AndroidHealthClinic

STH vraagjes

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Trickster

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
23 okt 2005
Berichten
2.296
Waardering
254
Lengte
1m79
Massa
107kg
Vetpercentage
10%
Peepz,


Ik heb geprobeerd alvorens eerst de search functie te gebruiken zoals altijd.
Maar als ik zoek op Groeihormoon STH (omdat STH tekort is) geeft die telkens de zelfde error.

Vandaar dat ik het dan maar concreet vraag.
Kan iemand mij wat meer vertellen over STH?
Je zet het met 5IU per dag, insuline naals in je buikvet.
Je hele spier structuur enz verandert. Net als bot en dus ook kaaklijn etc.

Nu zou ik graag zoiets weten als hoelang moet je het minimaal gebruiken om
resultaat te boeken? Wat gebeurt er met kracht etc? Werkt het STH opzich of moet het voor optimale werking i.c.m A.A.S?

Graag zou ik julie ervaringen en kennis horen.
( dit is niet voor mijzelf, maar voor een kennis van me. 114kg! )

Ik wacht jullie replys af!
Thanx
 
Zelf geen ervaring nog mee, wel veel over gelezen.. Maar wat ik er van weet kan jw wel wat kracht bijkrijgen.. Spiergroei stelt vrij weinig voor en begint pas na een maand of 3 a 4.. Huid verbeterd, lekker gevoel van wellbeing, en je slaapt lekker. En oh ja, het vet valt van je af schijnt.

Verwacht van 5 iu per dag maar niet dat je kaaklijn en je voeten gaan groeien hoor :D
Ik zou er een thyroid naast zetten, zoals t4 op 50 tot 100 mcg.. Sochtends zetten bij het wakker worden, en een uur van te voren en een uur daarna niet eten. Is voor je glucosegevoeligheid..
 
Zelf geen ervaring nog mee, wel veel over gelezen.. Maar wat ik er van weet kan jw wel wat kracht bijkrijgen.. Spiergroei stelt vrij weinig voor en begint pas na een maand of 3 a 4.. Huid verbeterd, lekker gevoel van wellbeing, en je slaapt lekker. En oh ja, het vet valt van je af schijnt.

Verwacht van 5 iu per dag maar niet dat je kaaklijn en je voeten gaan groeien hoor :D
Ik zou er een thyroid naast zetten, zoals t4 op 50 tot 100 mcg.. Sochtends zetten bij het wakker worden, en een uur van te voren en een uur daarna niet eten. Is voor je glucosegevoeligheid..

is voor je prolactine ...
voor glucose gevoeligheid neem je eventueel glucophage of om een nog heftiger spieropbouwend effect te krijgen insuline.
 
en een uur van te voren en een uur daarna niet eten. Is voor je glucosegevoeligheid..

Een uur van te voren en een uur naderhand niet eten? Is iedereen het hiermee eens??
 
Yep, aangezien hgh ook je glucosegevoeligheid aantast moet je daarmee oppassen. Anders zou jetheoretisch gezien diabeteet kunnen worden als je er gevoelig voor bent!
 
Yep, aangezien hgh ook je glucosegevoeligheid aantast moet je daarmee oppassen. Anders zou jetheoretisch gezien diabeteet kunnen worden als je er gevoelig voor bent!
maar dan nog gaat die t3 of t4 daar niet veel aan doen hoor...
 
Nee snap ik:D
die t4 is om de thyroid verlagende werking te compenseren, aangezien hgh dat ook aantast.
 
juist had ff verkeerd gelezen my bad ;)
maar gewoon glucophage is imo de beste manier ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven