Fitness Seller

Probleem en advies bij test primo kuur

Bezoekers in dit topic

Werkt mariadistel dan ook in de cut? Als het het poepen bevorderd?
Want je valt toch minder af uiteindelijk omdat je spijsvertering niet goed meer werkt?

Weet het niet zeker, dus val me niet aan haha
 
Ik zal deze producten vanmiddag eens halen.
Allemaal gewoon in de winkel/ op internet te krijgen?

Deonlinedrogist.nl ;)

artisjok is van het merk cypar en fosfatidylcholine van biotics.

maridistel merk aov. Maar 1 van de 2 is voldoende, dus artisjok of mariadistel.

---------- Toegevoegd om 13:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:00 ----------

Werkt mariadistel dan ook in de cut? Als het het poepen bevorderd?
Want je valt toch minder af uiteindelijk omdat je spijsvertering niet goed meer werkt?

Weet het niet zeker, dus val me niet aan haha

Het verhoogt de aanmaak en afscheiding van galzuren en kan de vertering bevorderen.
 
Dus het kan in de cut zeker meerwaarde hebben?
 
Oke thnx. Ga het eens aanschaffen
 
En dit is het verschil tussen wedstrijdatleet en recreatief sporter.

Ben ik ff blij dat ik geen westrijden draai, pak ik die melkmassa wel.
 
Ben ik ff blij dat ik geen westrijden draai, pak ik die melkmassa wel.
Zuivel is ook zo'n beetje de beste bron voor aminozuren die er bestaat. Zuiveleiwit (whey en caseine) beschikt nu eenmaal over een zeer goed aminozuurprofiel (heel hoog in BCAAs), daarnaast zijn er ook aanwijzingen dat de vetzuren in melk anabool werken (om de een of andere reden werkt volle melk beter dan magere melk wanneer zij gematcht zijn op zowel energie en eiwitinhoud). Tevens is het relatief goedkoop en te verkrijgen in meerdere goed-eetbare vormen (whey, caseine, melk, kaas, kwark). Iets als melk is ook meer dan prima om te ondersteunen in de aanvulling van glycogeen. In het westen is het doorgaans ook de belangrijkste bron van calcium. Begin ik nog niet eens over de gezondheidsvoordelen die de verteerde di- en tripeptides van het zuiveleiwit lijken te hebben.

De hele hetze tegen zuivelproducten heb ik nooit begrepen. Tenzij je lactose-intolerant bent of het niet lust is er werkelijk waar niets aan te merken op zuivel.
 
Cools wat is jouw mening over ubiquinol vooral ivb met schade die aas kan veroorzaken

Het is een sterke immuun activator en prostaglandine (pg) verlager. Tijdens een kuur kan dit positief of negatief zijn. Andere effecten zoals uithoudingsvermogen door ATP verhoging (wat medeverantwoordelijk is voor immuunactivatie en pg verlaging) kunnen handig zijn.

Andere effecten heb ik me nog niet zo in verdiept, maar kan ik altijd uitzoeken. Is er een specifieke reden waarvoor je het zou gebruiken tijdens een aas kuur?

---------- Toegevoegd om 22:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:13 ----------

Zuivel is ook zo'n beetje de beste bron voor aminozuren die er bestaat. Zuiveleiwit (whey en caseine) beschikt nu eenmaal over een zeer goed aminozuurprofiel (heel hoog in BCAAs), daarnaast zijn er ook aanwijzingen dat de vetzuren in melk anabool werken (om de een of andere reden werkt volle melk beter dan magere melk wanneer zij gematcht zijn op zowel energie en eiwitinhoud). Tevens is het relatief goedkoop en te verkrijgen in meerdere goed-eetbare vormen (whey, caseine, melk, kaas, kwark). Iets als melk is ook meer dan prima om te ondersteunen in de aanvulling van glycogeen. In het westen is het doorgaans ook de belangrijkste bron van calcium. Begin ik nog niet eens over de gezondheidsvoordelen die de verteerde di- en tripeptides van het zuiveleiwit lijken te hebben.

De hele hetze tegen zuivelproducten heb ik nooit begrepen. Tenzij je lactose-intolerant bent of het niet lust is er werkelijk waar niets aan te merken op zuivel.

Inderdaad.

Enigste mogelijke negatieve dat ik heb kunnen vinden is onderstaande.
http://www.ergogenics.org/a1-melkeiwit-veroorzaakt-hartaanvallen-diabetes.html
 
Aansluitend;
http://www.nature.com/ejcn/journal/v59/n5/abs/1602104a.html
The A1/A2 milk hypothesis was ingenious. If the scientific evidence had worked out it would have required huge adjustments in the world's dairy industries. This review concludes, however, that there is no convincing or even probable evidence that the A1 beta-casein of cow milk has any adverse effect in humans.
 
Zuivel is ook zo'n beetje de beste bron voor aminozuren die er bestaat. Zuiveleiwit (whey en caseine) beschikt nu eenmaal over een zeer goed aminozuurprofiel (heel hoog in BCAAs), daarnaast zijn er ook aanwijzingen dat de vetzuren in melk anabool werken (om de een of andere reden werkt volle melk beter dan magere melk wanneer zij gematcht zijn op zowel energie en eiwitinhoud). Tevens is het relatief goedkoop en te verkrijgen in meerdere goed-eetbare vormen (whey, caseine, melk, kaas, kwark). Iets als melk is ook meer dan prima om te ondersteunen in de aanvulling van glycogeen. In het westen is het doorgaans ook de belangrijkste bron van calcium. Begin ik nog niet eens over de gezondheidsvoordelen die de verteerde di- en tripeptides van het zuiveleiwit lijken te hebben. De hele hetze tegen zuivelproducten heb ik nooit begrepen. Tenzij je lactose-intolerant bent of het niet lust is er werkelijk waar niets aan te merken op zuivel.

idd, helemaal mee eens. als aanvulling: yoghurt is ideaal voor luie darmen, obstipatie, winderigheid, maagklachten, etc. Maar goed, leg dat maar uit aan de dame met hgh-reet, hahaha.

Yeaahhh, ik ben wedstrijdatleet, wowwww, hahahah.
 
.

---------- Toegevoegd om 23:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:49 ----------

Het is een sterke immuun activator en prostaglandine (pg) verlager. Tijdens een kuur kan dit positief of negatief zijn. Andere effecten zoals uithoudingsvermogen door ATP verhoging (wat medeverantwoordelijk is voor immuunactivatie en pg verlaging) kunnen handig zijn.

Andere effecten heb ik me nog niet zo in verdiept, maar kan ik altijd uitzoeken. Is er een specifieke reden waarvoor je het zou gebruiken tijdens een aas kuur?

---------- Toegevoegd om 22:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:13 ----------



Inderdaad.

Enigste mogelijke negatieve dat ik heb kunnen vinden is onderstaande.
http://www.ergogenics.org/a1-melkeiwit-veroorzaakt-hartaanvallen-diabetes.html

zou het altijd willen gebruiken preventief voor hart gezond te houden het word vaak gebruikt bij hartaandoeningen niet?
 
idd, helemaal mee eens. als aanvulling: yoghurt is ideaal voor luie darmen, obstipatie, winderigheid, maagklachten, etc. Maar goed, leg dat maar uit aan de dame met hgh-reet, hahaha.

Yeaahhh, ik ben wedstrijdatleet, wowwww, hahahah.
Problemen met de stoelgang bij bodybuilders worden dikwijls veroorzaakt doordat er vrij chronisch een vezelarmdieet wordt gevolgd.
 

Ok thanx :p Dacht het al.

Dus geen problemen met melk.

---------- Toegevoegd om 17:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:06 ----------

.

---------- Toegevoegd om 23:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:49 ----------



zou het altijd willen gebruiken preventief voor hart gezond te houden het word vaak gebruikt bij hartaandoeningen niet?

Enigste wat de onderzoeken aantonen is dat een tekort voor hartproblemen kan zorgen. Dit wil nog niet zeggen dat extra inname goed voor het hart is.
http://www.mayoclinic.org/drugs-supplements/coenzyme-q10/evidence/hrb-20059019

Wel zou extra inname hartfalen kunnen voorkomen bij hartpatiënten, maar dat is nog onzeker.
http://www.sciencebasedmedicine.org/coenzyme-q10-for-heart-failure-the-hype-and-the-science/

Dus er is niets dat aantoont dat Q10 bij mensen zonder hartproblemen of een tekort aan Q10 goed is voor het hart.

Beste is nog altijd cardio icm krachttraining en gezonde voeding. Tijdens aas kuren zouden bepaalde supplementen wel kunnen helpen.
 
Ok thanx :p Dacht het al.

Dus geen problemen met melk.

---------- Toegevoegd om 17:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:06 ----------



Enigste wat de onderzoeken aantonen is dat een tekort voor hartproblemen kan zorgen. Dit wil nog niet zeggen dat extra inname goed voor het hart is.
http://www.mayoclinic.org/drugs-supplements/coenzyme-q10/evidence/hrb-20059019

Wel zou extra inname hartfalen kunnen voorkomen bij hartpatiënten, maar dat is nog onzeker.
http://www.sciencebasedmedicine.org/coenzyme-q10-for-heart-failure-the-hype-and-the-science/

Dus er is niets dat aantoont dat Q10 bij mensen zonder hartproblemen of een tekort aan Q10 goed is voor het hart.

Beste is nog altijd cardio icm krachttraining en gezonde voeding. Tijdens aas kuren zouden bepaalde supplementen wel kunnen helpen.
maar het heeft ook geen negatieve effecten dan als je het preventief zou nemen?
had ergens een artikel gelezen tijdje terug dat een hart chirurg in de US een bodybuilder die AAS had 'misbruikt' tijdens zijn afwachting voor een hart transplant ubiquinol had aangeraden 1200 mg ED en toen hij na een tijd voor een check up ging zou zijn hart 70% zijn herstelt en was de hart transplantatie niet meer nodig diezelfde chirurg rade 400mg ed preventief aan.
 
Zuivel is ook zo'n beetje de beste bron voor aminozuren die er bestaat. Zuiveleiwit (whey en caseine) beschikt nu eenmaal over een zeer goed aminozuurprofiel (heel hoog in BCAAs), daarnaast zijn er ook aanwijzingen dat de vetzuren in melk anabool werken (om de een of andere reden werkt volle melk beter dan magere melk wanneer zij gematcht zijn op zowel energie en eiwitinhoud). Tevens is het relatief goedkoop en te verkrijgen in meerdere goed-eetbare vormen (whey, caseine, melk, kaas, kwark). Iets als melk is ook meer dan prima om te ondersteunen in de aanvulling van glycogeen. In het westen is het doorgaans ook de belangrijkste bron van calcium. Begin ik nog niet eens over de gezondheidsvoordelen die de verteerde di- en tripeptides van het zuiveleiwit lijken te hebben.

De hele hetze tegen zuivelproducten heb ik nooit begrepen. Tenzij je lactose-intolerant bent of het niet lust is er werkelijk waar niets aan te merken op zuivel.

De 'dikkere' huid die veel mensen er van krijgen en de constante bloat waar er ook zat last van hebben kan wel nadelig zijn voor BB'ers. Volgens mij krijg je niet die echte papierdunne huid als je continu melk en kwark blijft gebruiken, maar dat kan ook prima bro-science zijn.
 
De 'dikkere' huid die veel mensen er van krijgen en de constante bloat waar er ook zat last van hebben kan wel nadelig zijn voor BB'ers. Volgens mij krijg je niet die echte papierdunne huid als je continu melk en kwark blijft gebruiken, maar dat kan ook prima bro-science zijn.
Ik heb eerlijk gezegd ook geen idee wat men bedoelt met een 'dikkere' huid van zuivel. Ik heb het zelf nooit gehad, en ik moet nog steeds iemand vinden met een 'dikkere' huid van zuivel (dat terwijl ik bijna niemand, of zelfs niemand, ken die traint en geen zuivel heeft in zijn dieet). Daarnaast ken ik ook genoeg mensen die kurkdroog hebben gestaan met een 'papierenhuidje' terwijl ze iedere avond nog 500 gr magere kwark wegwerkten en overdag whey namen. Enige waar je rekening mee hoeft te houden in de context van zuivel is met de hoeveelheid natrium vlak voor een wedstrijd, maar dat geldt voor alles en is niet specifiek aan zuivelproducten. Sowieso snap ik niet waarom je buiten de onmiddelijke periode voor een wedstrijd je uberhaupt zorgen zou moeten maken om dat soort onbenulligheden met de vochthuishouding. Daarbuiten is het zaak om massa te winnen of vet te verliezen, twee dingen die bijzonder goed kunnen met zuivelproducten in een dieet.
 
Laatst bewerkt:
maar het heeft ook geen negatieve effecten dan als je het preventief zou nemen?
had ergens een artikel gelezen tijdje terug dat een hart chirurg in de US een bodybuilder die AAS had 'misbruikt' tijdens zijn afwachting voor een hart transplant ubiquinol had aangeraden 1200 mg ED en toen hij na een tijd voor een check up ging zou zijn hart 70% zijn herstelt en was de hart transplantatie niet meer nodig diezelfde chirurg rade 400mg ed preventief aan.

Dat is weer iemand met al een bestaand hartprobleem en de vraag is of die persoon een tekort had. En vermoed dat daar een case study van is?

Het kan in een bepaalde dosis wel preventief, je weet maar nooit. Maar teveel is niet goed. Zelfde voor bepaalde vitamines en mineralen.
 
Back
Naar boven