AndroidHealthClinic

T3 | Echt zo gevaarlijk? of zijn er betere opties? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jamesss

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
10 apr 2006
Berichten
2.762
Waardering
31
Lengte
1m78
Massa
40kg
Vetpercentage
> 50%
Ik ga binnenkort een cutkuurtje draaien en toen had Dennis999 het idee om daar T3 bij te draaien.

Nu heb ik gezocht hier op het forum maar T3 word niet geaccepteerd als zoekterm (minimaal 3 karakters). Ik heb wat gelezen over T3 (cytomel) op steroid.com en Big Cat's profiel. Nu werd daar gezegd dat je UITERST voorzichtig moet zijn met dit goedje want je kan permanent je eigen T3 aanmaken stoppen. Is dit nu echt zo gevaalrijk als daar word beschreven???

Tevens zie ik af en toe staan T3 Cytomel en soms T3 Tiromel wat is het verschil?

Ik overweeg een aantal cut combi's welke advisren jullie. Ik heb nog geen ervaring met deze spullen behalve ECA/ECY

Clen/T3 Om en om
T3/ECA Om en om
Clen/ECA om en om
 
t3 vind ik k*t, mn hart doet rare dingen als ik aan die shizzle zit.
 
Het verschil tussen Cytomel en Tiromel is de merknaam, volgens mij.

Permanent plat zal niet zo snel gaan, maar onmogelijk is niets..
Als hij wel plat is, eindigt dat met een chemo-slok die mijn Pa heeft gehad, na diverse oog-operatie's vanwege het vocht dat ophoopte in zn oogkassen, door een te snel werkende schildklier.. (niets met T3-gebruik te maken overigens)

Dit zeg ik absuluut niet om je er vanaf te praten, wil je alleen wel op de consequentie's wijzen.
Maar met AAS heb je ook gevaren, die we ook voorlief nemen, dus beetje de middenweg zoeken lijkt me..

Clen en T3 om en om lijkt me wel een goed idee overigens, te lang aan de T3 of Clen lijkt me geen pretje, nu nog een juist kuurschema!

Succes man!