XXL Nutrition

Stopen met Dianabol door werk HELP ?

Bezoekers in dit topic

jasperOEM

Novice
Lid geworden
1 mrt 2015
Berichten
6
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
82kg
Vetpercentage
11%
Goedenavond iedereen

Ik ben 2 weken geleden begonnen met een Dianabol only kuur. De eerste week pakte ik 10mg per dag en de laatste week heb ik 20mg elke dag genomen nou heb ik een probleem. Ik moet voor mijn werk naar Amerika voor 3 weken (spoedgevalletje in Denver) ik ga dus stoppen met mijn kuur

ik heb thuis nolvadex staan moet ik daar nu al mee beginnen of kan dat achter wegen blijven omdat de kuur best kort is nu ik stop ?

thanks gasten
 
Ten eerste 20mg zal zoiezo niet veel doen, ten 2e ik zou het gewoon zo laten.
 
In Denver kan je ook wel roids kopen :) Dus waarom stoppen? Of werk je 12 uur op 12 uur af?
 
In Denver kan je ook wel roids kopen :) Dus waarom stoppen? Of werk je 12 uur op 12 uur af?
Haha nou ik zit in de buurt van denver dus weinig aangelegenheden om te sporten zag ik al :P
 
Haha nou ik zit in de buurt van denver dus weinig aangelegenheden om te sporten zag ik al :P

Dan zou ik gewoon nu off gaan, nakuren lijkt me zo wie zo nutteloos met deze hoeveelheden. Succes in Denver.
 
goed inggelezen iedergeval
top kuur
 
In Denver kan je ook wel roids kopen :) Dus waarom stoppen? Of werk je 12 uur op 12 uur af?

Is dat daar niet illegaal?

---------- Toegevoegd om 18:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:48 ----------

Ten eerste 20mg zal zoiezo niet veel doen, ten 2e ik zou het gewoon zo laten.

True that gewoon stoppen, geen nakuur
 
Back
Naar boven