AndroidHealthClinic

prolactine->erg moe

Bezoekers in dit topic

dareal

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
1 mei 2006
Berichten
4.136
Waardering
25
Als ik kuur met Tren, wordt ik vreselijk moe, dit komt waarschijnlijk van de verhoogde prolactine levels, hoe is dit te onderdrukken, zonder meteen aan bromo of dosti te gaan zitten?
vit B6? T3 ?
 
B6 en T3 zouden opties moeten zijn ja. Maar heb hier eigenlijk geen goed antwoord op. Ik hou dit topic zeker in de gaten want ik ben zelfs ook altijd tering lui
 
ik weet niet of verhoogd prolactine te linken is naar luiheid, is wel leuk om een keer uit te zoeken (na mn training :D).

van een vertraagde schildklier weten we allemaal wat het met je doet... ik zou dus eerst eens fijn de t3 erbij pakken en kijken of het de situatie beter wordt.
 
Goede vraag ja, ik word ook gigantisch lui door tren. Van de test komt het niet omdat ik er geen last van heb als ik test met iets anders combineer.
 
Goede vraag ja, ik word ook gigantisch lui door trenbolone. Van de test komt het niet omdat ik er geen last van heb als ik test met iets anders combineer.

Same here.
Merkte wel dat door de toevoeging van Vit b12 en Sint Janskruid het een stuk minder werd.
Het ging niet helemaal over, maar dat waarschijnlijk ook wel te wijten aan de hgh. Daar wordt ik ook lui van.
 
Als ik kuur met trenbolone, wordt ik vreselijk moe, dit komt waarschijnlijk van de verhoogde prolactine levels, hoe is dit te onderdrukken, zonder meteen aan bromo of dosti te gaan zitten?
vit B6? T3 ?

dan zou je dat van deca in principe ook moeten hebben en denk niet dat dat het geval is? dus denk niet meteen dat verhoogde prolactine levels de oorzaak zijn van lui-of moeheid.T'is maar een bedenking he;)
 
Ik wordt er toch echt zeer moe van, op den duur zo erg dat ik mijn ogen amper kan opendoen als ik wakker wordt.

Zoals je je voelt na een zaadlozing, zo voelde ik me de hele dag en dan even 10 x erger:o
 
Ik zit er zelfs aan te denken de trenbolone te laten voor wat het is en voor Primo met Anaver te gaan in mijn volgende kuur

1-10 1000mg Primo
1-10 100mg Var ED

Kan het met mijn huidige baan niet veroorloven zo verschrikkelijk moe te wezen. bloaten is ook uit den boze:)
 
Ik zit er zelfs aan te denken de trenbolone te laten voor wat het is en voor Primo met Anaver te gaan in mijn volgende kuur

1-10 1000mg Primo
1-10 100mg Var ED

Kan het met mijn huidige baan niet veroorloven zo verschrikkelijk moe te wezen. bloaten is ook uit den boze:)


1000mg primo en je was 1000mg tren van plan? toch een heel pak minder straf niewaar, mg per mg?
 
1000mg primo en je was 1000mg trenbolone van plan? toch een heel pak minder straf niewaar, mg per mg?

dat zeker, de gains zullen minder zijn.

maar wil gewoon niet dat vreselijke gevoel van Tren. dood en doodmoe

Las eens op AR over een persoon welke 8 weken 3750 mg Tren per week nam met 250 testE per week. haha snap niet hoe deze mannen dit volhouden
 
Prolactine is verhoogd na het orgasme.

Prolactine zorgt ervoor dat er een natuurlijke stop is om direkt na een zaadlozing weer door te knallen (maak me gek).Soort bescherming om niet direkt weer te "kunnen"

Eigenlijk moet je dus de verhoogde prolactine zo snel mogelijk weer naar beneden zien te krijgen.Met bromocriptine zou dit goed kunnen.
 
Prolactine is verhoogd na het orgasme.

Prolactine zorgt ervoor dat er een natuurlijke stop is om direkt na een zaadlozing weer door te knallen (maak me gek).Soort bescherming om niet direkt weer te "kunnen"

Eigenlijk moet je dus de verhoogde prolactine zo snel mogelijk weer naar beneden zien te krijgen.Met bromocriptine zou dit goed kunnen.

Ja en sochtends en savonds 200mg B6 nemen (eventueel meer of minder, kijken wat voor jou goed voelt). Werkte bij mij toen mijn tepels zelf groter werden (dus niet de klier eronder) en ik was ook gelijk minder down.
 
zou 2x halve tab dostinex per week + 2x 200mg b6 ED genoeg wezen om de prolactine sides van 2g trenEte drukken? zou femara hier nog enigszins kunnen helpen?
 
zou 2x halve tab dostinex per week + 2x 200mg b6 ED genoeg wezen om de prolactine sides van 2g trenEte drukken? zou femara hier nog enigszins kunnen helpen?

Twee keer per week 0.25mg caber en elke dag 0.5mg letro. B6 voegt hier verder niks aan toe.

edit: Even tussendoor; ik vraag mij af of de "tren-agressie" ook prolactine gerelateerd. Weet iemand dat ?
 
Twee keer per week 0.25mg caber en elke dag 0.5mg letro. B6 voegt hier verder niks aan toe.

edit: Even tussendoor; ik vraag mij af of de "tren-agressie" ook prolactine gerelateerd. Weet iemand dat ?

de letro zou dan 0.625 worden (tab in 4en) en heb je ervaring met de caber/dostinex?
 
hm, letro tabs? ik heb vloeibare shizzle
 
hm, letro tabs? ik heb vloeibare shizzle

haha ja had ik eerst ook, pakte t met spuitje, maar heb een keer in mn tong geprikt :o

nu de tabs dus! is ook beter
 
lol, in je tong geprikt? ik spuit die shizzle gewoon in een glas water :D
hoezo zijn tabs beter btw ???
 
Back
Naar boven