| | |||||||
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Weergave Modus |
| | #21 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: May 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 1 | Daarom heb ik er ook als het me lukt bijgezet Ik heb een aphoteker, hij zou even rondvragen voor mij. Anders vraag ik het wel in de gym daar
__________________ BenchPress; 2x130 Incline BP; 6x90 Squat; 6x100 Deadlift; 4x140 Lenght; 178cm Weight; 85 Fat; 13? |
| | |
| | #22 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: België Leeftijd: 24 Geslacht: M
Karma Power: 3 | je moet niet zomaar een vreemde vertrouwen... 99% kans dat ze u in de zak zetten...
__________________ 1m72 102.6kg 13.2%vet [Doel tegen de zomer 100kg aan 10 a 11%vet] |
| | |
| | #23 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: May 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 1 | Yeah, ga ook niet zomaar iets kopen.
__________________ BenchPress; 2x130 Incline BP; 6x90 Squat; 6x100 Deadlift; 4x140 Lenght; 178cm Weight; 85 Fat; 13? |
| | |
| | #24 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: België Leeftijd: 24 Geslacht: M
Karma Power: 3 | maar je gaat het wel gaan rondvragen in de gym, maakt van u een makkelijke prooi maarja jij moet weten...
__________________ 1m72 102.6kg 13.2%vet [Doel tegen de zomer 100kg aan 10 a 11%vet] |
| | |
| | #25 |
Karma Power: 1 | Hoe moet ik er anders aan raken, ik kan ook rondvragen bij apotheken. Ben zelf Turks, dus misschien word ik niet zo snel genaaid
| | |
| | #26 |
Karma Power: 3 | ik zou gewoon binnenstappen in een apotheek, en je bent miss turks maar ze weten dat je van europa komt en in de gym zou ik zeker geen mensen vertrouwen...
| | |
| | #27 |
Karma Power: 1 | Ik zal eens rondvragen, apotheek en de gym. Ga ook niet zomaar iets kopen, thanks
| | |
| | #28 |
| Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Hoe bedoel je, paar centen? in Turkije heb je anabolen al voor 1,50.. de duurste die ze er hebben liggen zo rond de 20 euro.. en daar betaal je hier hoeveel voor? Het scheelt in ieder geval niet maar een PAAR centen.. |
| | |
| | #29 | |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 9 | Citaat:
__________________ Pacta sunt servanda --------------------- Als je doet wat je altijd deed, blijf je krijgen wat je altijd kreeg. --------------------- Echte mannen komen niet thuis met bloemen.... MAAR MET HONGER ROARRRRRRRRRR!!!!! --------------------- Wie zijn toekomst niet bepaald, krijgt hem toegewezen | |
| | |
| | #30 |
| Mommy's little monster | Tot je staande word gehouden door de politie voor een standaardcontrole (waar dan ook..)
__________________ People need to quit looking for the easy way out and get to work! ~ Dave Tate |
| | |
| | #31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Karma Power: 0 |
sustanon 250 / proviron zien er qua prijs bijv. niet slecht uit.. daar betaal je hier toch wel meer voor neem ik aan.. ik ken hier de prijzen niet.. ben natural.. maar ik ga dr niet van uit dat het verschil niet maar een paar euro's is. Bovendien geraak je in Turkije veel makkelijker aan dit soort spul, gewoon bij de apotheker.. Zolang je betaalt kom je er wel aan.. Bovenstaand lijstje komt van bodypage af.. maar het klopt zo ongeveer wel, ik was namelijk ook van plan eea te gaan halen in Turkije.. maar ik wilde het uiteindelijk toch lekker natural houden.. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| | |
| | #32 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 9 | het is pas echt lullig als hij in nederland aankomt en vlak voor hij ze straat ingaat aangehouden word voor controle
__________________ Pacta sunt servanda --------------------- Als je doet wat je altijd deed, blijf je krijgen wat je altijd kreeg. --------------------- Echte mannen komen niet thuis met bloemen.... MAAR MET HONGER ROARRRRRRRRRR!!!!! --------------------- Wie zijn toekomst niet bepaald, krijgt hem toegewezen |
| | |
| | #33 | |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2005 Locatie: Giethoorn Leeftijd: 24 Geslacht: M
Karma Power: 8 | Citaat:
__________________ I think he said Planes...as in plural... Big Ass Lover | |
| | |
| | #34 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 1 | Als het om je lichaam gaat vind ik dit ook een paar centen. |
| | |
| | #35 | |
| Colossal Veteran Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: waar mijn bed slaapt; neerpelt dus Leeftijd: 42 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citaat:
zou mooi zijn als het lukt en je hebt goed spul ik ken er die ook altijd mee brengen zijn ook turken en die hebben daar wel voordelen ten opzichte van ons ;maar die schakelen familie in die daar nog wonen.
__________________ Alles komt goed :zo niet dan toch meet in valkenswaard 14 juni pm me voor bankrekeningnr: Nog 16 dagen om te betalen | |
| | |
| | #36 | |
Karma Power: 0 | Citaat:
Ziet hier.. linksboven.. Istanbul is in 2en gedeeld. De linkerhelft ist Europa, de rechter is zoals de rest van TUrkije ook is; Azië.. Turkije is dus GEEN arabisch land.. overigens ligt links van Turkije Griekenland en eronder ligt Cyprus.. rechtsonder Irak en Iran.. | |
| | |
| | #37 |
| Cool Novice Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: België Leeftijd: 20 Geslacht: M
Karma Power: 1 | Hehehe, rechts vanonder is er een provincie die 'Batman' noemt. |
| | |
| | #38 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2007 Locatie: Overal en nergens Leeftijd: 36 Geslacht: M
Karma Power: 26 | In Turkije is alles Fake dus de Roids ook. |
| | |
| | #39 |
Karma Power: 1 | China heeft ook heelveel fake spullen dus hun roids zijn ook fake? Wat een belachelijke redenering
| | |
| | #40 | ||
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2007 Locatie: Overal en nergens Leeftijd: 36 Geslacht: M
Karma Power: 26 | Citaat:
Citaat:
Je geeft het zelf aan in je 1e post. | ||
| | |