
Citaat:
Heb hiervoor altijd op me voeding gelet,alleen had veel melkproducten in mijn voeding vandaar dat ik er nu niet uitkom,wil namelijk schoon eten. Mijn Schema ziet er als volgt ongeveer uit: M-1 : 2 schep Whey shake + havermout (100gr) + banaan M-2 : 5 volkoren brood met 250 grm Kipfilet M-3: 5 Ei-Eieren + fruit Na Traine: Snelle eiwitten Whey shake + dextro M-4: Rijst(+/-150grm) Kipfilet(grill) +/-200/300 grm groente/salade M-5 4 volkoren brood 2 x Tonijn in blik M-6 4 eieren + fruit M-7 (Voor slapen) Promax85(langzame eiwitten) + eetlepel pindakaas Zo ziet het er ongeveer uit nu,iemand tips?? (tussen door ook shake's) Niemand Laatst aangepast door Beest23 : di 14 apr 2009 om 14:56 | |
| | |
| | #13 |
??
|
| | |
| | #14 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jan 2007 Locatie: Zakkemakke Leeftijd: 29 Geslacht: M
Stats: 2m26 157kg 6% Karma: | Re: Test/Deca/nolva nakuur
Dus jij doet geen nachtwerk ofzo? Je bent gewoon een luie vod
__________________ GOD IS DEAD, I AM ALIVE! |
| | |
| | #15 |
|
| | |
| | #16 |
| Novice | Re: Test/Deca/nolva nakuur
haha 12uur opstaan beter 7 uur opstaan en beginnen met eten!!!!!!!!!!!!
|
| | |
| | #17 |
| Novice Aangemeld: mrt 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 35 Geslacht: M
toch ken ik gebruikers met een redelijk hoge bf 17a18 % die naar een kuurtje toch een stuk droger worden, misschien hebben jullie daar een verklaring voor
|
| | |
| | #18 | |
| Cool Novice Aangemeld: mei 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 27 Geslacht: M
Citaat:
door de anabole werking van AAS zal de vraag naar calorieen van je lichaam toenemen. als dan je calorie inname hetzelfde blijft wordt je dus droger | |
| | |
| | #19 |
| Dutch Bodybuilder | Re: Test/Deca/nolva nakuur
campingkoelkastje naast je nest en je wekker zetten.. Maar als je nachtwerk doet ofzo dan verplaats je je dagritme en kan je de boel toch evengoed sprijden? Of anders vroeger de klamme lappen in. Gebakkeneieren?? en cut?? Ga qua Kcal's op onderhoud zitten en bouw langzaam op net achter je verbruik aan.. VVM gain en meteen lagere BF... Moeilijk,,, lastig.... Mmmm Tsja.. Goed op je voeding letten en heel schoon eten en meet alles en zet het in een excell sheetje met een paar grafiekjes.. Dan zie je meteen waar je heen gaat..
__________________ Aan het mokken omdat ie niet weet hoe zijn rug te trainen zonder elke keer zijn neus te branden en is spuugzat het advies `voorzichtig en met belijd` te horen.. weer cardio only helaas. Fuck it, ga weer nadruk leggen op vechtsport.. violentia satis semper solvit omnia (Genoeg geweld lost alles op) Getverderrie, buiten weer glad. Ben de loopband wel zat ondertussen |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| nakuur, test/deca/nova |
| Topic opties | |
| |