Fitness Seller

quad injects - been stijf

Bezoekers in dit topic

PAN0RAMIX

Ononverwinnelijke Galliër
Elite Member
10 jaar lid
Lid sinds
23 apr 2009
Berichten
1.952
Waardering
115
Lengte
1m73
Massa
95kg
jongens,

nog n vraagje; ik doe nu mijn eerste cycle met quad injects, en ik 3 maal op 5 heb ik het volgende: de eerste dag been beetje stijf, tweede tot vijfde dag: vloeistof boven knie, been buigen is onmogelijk, manken, trappen lopen wordt pijnlijk, allé kom, het been buigen gaat echt niet;

dacht er eerst niks over te posten, maar zoals het vandaag weer is, das toch echt niet te doen.

ik doe 5ml, elke 4 dagen, afwisselend linx & rechs

wie kent dit, en wat kan ik er tegen doen?

mvg

s

PS ik doe zelf geen gluten omdat ik geen fluit zie van het aspireren (en ik ben een houten klaas)
 
Zet altijd in mn quads en heb werkelijk nog nooit ergens last van gehad. Zet 2x per week 4 ml. Je moet lekker rustig injecteren. Die bult boven je knie kan in mijn ogen nooit goed zijn.
 
weird; ik doe ook rustig, heb de blauwe naalden, zin toch de goei
 
is altijd de eerste keer,enige wat je kan doen is insmeren en goed masseren en paar dagen afzien
 
Laatst bewerkt:
Neem een uurtje van te voren een ibuprofen en de volgende dag eventueel ook.

Zal de boel al flink verlichten..
 
maat van mij heeft dit ook gaat helemaal kapot als hij injectie boven in zen been krijgt. als inject aan de zijkant gezet word daarentegen geen enkel probleem
 
is altijd de eerste keer,enige wat je kan doen is insmeren en goed masseren en paar dagen afzien

dat is het net, dit is de 8e injetct of zo ???

doet iburofen geen afbraak aan je gains?
 
Heb het ook boven 2 ml. 4 ml blaas je behorlijk druk op je weefsel. Probeer in 2en
 
dat is het net, dit is de 8e injetct of zo ???

doet iburofen geen afbraak aan je gains?

ja,ik wou het nog net zeggen dat veel mensen er heel vaak last van hebben,niet alleen eerste keer.Ik dus ook ,daarom zet ik ze alleen nog mar in me kont.Anders heb ik ook altijd 4a5 dagen heel fel pijn,vooral van korte esters.
 
Ibuprofen of diclofenac slikken, en overswitchen op zijkant glute. Iedereen die opzij kan kijken kan in zijn glutes injecteren. Je zit nu constant met ontstekingsreactie of spierbloedingen en je houd dit geen weken vol. Gewoon switchen naar glute.
 
jongens,

nog n vraagje; ik doe nu mijn eerste cycle met quad injects, en ik 3 maal op 5 heb ik het volgende: de eerste dag been beetje stijf, tweede tot vijfde dag: vloeistof boven knie, been buigen is onmogelijk, manken, trappen lopen wordt pijnlijk, allé kom, het been buigen gaat echt niet;

dacht er eerst niks over te posten, maar zoals het vandaag weer is, das toch echt niet te doen.

ik doe 5ml, elke 4 dagen, afwisselend linx & rechs

wie kent dit, en wat kan ik er tegen doen?

mvg

s

PS ik doe zelf geen gluten omdat ik geen fluit zie van het aspireren (en ik ben een houten klaas)

minder ml injecteren, en meer spots opzoeken.
benen en billen bv.
Ik doe max 2 a 3 ml en heb dan geen last, doe ik meer dan loop ik zowat mank.

en wat lean zegt.

Ibuprofen of diclofenac slikken, en overswitchen op zijkant glute. Iedereen die opzij kan kijken kan in zijn glutes injecteren. Je zit nu constant met ontstekingsreactie of spierbloedingen en je houd dit geen weken vol. Gewoon switchen naar glute.


grts
 
Laatst bewerkt:
Ik heb maandag exact het zelfde gehad nu nog een beetje last van het lijkt totaal niet op injectie pijn he. Ik kon geen eens zitten op de bank je moet wat ibus pakken dan verlicht kan je weer normaal lopen (nog wel met pijn) bij
Mij is het vocht uit men knie je zAg totaal geen vorm meer nix. Had 1 ml test 400 1 ml tren e en 1 ml tren a voortaan gewoon in de gluten aleen om de dag injects in
M'n qauds ml ofzo vandaag 3 ml in m'n gluten voel helemaal nix . Je hoeft je geen Zorgen te maken trekt vanzelf weg . Succes
 
kep daar ook altijd last van maat. 2ml test en been stijf, 2ml deca en niets aan de hand :dunno:
 
Gewoon in je bil doen, of kleine doseringen in je schouder
 
weird; ik doe ook rustig, heb de blauwe naalden, zin toch de goei

je zet toch geen naalden van 40mm erin? of wel bij mij zijn die van 32mm groen heb ook nergens last van zelfs niet met 4ml . sorry jongens kan er niks aan doen ben kleuren blind:D zijn blauw inderdaad de goeie
 
Laatst bewerkt:
Ik doe zelf altijd 40mm naalden en niks aan de hand. Kunst is op het dikste gedeelte quad te injecteren.

Vaak kan ondiep injecteren juist voor problemen zorgen, maar ik weet niet hoe dik jouw biggenpootjes zijn:p
 
Been de komende 24 uur zoveel mogelijk omhoog houden ook in bed zodat het vocht niet verder omlaag zakt en grotere bulten veroorzaakt. Strakke kleding zoals thermo-ondergoed werkt ook om onderhuids vocht sneller te doen opnemen.

Ik zou ook spot wisselen verder. Je hebt met je glutes al 4 spots erbij die ook elk 5ml kunnen hebben.
 
Ibuprofen of diclofenac slikken, en overswitchen op zijkant glute. Iedereen die opzij kan kijken kan in zijn glutes injecteren. Je zit nu constant met ontstekingsreactie of spierbloedingen en je houd dit geen weken vol. Gewoon switchen naar glute.

wil dit zeggen dat mijn gear niet goed opgenomen wordt? :eek:

herejezus ,alles maar niet dàt....

verder ben ik wel normaal hoor :D

ik wou ook even duidelijk zeggen dat ik wel netjes aan de zijkant van de quads injecteer, zoals aangegeven op spotinjections.

bedankt voor alle reacties so far jongens ;)
 
Sowieso idd dikste stukke spier pakken, doet het voor mij ook altijd goed.
Borst vind ik zelf heerlijk, kan helaas niet het filmpje posten ervan :D
Biceps lukken me ook prima tot 2ml.
Benen gaat wel redelijk, maar ik heb ook vaak stijfheid. Billen gingen me de keel uithangen. Prop al bijna een jaar mijn naald in m'n reet, dus blij dat ik daar ff vanaf ben.
In de borst gaat het boter zacht, geen inject plekken, geen stijfheid. Het zit erin, maar voelt alsof ik gewoon niet heb geinjecteerd daar! Heerlijk ;)
 
Sowieso idd dikste stukke spier pakken, doet het voor mij ook altijd goed.
Borst vind ik zelf heerlijk, kan helaas niet het filmpje posten ervan :D
Biceps lukken me ook prima tot 2ml.
Benen gaat wel redelijk, maar ik heb ook vaak stijfheid. Billen gingen me de keel uithangen. Prop al bijna een jaar mijn naald in m'n reet, dus blij dat ik daar ff vanaf ben.
In de borst gaat het boter zacht, geen inject plekken, geen stijfheid. Het zit erin, maar voelt alsof ik gewoon niet heb geinjecteerd daar! Heerlijk ;)

hoeveel zet je in je tieten per keer en met welke kleur naald animal?
 
Back
Naar boven