| | #1 |
| Cool Novice Aangemeld: jun 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: Karma: | Rare Vraag
Hey een vriend van mij vroeg laatst iets over een kuur. Nu heb ik zelf al wel redelijk wat ervaring maar heb nog nooit iets van T3 gebruikt of zo. nu kwam hij aan met een kuur waar ik hele grote vraagtekens bij heb W 1 – 7 Deca 600mg / week ffice W 1 – 10 Test E 750mg / week W 1 – 10 Mast E 300mg / week W 1 Tiromel T3 80 mcg/day W 2 Tiromel T3 100 mcg/day W 3 Tiromel T3 100 mcg/day W 4 Tiromel T3 100 mcg/day W 5 Tiromel T3 80 mcg/day W 6 Tiromel T3 60 mcg/day Met zo iets heb ik nog nooit gekuurd en dus geen eigen ervaring mee maar heb niet het idee dat het echt een super combi is. Maar denk kan het beter even in het forum zetten aangezien ik niet echt verstand heb van deze combi. Alvast bedankt. |
| | |
| | #2 |
| Huge Freak Aangemeld: okt 2004 Locatie: ergens in Azie Leeftijd: 44 Geslacht: M
Stats: 1m65 103kg 15% Karma: | Re: Rare Vraag
t3 langzaam met 25mcgr per keer opbouwen,van de zotte om zo hoog te beginnen
|
| | |
| | #3 |
| Cool Novice Aangemeld: jun 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Rare Vraag
Oke. Maar zelf als hij dat aan zal passen, is het dan een kuur om aan te raden of niet. Zijn doel is wel hard en droog worden. |
| | |
| | #4 |
| Huge Freak Aangemeld: okt 2004 Locatie: ergens in Azie Leeftijd: 44 Geslacht: M
Stats: 1m65 103kg 15% Karma: | Re: Rare Vraag
ik weet dat HGH gesuplementeerd wordt,ik gebruik zelf T4.T3 bij tren.Maar vind het een soort modeverschijnsel worden om bij testkuren zonder onderbouwing T3 te slikken imo. Ik heb eigenlijk nog geen onderbouwing gezien hierover |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| rare, vraag |
| Topic opties | |
| |