AndroidHealthClinic

resultaat epo kuur

Bezoekers in dit topic

alpedhuez

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
14 mei 2007
Berichten
10
Waardering
0
Ik ben nieuw op dit forum, zijn er epo gebruikers die hun ervaringen willen uitwisselen? Vind anders niks in het nederlands op internet om dit te doen.
Ik zette 6 weken aan een stuk 10.000 iu neorecormon.
Startte op htc 43, na week 3 htc 46. Na 6 weken 49. Nipt dus:-)
Zette als supplementen ijzer (iedere week 100mg iv + 100-200mg oral), foliumzuur, en b12 (1mg per week).
Normale resultaten?
groeten
 
ik vrees dat je hier weinig epo-gebruikers zal vinden.

ga je meedoen aan de Ronde van Frankrijk misschien ? (nickname)
 
ja dit is idd normaal,nu gewoon overschakelen op onderhoudsdosis
 
aan zijn nick te zien gaat het wel om een wielrenner.

ben totaal tegen het gebruik van epo, wielrennen heeft al schandalen genoeg gekend, ben fervent mtb die graag competitie zou gaan doen...maar dit terzijde

even dit -voor zover ik er iets van ken.

epo maakt je bloed rijker, meer rode bloedcellen, meer zuurstof dat naar de spieren gaat. als ik het zowat goed heb.

nu, doordat je bloed rijker word wordt het dikker, je bloeddruk stijgt en je hartslag daalt. zoals bv bij paolo bettini, die heeft 's nachts een hartslag van 26, die moeten ze dus wakker maken anders stopt zijn hart ermee. en die mannen zijn medisch begeleid. overigens moet je bij het gebruik van epo veel harder en meer gaan trainen, en dat is absolute noodzaak.

nu kan ik alleen maar hopen dat je er ooit op gepakt word in het geval je competitie draait.
 
wat ben jij hard zeg
bettini die rijd toch clean net als al die andere
oke er zitten een paar rotte appels tussen
in andere wieler diciplines word het ook gebruikt hoor

heb is gelezen dat als je een paar weken ligt te beulen in de bergen
je hematocriet waarde zakt naar 30 of 35
en dat renners het dan bij nemen om terug boven de 40 te zitten

zelf geen ervaring ofzo
 
jeh right dat de profs clean zijn.Ze zijn gewoon iedere keer de dopingjagers een stapje voor.waarom denk je dat de ploegen investeren in dopingonderzoek?omdat ze dan weten met wat ze bezig zijn en wat ze al kunnen opsporen,dus als er terug iets opgespoord kan worden zoals de hgh.Dus nu stappen ze gewoon over op igf
 
Dat geld voor eigenlijk voor elke topsport helaas.
Steeds komen er nieuwe middelen die de controleurs nog niet kunnen detecten. Ze schijnen jaren achter te lopen op de meeste huidige middelen.
 
uiteraard zijn er weinig (geen ?) profs die clean rijden, kan ook bijna niet, onmenselijke dingen moeten ze uitsteken.

maar het grote verschil is dat die mannen begeleid worden, ik kan er inkomen dat ze na zware etappes bv tijdens ronde van frankrijk aan de baxter moeten of dat ze een kuur krijgen, het is dat of sterven, in dat opzicht moet het kunnen, doping, als het de gezondheid bevorderd of het behoud ervan garandeerd. maar nog eens die mannen worden begeleid door artsen die weten wat ze doen.

deze persoon bewijst zelf dat ie niet goed weet waar ie mee bezig is, hij weet niet eens of ie moet nakuren of niet, en in welke dosis dan nog wel, dat kan je onmogelijk toejuichen. als ie er ietwat serieus mee moest bezig zijn dan vraagt die het in persoon, aan mensen die het kunnen weten, die info is heel makkelijk te krijgen. daarvoor hoef je niet op een forum te gaan zoeken.

als ik al zo'n stap zou wagen zou ik ervoor zorgen dat een dokter me begeleid dan ben ik zeke rvan een goed antwoord hier heb je tientallen die je advies gaan geven, meestal nog verschillend, welke ga je dan geloven ? niet knoeien zou ik zo zeggen, wreekt zich toch op de één of andere manier.
 
aan zijn nick te zien gaat het wel om een wielrenner.

ben totaal tegen het gebruik van epo, wielrennen heeft al schandalen genoeg gekend, ben fervent mtb die graag competitie zou gaan doen...maar dit terzijde

even dit -voor zover ik er iets van ken.

epo maakt je bloed rijker, meer rode bloedcellen, meer zuurstof dat naar de spieren gaat. als ik het zowat goed heb.

nu, doordat je bloed rijker word wordt het dikker, je bloeddruk stijgt en je hartslag daalt. zoals bv bij paolo bettini, die heeft 's nachts een hartslag van 26, die moeten ze dus wakker maken anders stopt zijn hart ermee. en die mannen zijn medisch begeleid. overigens moet je bij het gebruik van epo veel harder en meer gaan trainen, en dat is absolute noodzaak.

nu kan ik alleen maar hopen dat je er ooit op gepakt word in het geval je competitie draait.

mee eens

ik ben niet tegen het gebruik van doping, want ik snoep zelf ook soms uit de honingpot. maar da's als hobby en ik doe totaal niets in competitieverband omdat het gewoon niet eerlijk is tegenover de rest.

als ik naar een professionele wedstrijd kijk wil ik cleane renners zien en me niet de hele tijd zitten afvragen of die z'n overwinning wel zuiver behaald heeft.
wielrennen heeft sowieso al een hele slechte naam gekregen de afgelopen jaren.
was ooit een wielerfan, maar de laatste jaren interesseert me geen zak meer juist om voorgenoemde feiten.
al die zogenaamde wieler'helden' met hun straffe verhalen...pfff..., maak een ander nog wat wijs maar mij niet.
ik volg het nog op afstand maar naar die wedstrijden nog zitten kijken is voor mij tijdverlies geworden.
en epo is idd gevaarlijke shit, stukken gevaarlijker dan aas als ik de verhalen in reportages zo hoor.
 
mee eens

ik ben niet tegen het gebruik van doping, want ik snoep zelf ook soms uit de honingpot. maar da's als hobby en ik doe totaal niets in competitieverband omdat het gewoon niet eerlijk is tegenover de rest.

als ik naar een professionele wedstrijd kijk wil ik cleane renners zien en me niet de hele tijd zitten afvragen of die z'n overwinning wel zuiver behaald heeft.
wielrennen heeft sowieso al een hele slechte naam gekregen de afgelopen jaren.
was ooit een wielerfan, maar de laatste jaren interesseert me geen zak meer juist om voorgenoemde feiten.
al die zogenaamde wieler'helden' met hun straffe verhalen...pfff..., maak een ander nog wat wijs maar mij niet.
ik volg het nog op afstand maar naar die wedstrijden nog zitten kijken is voor mij tijdverlies geworden.
en epo is idd gevaarlijke shit, stukken gevaarlijker dan aas als ik de verhalen in reportages zo hoor.

sorry maar dan moet je idd naar geen enkele koers meer kijken.in de tour komen ze met hun hema iets lager dan dat ze begonnen,maar wanneer je dit zelf zou proberen,dan zou je zeker niet tot een halve tour geraken.als ik een ronde van 4dagen rij dan zijn we al suf en gebruiken ook al wat glucose om te herstellen want wanneer je meer dan 7000kcal verbruikt kan je deze zelf nie opladen tegen de volgende morgen door te eten.Dat profs doen wat ze willen,het is en slotte hun beroep en ze zijn idd begeleid.Het enige probleem is dat er altijd nog een extraje willen bij de begeleiding van de ploeg en deze eindigen dan zoals menzano.maar dan moeten ze ook zwijgen nadien vind ik,want ze hebben er zelf aan meegedaan
 
hoeveel is een onderhoudsdosis?
3000 iu?
gr

ik zou iets van 6000iu iedere 3a4 weken nemen of tenzij je wedstrijden rijd,dan zou ik bv na de wedstrijd 1000iu zetten en dan is het tegen de volgende wedstrijd al terug onvindbaar(microdosis)
 
mee eens

ik ben niet tegen het gebruik van doping, want ik snoep zelf ook soms uit de honingpot. maar da's als hobby en ik doe totaal niets in competitieverband omdat het gewoon niet eerlijk is tegenover de rest.

als ik naar een professionele wedstrijd kijk wil ik cleane renners zien en me niet de hele tijd zitten afvragen of die z'n overwinning wel zuiver behaald heeft.
wielrennen heeft sowieso al een hele slechte naam gekregen de afgelopen jaren.
was ooit een wielerfan, maar de laatste jaren interesseert me geen zak meer juist om voorgenoemde feiten.
al die zogenaamde wieler'helden' met hun straffe verhalen...pfff..., maak een ander nog wat wijs maar mij niet.
ik volg het nog op afstand maar naar die wedstrijden nog zitten kijken is voor mij tijdverlies geworden.
en epo is idd gevaarlijke shit, stukken gevaarlijker dan aas als ik de verhalen in reportages zo hoor.

Wat boeit dat nou of ze gebruikt hebben of niet? Straks zeggen ze nog dat het niet eerlijk is omdat de één een bord macaroni had gegeten en de ander niet! Gewoon legaliseren die zooi! Het is een keuze die je maakt om op topniveau te kunnen draaien. Jij gebruikt toch ook en je draait niet eens op topniveau. Dat is nou juist het "eerlijke" van bodybuilding: iedereen die daar op de mr. olympia staat heeft gewoon gebruikt en iedereen weet het van elkaar!
 
Back
Naar boven