Fitness Seller

Rich Piana Liver&Organ defender

Bezoekers in dit topic

Samenstelling ziet er op zich niet verkeerd uit
 
Ziet er inderdaad niet slecht uit.
 
image.jpg
 
Beetje alles bijmekaar :p

Ik zou er wel nog altijd Tudsca bijnemen uit de apotheek.
 
Beetje alles bijmekaar :p

Ik zou er wel nog altijd Tudsca bijnemen uit de apotheek.

ja maar als je ziet wat je normaal voor een lever beschermer alleen betaald , ik ga er toch maar een paar van bestellen binnekort zal wel via US zijn ;(
 
Een leverbeschermer hoeft niet duur te zijn. De basis en sterkste galafdrijvende/stimulerende middelen zijn artisjok en mariadistel.

Als extra ondersteuning kan fosfatidylcholine genomen worden dat een soortgelijke bescherming geeft als udca (maar minder natuurlijk).

Vitamine C en oplosbare beta glucaan ondersteunen de galzuurproductie dan weer.

Phosphatidylserine kan als levercelbeschermer genomen worden indien nodig.
 
Laatst bewerkt:

Ziet er qua ingredienten goed uit.
N Acetyl Cisteine is alleen te laag gedoseerd om daadwerkelijk je lever goed te ondersteunen zo blijkt uit onderzoek. Dat zou zo'n 2gr moeten zijn.
Daarnaast zoals Cools zegt zouden Vit C en fosfatidylcholine een goede aanvulling zijn. Dit gebruik ik nu twee weken en ik voel gewoon dat het werkt. Van dagelijks snotteren en moe, naar een snot vrije neus en meer energie.
 
Laatst bewerkt:
Tudca is niet aan te raden, udca wel (ursodeoxycholzuur).

Maar is alleen nodig in extreme gevallen. Eerder ter herstelling van leverschade of blokkages.

Een leverbeschermer hoeft niet duur te zijn trouwens. De basis en sterkste galafdrijvende/stimulerende middelen zijn artisjok en mariadistel.

Als extra ondersteuning kan fosfatidylcholine genomen worden dat een soortgelijke bescherming geeft als udca (maar minder natuurlijk).

Vitamine C en oplosbare beta glucaan ondersteunen de galzuurproductie dan weer.

Phosphatidylserine kan als levercelbeschermer genomen worden indien nodig.

ja ik heb er momenteel zelf geen last van,vind dat je sowieso orals tot een minimum moet houden behalve in contest prep natuurlijk ,ik wou die leverbeschermer nemen omdat er ook dingen inzitten voor huid,prostaat,hart etc beter voorkomen dan moeten oplossen

en bedankt weer onze AAS Guru ;)
 
Tudca is niet aan te raden, udca wel (ursodeoxycholzuur).

Maar is alleen nodig in extreme gevallen. Eerder ter herstelling van leverschade of blokkages.

Een leverbeschermer hoeft niet duur te zijn trouwens. De basis en sterkste galafdrijvende/stimulerende middelen zijn artisjok en mariadistel.

Als extra ondersteuning kan fosfatidylcholine genomen worden dat een soortgelijke bescherming geeft als udca (maar minder natuurlijk).

Vitamine C en oplosbare beta glucaan ondersteunen de galzuurproductie dan weer.

Phosphatidylserine kan als levercelbeschermer genomen worden indien nodig.

Ik gebruik het belgische Ursofalk op voorschrift.
Mijn vorige kuur was een beetje te veel van het goede en mijn leverwaarden waren slecht.
Sindsdien gebruikt ik ursofalk (ursodeoxycholzuur) en alles OK.
Ursofalk staat echt op nr 1 qua leverbescherming, en herstelt hem zelfs
Wordt gebruikt in het ziekenhuis voor ernstige leverziekten

Milk thistle, LIV52 enz doet echt niet zo veel.
 
Ik gebruik het belgische Ursofalk op voorschrift.
Mijn vorige kuur was een beetje te veel van het goede en mijn leverwaarden waren slecht.
Sindsdien gebruikt ik ursofalk (ursodeoxycholzuur) en alles OK.
Ursofalk staat echt op nr 1 qua leverbescherming, en herstelt hem zelfs
Wordt gebruikt in het ziekenhuis voor ernstige leverziekten

Milk thistle, LIV52 enz doet echt niet zo veel.

Ik heb ook ursofalk gebruikt voor cholestase en leverstase. 2 keer mijn lever mee gered inderdaad. Het werd toen nog niet herkend als middel voor de lever in België (galstenen werd het gebruikt). Dus ben wel blij dat dit nu wel gebruikt wordt hiervoor. Er is geen betere of zelfs andere keuze in sommige gevallen.

Alle middelen die ik opnoemde heb ik ook met succes gebruikt ter bescherming. Onderzoeken staan in mijn topic (sig).

Ursofalk kan gebruikt worden ter bescherming van de lever als er al een probleem is (ter ondersteuning). En dit helpt inderdaad de levercellen te herstellen door bescherming hiervan. Het heeft een 3-voudige werking. 1.bescherming cellen door de stof zelf. 2.stimulatie galzuuraanmaak door invloed galzuurreceptoren. 3.verdunning gal waardoor het makkelijker langs blokkades kan (zoals bij extra hepatische cholestase, vernauwing galwegen).

Vitamine D hierbij is een goed idee om de omzetting naar een wat giftiger galzuur te beperken (onderzoek topic).

Liv52 is meer een verkoopspraatje. Ik heb het eerder over sterk geconcentreerde middelen zoals Legalon (mariadistel) en Cypar (artisjok).

Alle andere middelen die ik heb genoemd hebben ook een bewezen beschermende werking op de lever en zijn functie.

---------- Toegevoegd om 23:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:23 ----------

ja ik heb er momenteel zelf geen last van,vind dat je sowieso orals tot een minimum moet houden behalve in contest prep natuurlijk ,ik wou die leverbeschermer nemen omdat er ook dingen inzitten voor huid,prostaat,hart etc beter voorkomen dan moeten oplossen

en bedankt weer onze AAS Guru ;)

Orals zijn geen probleem als het anavar of winstrol is. Dianabol is nooit een goed idee, echt nooit.

Pompoenpitolie voor je prostaat, huid en hart. Mariadistel icm fosfatidylcholine voor je lever bv.

Lever Guru :p
 
Ik heb ook ursofalk gebruikt voor cholestase en leverstase. 2 keer mijn lever mee gered inderdaad. Het werd toen nog niet herkend als middel voor de lever in België (galstenen werd het gebruikt). Dus ben wel blij dat dit nu wel gebruikt wordt hiervoor. Er is geen betere of zelfs andere keuze in sommige gevallen.

Alle middelen die ik opnoemde heb ik ook met succes gebruikt ter bescherming. Onderzoeken staan in mijn topic (sig).

Ursofalk kan gebruikt worden ter bescherming van de lever als er al een probleem is (ter ondersteuning). En dit helpt inderdaad de levercellen te herstellen door bescherming hiervan. Het heeft een 3-voudige werking. 1.bescherming cellen door de stof zelf. 2.stimulatie galzuuraanmaak door invloed galzuurreceptoren. 3.verdunning gal waardoor het makkelijker langs blokkades kan (zoals bij extra hepatische cholestase, vernauwing galwegen).

Vitamine D hierbij is een goed idee om de omzetting naar een wat giftiger galzuur te beperken (onderzoek topic).

Liv52 is meer een verkoopspraatje. Ik heb het eerder over sterk geconcentreerde middelen zoals Legalon (mariadistel) en Cypar (artisjok).

Alle andere middelen die ik heb genoemd hebben ook een bewezen beschermende werking op de lever en zijn functie.

---------- Toegevoegd om 23:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:23 ----------



Orals zijn geen probleem als het anavar of winstrol is. Dianabol is nooit een goed idee, echt nooit.

Pompoenpitolie voor je prostaat, huid en hart. Mariadistel icm fosfatidylcholine voor je lever bv.

Lever Guru :p

is iets wat ik nooit zou nemen d bol ben gevoelig voor bloedneuzen denk ik heb het ook van ibuprofen dus ,wil wel volgende bulk eens t bol proberen als ik de injects ergens kan vinden
 
Ik heb ook ursofalk gebruikt voor cholestase en leverstase. 2 keer mijn lever mee gered inderdaad. Het werd toen nog niet herkend als middel voor de lever in België (galstenen werd het gebruikt). Dus ben wel blij dat dit nu wel gebruikt wordt hiervoor. Er is geen betere of zelfs andere keuze in sommige gevallen.

Alle middelen die ik opnoemde heb ik ook met succes gebruikt ter bescherming. Onderzoeken staan in mijn topic (sig).

Ursofalk kan gebruikt worden ter bescherming van de lever als er al een probleem is (ter ondersteuning). En dit helpt inderdaad de levercellen te herstellen door bescherming hiervan. Het heeft een 3-voudige werking. 1.bescherming cellen door de stof zelf. 2.stimulatie galzuuraanmaak door invloed galzuurreceptoren. 3.verdunning gal waardoor het makkelijker langs blokkades kan (zoals bij extra hepatische cholestase, vernauwing galwegen).

Vitamine D hierbij is een goed idee om de omzetting naar een wat giftiger galzuur te beperken (onderzoek topic).

Liv52 is meer een verkoopspraatje. Ik heb het eerder over sterk geconcentreerde middelen zoals Legalon (mariadistel) en Cypar (artisjok).

Alle andere middelen die ik heb genoemd hebben ook een bewezen beschermende werking op de lever en zijn functie.

---------- Toegevoegd om 23:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:23 ----------




Orals zijn geen probleem als het anavar of winstrol is. Dianabol is nooit een goed idee, echt nooit.

Pompoenpitolie voor je prostaat, huid en hart. Mariadistel icm fosfatidylcholine voor je lever bv.

Lever Guru :p


Mijn arts wist zelfs niet dat dit bestond.
Udca vond hij niet. Ik zei dan: wel zoek onder de stof die erin zit.
En zo is hij uitgekomen bij dit product.
Hij moest wel lachen ... zo heb ik weer iets bijgeleerd zei hij ???:eek:
 
rich alle supplementen en producten zijn bullshit behalve die van mij die moet je allemaal kopen piana
 
rich alle supplementen en producten zijn bullshit behalve die van mij die moet je allemaal kopen piana

"I'm confident enough to tell the truth man, i say it like it is."
 
rich alle supplementen en producten zijn bullshit behalve die van mij die moet je allemaal kopen piana

goede marketing toch ? zijn producten zijn toch echt sensationeel!
 
Tudca is niet aan te raden, udca wel (ursodeoxycholzuur). Maar is alleen nodig in extreme gevallen. Eerder ter herstelling van leverschade of blokkages. Een leverbeschermer hoeft niet duur te zijn trouwens. De basis en sterkste galafdrijvende/stimulerende middelen zijn artisjok en mariadistel. Als extra ondersteuning kan fosfatidylcholine genomen worden dat een soortgelijke bescherming geeft als udca (maar minder natuurlijk). Vitamine C en oplosbare beta glucaan ondersteunen de galzuurproductie dan weer. Phosphatidylserine kan als levercelbeschermer genomen worden indien nodig.

Cools, waarom ben je eigenlijk altijd anti Tudca? Je hebt dit al meerdere keren gezegd over Tudca maar nooit waarom.

In de USA zijn ze er 100% duidelijk over:
- Tudca (en Udca) geven de allerbeste bescherming
- het nemen van Tudca kan absoluut geen kwaad
 
Back
Naar boven