| | |||||||
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Weergave Modus |
| | #21 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2004 Locatie: Kingdom of Heaven Leeftijd: 29 Geslacht: M
Karma Power: 10 | Dat had dan dom x2 geweest
__________________ Get BIG or die trying! |
| | |
| | #22 |
| Competitive Bodybuilder | ik pakte zelf me slin iedere morgen 10 iu, PWO pakte ik 15 iu. toen kreeg ik als tip van Dareal, om het Pre 10iu te pakken, en PWO 15iu, smorgens niets. dit is mij persoonlijk het beste bevallen. op niet trainingsdagen zet ik 10iu bij het opstaan. let wel op als je het Pre en Pwo doet, dat je je voeding goed aanpast!!!
__________________ Test Addicted Wie zeurt, krijgt een beurt! |
| | |
| | #23 | |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: boerenlullenland Leeftijd: 38 Geslacht: V
Karma Power: 26 | Citaat:
Dan drink je tijdens je training ook KH's neem ik aan ? , of 1 x 80 gr en afwachten ? met een Pre prik gaat tijdens de training helemaal snel je bloedsuiker-spiegel naar beneden, ook glukose in de lever als buffer is snel leeg door het trainen. Nix voor beginners in iedergeval. Ik neem aan jij hebt er al een "gevoel" voor gekregen.
__________________ ----------------------------------------- humor droogkloot roflol ? klick hier : http://forum.dutchbodybuilding.com/group.php?groupid=38 ----------------------------------------- | |
| | |
| | #24 | |
| Competitive Bodybuilder | Citaat:
zet er ook IGF naast zelfs na de training. dus wel uitkijken altijd. maarre, je voelt het inderdaad aankomen, als je het een paar keer gedaan heb weet je al wat je doet. althans qua gevoel.
__________________ Test Addicted Wie zeurt, krijgt een beurt! | |
| | |
| | #25 | |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 27 Geslacht: M
Karma Power: 4 | Citaat:
| |
| | |
| | #26 | |
Maakt niet uit hoor, ik heb dit netjes opgebouwd, Pre en PWO is zeker niet voor beginners.ik zit nu zelf 3 dagen op 15iu PWO ik zat op 12. heb hier ook een 3 maanden bijna ovcer gedaan om het op te bouwen. ja neem kortwerkend, logisch natuurlijk. en druk er toch echt 10iu Pre in en 15 PWO. BTW na de training, ik zorg, dat ik 3 uur voor mijn training afloopt die 10 iu gezet heb, en direct na de training, meestal bijna precies 3 uur geleden de resterende 15iu. oftewel, de werking van de 10 iu, is alweer vrijwel weg.
__________________ Test Addicted Wie zeurt, krijgt een beurt! Laatst aangepast door Sisevano : 24 April 2008 om 13:25. | |
| | |
| | #27 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Dec 2006 Locatie: Muscle mountain Leeftijd: 29 Geslacht: M
Karma Power: 6 | Dus alleen 10 iu PWO is voldoende (rekening houden met voedsel)?
__________________ 1,80 meter 96 kilo 14% BF ---------------------------------------------- Ow my god, this man has muscles in places most people don't even have places... ---------------------------------------------- Kijk ook ff naar mijn logje: Showtime ---------------------------------------------- Smart Office SOLutions Uw partner in software op maat en kantoorautomatisering. |
| | |
| | #28 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: boerenlullenland Leeftijd: 38 Geslacht: V
Karma Power: 26 | De kortwerkende (HUMALOG ) scheint zelfs nog na 5 uur nog een beetje werking te hebben. Maar zoals je al schreef je voelt het aankomen, dus je weet wat je moet doen. Zelfs met 118 kg gewicht is 25 iu nog best aardig wat, maar ja je staat hier ook bekent als hardcore-hoeveelheden in alles
__________________ ----------------------------------------- humor droogkloot roflol ? klick hier : http://forum.dutchbodybuilding.com/group.php?groupid=38 ----------------------------------------- |
| | |
| | #29 | |
leer het goedje eerst eens kennen. en 10kg vvm, moet geen probleem zijn. heb er wel meer over gelezen van mensen die alleen slin pakten. icm AAS is het helemaal gruwelijk. ben nu net weer begonnen met de slin, 't was er uit, nu weer een week bezig met de nieuwe AAS, dus zal mij benieuwen
| | |
| | #30 | |
die 10iu heb ik geen last meer van die ik Pre zette, kan gewoon die 15 iu er na zetten, hou ook de normale dose aan vitargo en whey enz aan dus gaat helemaal goed zo. tsja de hoeveelheden zijn er, als ik nou zelf ook nog eens hardcore ging groeien, dat komt er alleen niet van
| | |
| | #31 |
| Competitive Bodybuilder | 10kg come on, kan toch niet, zelfs mensen die een kuur doen met aas/slin/igf/gh gainen amper of geen 10kg VVM hier op het board en in men omgeving dus ja ... ik wil ook wel es een keer slin only doen, de ene zegt me doen, de andere zegt niet doen, ik weet het ook allemaal niet meer al die tegenstrijdige verhalen enz...
__________________ We were all born sissies, let's make us men that turn into beasts! life is too short to be small! No pain , no gain! 1m77 82kg 7% |
| | |
| | #32 | |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 27 Geslacht: M
Karma Power: 4 | Citaat:
| |
| | |
| | #33 | |
ga ff op het net lezen, er zijn meerdere topics over te vinden, voor je ergens over gaat blaten.
| | |
| | #34 |
Karma Power: 4 | Maak er maar een pol van, hoeveel vvm gewonnen met slin ?? zullen we zien hoeveel % 10 kg. vvm met gemak hebben gewonnen. |
| | |
| | #35 | |
ik heb het over dat het haalbaar is geweest voor mensen. hoe maak je een poll aan?
| | |
| | #36 |
Karma Power: 4 | nieuwe topic aanmaken, onderaan kan je enquete aanvinken. |
| | |
| | #37 |
| Competitive Bodybuilder | excuses, kom er net achter, met een verhoogd bf. je heb gelijk. toch wel benieuwd wat mensen er mee gewonnen hebben, maak wel een poll aan.
__________________ Test Addicted Wie zeurt, krijgt een beurt! |
| | |
| | #38 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Dec 2006 Locatie: Muscle mountain Leeftijd: 29 Geslacht: M
Karma Power: 6 | Kom op beesten geen ruzie maken. Weet je wat we doen.. Ik ga strakjes (als ik de slin krijg) netjes in mijn log (zie handtekening) bijhouden van begin tot de 4 weken over zijn.. Ik gebruik er wel hgh bij he ;-) En nou lief zijn voor elkaar he.. OOOOOOO ja... bedankt voor alle hulpvolle reacties.. I appreciate it!
__________________ 1,80 meter 96 kilo 14% BF ---------------------------------------------- Ow my god, this man has muscles in places most people don't even have places... ---------------------------------------------- Kijk ook ff naar mijn logje: Showtime ---------------------------------------------- Smart Office SOLutions Uw partner in software op maat en kantoorautomatisering. |
| | |
| | #39 |
| Cool Novice | ja mensen als je insuline wil gaan gebruiken moet je zowiezo op je eten gaan letten dat is simpel. Ik zelf als ik dat hier zo lees heb 8kg VVM gebouwd op half jaar tijd dan wel maar niet alleen door gebruik van slin hoor komt wel wat meer naar kijken :-) Knsap niet waarom dat er nog zo topics rondvliegen over deze zaken. Ik geef gewoon ene raad lees u even in en probeer het uit!:-) Je kan moeilijk vanuit gaan dat iedereen juist dezelfde voeding enzo nodig zal hebben.De voeding die we hier meestal plaatsen bij het slin gebruik zijn richtlijnen. En this mss wat gevaarlijk als je niets af weet qua voeding om slin et gaan gebruiken maar ze overdrijven me wel hier wat TE over hoor!Ik zoek ook altijd eerst op voor dat ik iets gebruik maar achteraf probeer ik het toch want ieder mens reageert er anders op :-) |
| | |
| | #40 |
Karma Power: 6 |