AndroidHealthClinic

T3 | Echt zo gevaarlijk? of zijn er betere opties? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jamesss

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
10 apr 2006
Berichten
2.762
Waardering
31
Lengte
1m78
Massa
40kg
Vetpercentage
> 50%
Ik ga binnenkort een cutkuurtje draaien en toen had Dennis999 het idee om daar T3 bij te draaien.

Nu heb ik gezocht hier op het forum maar T3 word niet geaccepteerd als zoekterm (minimaal 3 karakters). Ik heb wat gelezen over T3 (cytomel) op steroid.com en Big Cat's profiel. Nu werd daar gezegd dat je UITERST voorzichtig moet zijn met dit goedje want je kan permanent je eigen T3 aanmaken stoppen. Is dit nu echt zo gevaalrijk als daar word beschreven???

Tevens zie ik af en toe staan T3 Cytomel en soms T3 Tiromel wat is het verschil?

Ik overweeg een aantal cut combi's welke advisren jullie. Ik heb nog geen ervaring met deze spullen behalve ECA/ECY

Clen/T3 Om en om
T3/ECA Om en om
Clen/ECA om en om
 
t3 vind ik k*t, mn hart doet rare dingen als ik aan die shizzle zit.
 
Het verschil tussen Cytomel en Tiromel is de merknaam, volgens mij.

Permanent plat zal niet zo snel gaan, maar onmogelijk is niets..
Als hij wel plat is, eindigt dat met een chemo-slok die mijn Pa heeft gehad, na diverse oog-operatie's vanwege het vocht dat ophoopte in zn oogkassen, door een te snel werkende schildklier.. (niets met T3-gebruik te maken overigens)

Dit zeg ik absuluut niet om je er vanaf te praten, wil je alleen wel op de consequentie's wijzen.
Maar met AAS heb je ook gevaren, die we ook voorlief nemen, dus beetje de middenweg zoeken lijkt me..

Clen en T3 om en om lijkt me wel een goed idee overigens, te lang aan de T3 of Clen lijkt me geen pretje, nu nog een juist kuurschema!

Succes man!
 
heb het door omstandigheden eens vrij onregelmatig gebruikt. Auto was gejat met potje T3 erin. Daarna eerst weer nieuwe bestellen. Toen ook nog weleens een paar keer s avonds vergeten en daarna volgende dag weer 2 stuks. Met mijn stofwisseling is daarna niets gebeurt. Alleen als ik ze niet tijdig slikte kreeg ik vaak last van brandend maagzuur en na een pilletje was het weer weg. Heb hier nog een potje liggen. Zit erover te denken om wat T3 in mijn kuur toe te voegen.
 
Daarom moet je het volgens mij ook rustig op en afbouwen.
Als je te snel een hoge dosering gebruikt en daarna gelijk stopt, dan zou dit eventueel je eigen schildklieren kunnen stopzetten.
 
Er is onderzoek naar geweest naar T3 gebruik en er is uit gebleken dat het praktisch onmogelijk is om je eigen schildklier hormoon plat te leggen (kan het onderzoekje wel niet meer vinden).

Zou eerder voor ECY stack gaan dan ECA stack, vind dat aspirine niet zo een heel waardige toevoeging geeft en dat yohimbine beter werk(volgens mij)
Ik zou ECY stack en clenbuterol echt niet stacken, denk dat je redelijk zou doorslaan en dat je hart rare dingen zou doen. Je kan het wel afwisselen dus bv.. 2 weken clenbuterol, dan 2weken ECY dan weer 2 weken clenbuterol.

T3 + clenbuterol is te doen en vormt een hele goede cutting stack! Staat ook bekend bij veel bb'ers. T3 + ECY stack is ook zeker te doen.

Je kan altijd bv:
week 1-6: t3 op en afbouwen tot 100mcg, dus 6dgn 25mcg, 6dgn 50mcg, 6dgn 75mcg,6dgn 100mcg, 6dgn 75mcg enz..
week 1-2: clenbuterol op en afbouwen tot 150mcg (of naar zelf aanvoelen, sommige mensen zijn er gevoeliger voor)
week 3-6: ECY stack

T3 vind ik van de 3 ook de beste vetverbrander. Ook met de minste sides. Maar stacken is natuurlijk altijd nog beter :D.
 
Laatst bewerkt:
t3 kan in lage dosis zowiezo nuttige supp zijn bij een kuurtje
 
t3 kan in lage dosis zowiezo nuttige supp zijn bij een kuurtje

Yep

Maar als je het vetverbrandend wilt gebruiken raad ik het toch aan het tot 100mcg te gaan gebruiken, maar dan wel op en afbouwen..
 
ik raad alleen opbouwen aan omdat je anders last van hoge bloeddruk kan krijgen...maar afbouwen is nergens voor nodig..is toch al onderdrukt dus die langzame afbouw heltp daar niet tegen...
slin ga je bv ook niet afbouwen....
kan beter T3 PCT er achter aan knalle
 
Permanent plat zal niet zo snel gaan, maar onmogelijk is niets..
Als hij wel plat is, eindigt dat met een chemo-slok die mijn Pa heeft gehad, na diverse oog-operatie's vanwege het vocht dat ophoopte in zn oogkassen, door een te snel werkende schildklier.. (niets met T3-gebruik te maken overigens)

als je schildklier plat ligt krijg je geen slok, je krijgt zo n slok als ze hem plat willen leggen (als hij te snel werkt) en vervolgens krijg je medicatie (t3) om het op te vangen
 
Tiromel is de Turkse T3, Cytomel weet ik zo ff niet meer maar ik dacht USA. Maar het enig verschil is de merknaam.

Uit recentere onderzoeken is gebleken dat het gevaar van orale toeding van T3 nogal wat overrated is.

Maar vergis je natuurlijk niet dat het toch een medicijn is maar ik heb zo'n halfjaar terug een PM ontvangen van Big Cat dat 50mcg voor 11wkn zonder op en afbouw relatief veilig is.

Voor een gerust hart adviseer ik je wat meer research te doen naar T3.
Ik ga het iig weer gebruiken in mijn cuttingsfase.
 
Zo interessante dingen komen hier naar voren. Ik ga op zoek naar dat onderzoek dat al 2x aangehaald is. Als iemand het vind graag posten. Als ik het vind zal ik het zeker hier plaatsen.

Even iets anders. Wat vinden jullie van Clen en/of T3 gebruiken VOOR je aan de kuur begint en dan tijdens de kuur ook nog? Toegevoegde waarde of meer kans om katabool te worden?
 
Recovery of pituitary thyrotropic function after withdrawal of prolonged thyroid-suppression therapy.

The pattern of thyrotropin secretion was analyzed in seven euthyroid women, before and after withdrawal of long-term thyroid hormone, by serial measurements of thyroid 131l uptake, serum thyroxine, tri-iodothyronine, and thyrotropin concentrations, and the response to thyrotropin-releasing hormone. During exogenous hormone administration, 131l uptake was suppressed, and serum thyrotropin concentrations before and after administration of thyrotropin-releasing hormone were undetectable. After withdrawal of exogenous hormone, thyrotropin secretory function was transiently impaired, as indicated by undetectable basal thyrotropin concentrations together with absence of response to thyrotropin-releasing hormone, and subsequently by normal values of basal thyrotropin concentration and normal responses to releasing hormone while serum thyroxine and tri-iodothyronine concentrations were subnormal. Decreased thyrotropin reserve persisted for two to five weeks. Detectable values of serum thyrotropin (less than 1.2 muU per milliliter) and a normal 131l uptake usually occurred concurrently in two to three weeks. Serum thyroxine concentration returned to normal at least four weeks after hormone withdrawal.

Hier staat dat na langdurig gebruik van T3 de normale hormoonfunctie na 2-3 weken weer is hersteld na het stoppen van inname. Bij langdurig gebruik mag je denken aan jaren.
 
Zo heb sommige stukken toch 3x moeten lezen maar ik vat hem :D. Goed stuk!
 
als je schildklier plat ligt krijg je geen slok, je krijgt zo n slok als ze hem plat willen leggen (als hij te snel werkt) en vervolgens krijg je medicatie (t3) om het op te vangen

Je heb helemaal gelijk bro, bedoel idd dat hij juist veelste snel werkte, en dat ze hem plat moesten gooien...
Sorry voor de onduidelijkheden!

Maar hij werkte bij mn Pa te snel, en hij heeft een chemo-slok gehad vorig jaar.. Maar nu blijkt hij niet helemaal uitgeschakeld te zijn, en krijgt hij nog zo'n slok..
T3 heeft hij ook als medicijn!
 
t3 is naar mijn mening relatief ongevaarlijk.. pro's en wedstrijdbb'ers (en sommige beachboys) ;) gebruiken het year round om in near-contest shape te blijven in vrij hoge doseringen.. je kunt voor zover ik weet je eigen productie niet blijvend plat leggen door het gebruik van normale (tot 100mcg) doseringen t3.. gewoon niet al te gek doen met dat spul
 
@Infinity goede tip. Heb al hoop meer info gevonden. Heb ook al veel gelezen uit de USA. Ben langzaam maar zeker overtuigd aan raken dat je zoals Eclipse zegt dit veilig kan gebruiken tot 100mcg.
Zoals het met de info er nu voorstaat lijkt 2 weken T3 gevolgd door 2 weken Clen de te preferen keuze. Jullie visie?

Graag 1 antwoord nog aub (ja ik weet ik vraag veel): T3 zonder AAS ernaast. Verbrand je dan veel spiermassa zoals in Big Cat's stuk word gesuggereerd of valt dit mee?
 
Het verschil tussen Cytomel en Tiromel is de merknaam, volgens mij.

Permanent plat zal niet zo snel gaan, maar onmogelijk is niets..
Als hij wel plat is, eindigt dat met een chemo-slok die mijn Pa heeft gehad, na diverse oog-operatie's vanwege het vocht dat ophoopte in zn oogkassen, door een te snel werkende schildklier.. (niets met T3-gebruik te maken overigens)

Dit zeg ik absuluut niet om je er vanaf te praten, wil je alleen wel op de consequentie's wijzen.
Maar met AAS heb je ook gevaren, die we ook voorlief nemen, dus beetje de middenweg zoeken lijkt me..

clenbuterol en T3 om en om lijkt me wel een goed idee overigens, te lang aan de T3 of Clen lijkt me geen pretje, nu nog een juist kuurschema!

Succes man!

Bedankt voor de info man!. Krijg vaak het idee dat mensen oogkleppen op hebben en alleen het positieve willen zien. Risico's moeten zeker aangehaald worden!!!

Over kuurschema die is klaar :D
Ik koop spulletjes voor 8 weken maar ik draai 6 weken en indien ik merk dat er nog rek in zet trek ik het door tot 7 of 8 weken.
1-6/7/8 Test Prop @ 150 EOD
1-6/7/8 Tren @ 75 EOD
1-6/7/8 Mast @ 100 EOD

Jamm Jamm heb er al zin in :D
 
Mooi man weer hoop info binnen gehaald.
succes met je kuurtje bro.
hou ons ophoogte;)
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven