Fitness Seller

Stelling SPOEDIG HULP AUB! Kuren met Tren. Zoveel verschillende meningen. Wat is de juiste?

Bezoekers in dit topic

Breest

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
25 feb 2009
Berichten
25
Waardering
0
Hallo,

Hopelijk kunnen jullie mij helpen. er is wat haast bij. alvast bedankt

Leeftijd: 23 jaar
Groote: 1m82
Gewicht nu: 78kg (gisteren door dokter gewogen)
Max gewicht: 86kg (20jaar)
Startgewicht: 58kg (bijna 18 jaar)

1ste kuur: 18 jaar: dianabol : 60kg -> 72kg
2de kuur: 19 jaar: Deca + test: 70kg-> 76kg
3de kuur: 20 jaar: Deca + test + oxy: 74kg ->86kg
xxxxxxxxx: Pauze moeten inlassen: 21 jaar: 72kg (zwaar afgevallen)
4de kuur: 22 jaar: Ganabol + Deca + Sustanon + Oxy (kickstart): 68kg->80kg
{reden van weinige vooruitgang: vele valse deca's en sustanons, toen ik het doorhad heb ik voor de overige echte in de plaats gekregen)}

Vetpercentage: Laatst gemeten 16%

Doel: Terug mijn max gewicht van 85kg halen.

Kunnen jullie mij zo spoedig mogelijk helpen aub?
Ik wil van mij 78kg terug naar 85kg of meer gaan. Dat moet lukken, alleen ben ik niet zeker hoe. 3 mensen raade mij trenbolone aan. Alle 3 zeggen ze wel een andere dosis

1ste voorstel:
oxymetholone: 50mg/dag (Als kickstart van +- 4 weken)
Test. Enath.: 250mg / week
Trenbolone Enathate: 400mg / week

2de voorstel:
oxymetholone: 50mg/dag (Als kickstart van +- 4 weken)
Test. Enath.: 1mg / elke 5 dagen
Trenbolone Enathate: 600mg /elke 5 dagen
(zijn resultaat op 6 weken: 19kg en nog steeds een sixpack)

3de voorstel:
oxymetholone: 50mg/dag (Als kickstart van +- 4 weken)
Primo: 100mg / week
Trenbolone Enathate: 600mg / week

Nu wil ik graag weten wie er gelijk heeft? Of heeft er iemand een beter voorstel?
Graag een spoedig antwoord aub.

Alvast bedankt

Grtzz
 
hey man, het eerste waar ik benieuwd naar ben, waarom heeft het haast? BB is geduld...

ik zou even helemaal teruggaan naar de basis...

wk 1 t/m 3: 30 mg dianabol
wk 1 t/m 10: 500 mg test enantaat + 200 mg tren enantaat
wk 13 t/m 16: nakuur zoals altijd

met het oog op de zomer en dus waterretentie etc is het absoluut niet handig om oxy te pakken. ik ga je niet flamen over hoe vroeg je bent begonnen met kuren, want ik krijg het waarschijnlijk toch niet meer uit je hoofd dus beter probeer ik je zo veilig mogelijk te adviseren ;)

succes
 
Bro...

Als je na 4!! kuren op 78kg zit @ 16% met 1.82m dan zou ik eerder naar andere factoren gaan kijken dan wat voor kuur je moet gaan doen.

Mijn advies: "blijf van de zooi af en leer trainen en eten".
 
hey man, het eerste waar ik benieuwd naar ben, waarom heeft het haast? BB is geduld...

ik zou even helemaal teruggaan naar de basis...

wk 1 t/m 3: 30 mg dianabol
wk 1 t/m 10: 500 mg test enantaat + 200 mg tren enantaat
wk 13 t/m 16: nakuur zoals altijd

met het oog op de zomer en dus waterretentie etc is het absoluut niet handig om oxy te pakken. ik ga je niet flamen over hoe vroeg je bent begonnen met kuren, want ik krijg het waarschijnlijk toch niet meer uit je hoofd dus beter probeer ik je zo veilig mogelijk te adviseren ;)

succes

Bedankt voor je uitleg bro ;-)
 
pff veels te vroeg begonnen met kuren man lijkt wel of de leeftyds grens steeds jonger geworden is(niet eens een gezonde trainings basis van 4 tot 6 jaar)maar das mijn mening. ik zou maar eerst is wat aan je voeding doen en trainings schema ff goed over inlezen precies wat sava zegt
succes man.


zelfs ik leer er nog bij
 
laat ik voorop stellen dat ik ook van mening ben dat voeding/training/rust eerst voor 110% op orde moet zijn en dat voor meerdere jaren voordat iemand aan kuren denkt.

Ik wil echter voorkomen dat deze jongen afgedropen weer weg gaat van dit forum en dan zomaar wat gaat doen met alle mogelijke gevolgen van dien. daarom ben ik voorstander om toch in dit soort zaken een "veilig" kuurschema te geven zodat hij in ieder geval een klein stukje basiskennis meekrijgt. ik zie heel vaak in de dagelijkse praktijk om me heen dat wanneer iemand in zijn hoofd heb, ik ga kuren, ze het toch wel doen. dan geef ik op mijn beurt liever wat achtergrondinfo :)
 
Alle reacties zijn waar, daar kan ik inhoudelijk weinig aan toevoegen.
Ik zie wel dat de TS van elke kuur aardig gewicht pakte. Maar met tren heeft ie geen ervaring en om nou zwetend als een otter van de tren de zomer in te gaan is ook niet handig.

Basis met test/tren is prima voorstel met de doseringen die Supergrow geeft. Zou daar gewoon voor gaan, dan pak je al genoeg. En om het maximale uit je kuur te halen ook de andere adviezen opvolgen. Een turbo zetten op een motor die niet meer brandstof krijgt doet ook niet veel ;)
 
Kleine tip: zet die tren op 600mg maar uit je hoofd, probeer eerst eens of je dit aankan op 200 of 400mg, lees maar eens paar topics hier over trengebruik, is echt geen goedje om mee te lachen !!! (en ik kan ervan meespreken...)
 
Back
Naar boven