XXL Nutrition

sustanon doorgerekend

Bezoekers in dit topic

philaprilia

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
26 mei 2004
Berichten
384
Waardering
9
Wat te zeggen over volgende berekening :

No-Nonsense Training - Sustanon 250 doorgerekend

Ik lees dikwijls dat men aanraad om sustanon te vervangen door Test e ivm stabielere bloedwaarden.
Als ik bovenstaande verhaal mag geloven is er niet echt een groot verschil in afgave van actief product.

Dus hoe zet je nu best je sustanon als er 500mg per week moet geprikt worden?

Grtz
 
Ja, het is al langer bekend dat het niet veel scheelt tussen sus en test e. Maar alle beetjes helpen. ;)

Met beide bereik je hele nette resultaten als je ze op 500mg of hoger doseert ew.
 
Sustanon bevat de propionaat ester, hierdoor moet je heem meerdere keren per week zetten.
Mijn mening is dat daar maximaal 2 dagen tussen zou moeten zitten, dus dat zou dan 4x p/w 125mg zijn.
 
Sustanon bevat de propionaat ester, hierdoor moet je heem meerdere keren per week zetten.
Mijn mening is dat daar maximaal 2 dagen tussen zou moeten zitten, dus dat zou dan 4x p/w 125mg zijn.


heb je het stukje nou gelezen?..ik zeg het al een hele tijd dat het niet veel uitmaakt of je nou sus of enanthate zet..maar men leest hier van alles en praat alles maar weer na..
 
hey dats een geod topic die daro gepost is...gelijk ff leze
 
heb je het stukje nou gelezen?..ik zeg het al een hele tijd dat het niet veel uitmaakt of je nou sus of enanthate zet..maar men leest hier van alles en praat alles maar weer na..

Ik had het stuk nog niet gelezen, maar ik praat niemand na.
Dit was mijn mening hoe ik het zou zetten.
Klopte blijkbaar niet.
Zal het stukje eens goed lezen, ben nooit te oud om te leren.:o
Excuses... :(
 
Ik had het stuk nog niet gelezen, maar ik praat niemand na.
Dit was mijn mening hoe ik het zou zetten.
Klopte blijkbaar niet.
Zal het stukje eens goed lezen, ben nooit te oud om te leren.:o
Excuses... :(


:thumbup: No problem mate
 
Kijk nu DW je hebt die jongen gekwetst :aai:
 
Kijk nu DW je hebt die jongen gekwetst :aai:

Haha nee hoor :)
Wordt liever de goede kant opgestuurd als ik de verkeerde kant op ga :D :p
 
heb je het stukje nou gelezen?..ik zeg het al een hele tijd dat het niet veel uitmaakt of je nou sus of enanthate zet..maar men leest hier van alles en praat alles maar weer na..

hele tijd geleden was er ook al zo'n discussie, toen heb jij het ook al een keer uitgelegd aan de hand van een of andere tabel met halfwaardes geloof ik.

(met andere woorden; zoek eens ff in het archief joh, was wel een goed topic)
 
Wat te zeggen over volgende berekening :

No-Nonsense Training - Sustanon 250 doorgerekend

Ik lees dikwijls dat men aanraad om sustanon te vervangen door Test e ivm stabielere bloedwaarden.
Als ik bovenstaande verhaal mag geloven is er niet echt een groot verschil in afgave van actief product.

Dus hoe zet je nu best je sustanon als er 500mg per week moet geprikt worden?

Grtz


Mooi stukje heb je daar gevonden!

Maar gewoon 2x 250MG zetten, op bv: Maandag en Donderdag.
 
Als ik het goed begrijp zal zelfs 1 x per week tegenover 2 x per week zetten weinig verschil maken.
 
Aangezien sustanon en testosteron enanthaat vrijwel dezelfde exponentiele vervalcurve hebben nl:
Halfwaardetijd van test E = 10.5 dagen
Halfwaardetijd van sustanon = 12.3 dagen
Beiden hebben een lange halfwaardetijd dus duurt het langer voor de evenwichtstoestand beireikt wordt.

Om snel een stabiele bloedwaarde te bereiken is het aan te raden een front load te doen dwz dat je bij deze 2 producten op 1dag 1212mg voor test e en 1396mg voor sustanon zou moeten zetten.
Ik heb ervoor gekozen om de front load te verspreiden over de helft van de halfwaardetijd van het product. Zo bereik je toch nog snel die evenwichtstoestand en slaat het snel aan.
Vervolgens zou ik in theorie 250mg 2x in de week om de 3.5 dagen willen zetten.
Dus idd bvb maandag en donderdag.

Bij een éénmalige toediening van 500mg heb je een hogere piek en dus ook een hogere daling. bij 2x injecteren/week is de piek minder hoog en de daling ook dus je zit dichter rond de gemiddelde waarde (=constantere bloedwaarde).
Is niks nieuws, zijn al heel wat interessante posts over geweest.

Zie voor de volledige uitleg: No-Nonsense Training - Frontloaden, halfwaardetijd, bloedwaarden
 
ach ja, ik zet gewoon één maal per week 250 sust en het gaat zeer lekker bij mij. kga echt ni liggen kloten met halve milliliterkes :p
 
Back
Naar boven