| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: sep 2007 Locatie: België Leeftijd: 31 Geslacht: M
Stats: Karma: | Proviron in nakuur
Zijn er hier mensen die ervaringen hebben met proviron in de nakuur i.s.m. nolva?Daar proviron enkel onderdrukt bij grote dosis lijkt het me interessant om dit in de nakuur te gebruiken om er een beter gevoel(androgenen op peil houden) en eventueel spierverlies tegen te gaan.
|
| | |
| | #2 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: aug 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Proviron in nakuur
als het al zo is dat proviron alleen onderdrukt bij 'hoge' doseringen... denk je dan dat het niet in de weg zit bij het herstel van een al plat gegooide axis door je kuur? ik denk dat dat wishfull thinking is.
__________________ Idiots 'r us... |
| | |
| | #3 | |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: nov 2007 Locatie: the bronx Geslacht: M
Stats: 1m86 94kg - Karma: | Re: Proviron in nakuur
Citaat:
heb het dan ook niet gedaan.
__________________ "Kracht, vertrouwen, regelmatige training en volhouding worden beloond met een nieuw en beter leven" Arnold Schwarzenegger | |
| | |
| | #4 |
| Super Moderator | Re: Proviron in nakuur
Ik doe het wel, en het bevalt me prima!
|
| | |
| | #5 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: sep 2007 Locatie: België Leeftijd: 31 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Proviron in nakuur
|
| | |
| | #6 |
nog belangrijker, herstelt je axis wel of gebruik je het meer om te bridgen....
| | |
| | #7 | ||
| Super Moderator | Re: Proviron in nakuur
Citaat:
Geen gekke depressies. Citaat:
Ik gebruik het niet om te bridgen nee. | ||
| | |
| | #8 |
| Cool Novice Aangemeld: jul 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 50 Geslacht: M
Stats: Karma: | tony
ik doe dat al jaren , tussen de kuren door 2 proviron per dag en het gaat geweldig .
|
| | |
| | #9 |
| Cool Novice Aangemeld: apr 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
hoi maar hoe zit het dan met het gebruik van proviron tijdens de kuur ik heb een stuk gelezen van bigcat waarin hij zegt dat je proviron tot 10-12 weken lang tijdens een kuur mee kan laten lopen om oestrogeen side affects tegen te gaan je zou hierdoor dus ook minder vocht vast houden lijkt mij een fijne gedachten kun je toch vrij stiekem kuren |
| | |
| | #10 |
| Moderator | Re: Proviron in nakuur
Proviron tijdens en na de kuur prijs ik al 5 jaar op dit board. Terwijl 80% hier zegt dat het onderdrukt en allemaal niet in het voordeel werkt. 70% daarvan heeft er geen ervaring mee en durft het blijkbaar niet te proberen.
__________________ email: navy@safe-mail.net |
| | |
| | #11 |
en de overige 10% vind het maar nix dus ? je hebt wel een punt, ik durf het niet eens te proberen! als iemand mij het mechanisme eens goed kan uitleggen met onderbouwing kan dit veranderen.
| | |
| | #12 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: apr 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 27 Geslacht: M
vanwaar nu dan de schrik rusher?
__________________ |
| | |
| | #13 |
ik zie niet in hoe een platgegooide hpta zich *sneller* gaat herstellen door exogeen DHT tot je te nemen. dat men zich er beter bij voelt ok, dat geloof ik direct, maar daar gaat het mij niet om.. ik wil mn test productie zo snel mogelijk opstarten... nolvadex doet dit, dit is voldoende aangetoont. daarnaast voel ik me nooit echt rot door nolvadex. hoewel het wel rommel is natuurlijk!!
| | |
| | #14 |
| Advanced Bodybuilder | Re: Proviron in nakuur
+ hardere ejaculaties
__________________ Umpumpen da ! |
| | |
| | #15 |
hoe lang gebruiken jullie proviron dan na je kuur? en welke dosering?
| | |
| | #16 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: mei 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
ik dacht dat jij het hele jaar door kuurde! (niet sarcastisch hoor) hoelang is je langste time on geweest? wil namelijk langer gaan kuren (8maanden) maar ben bang voor permanente platligging!
__________________ ON na 19 OFF |
| | |
| | #17 | |
Citaat:
Je houd je massa alleen beter vast en ook vooral kracht. Eetlust blijft op peil. Libido blijft goed. (denk aan 25/50mg ed) tijdens de kuur met middelen als dbol, hoge dosis test, deca etc. Na de kuur ook 25/50mg. evt bridge tot aan volgende kuur. anders voor een week of 4-6.
__________________ email: navy@safe-mail.net | |
| | |
| | #18 |
| Superbuilder | Re: Proviron in nakuur
@ navy en na die 4-6 weken proviron... kom je daarnaa niet in een dip... of voel jij je dan weer kip lekker?
|
| | |
| | #19 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: feb 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
Maus noemt de tijd tussen het zetten "off" dus bij 1 x per week zetten is hij 6 dagen off |
| | |
| | #20 |
Ik heb goed verschil gemerkt tussen wel/geen proviron in de nakuur. Moet wel zeggen dat je ook moet zorgen dat je ballen weer groot zijn als je in de nakuur komt. (dus HCG tijdens de kuur, na zou ook nog kunnen evt.) En natuurlijk nolvadex voor een week of 4 op 20-40mg. Na 6wkn proviron waren mijn ballen naar gevoel niet gekrompen. Ik heb dan totaal geen dip. je komt zelfs keihard te staan omdat het vocht van de kuur ook allemaal wegtrekt, en de proviron je nog eens extra vasulair maakt. Ik kan door blijven eten, zwaar blijven trainen, blijven neuken hehe. etc. Je moet het gewoon een keer proberen, dan kan jezelf je oordeel geven.
__________________ email: navy@safe-mail.net |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| nakuur, proviron |
| Topic opties | |
| |