| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #21 |
| Superbuilder | Re: pregnil als nakuur....
yep precies zo zie ik het ook! |
| | |
| | #22 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: nov 2004 Locatie: in your sister's asshole Leeftijd: 27 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: pregnil als nakuur....
Pregnyl is voor tijdens de kuur, niet voor erna
__________________ getting lean is for pretty boys with nice skin, i say fuck that |
| | |
| | #23 | |
| Pruts mod | Re: pregnil als nakuur....
Citaat:
__________________ "Dus kijk naar jezelf, dan kan je jezelf enkel verbeteren, dit heb je, je kan alleen maar beter worden, dat is toch een heerlijke gedachte " - soulreaver | |
| | |
| | #24 | |
Citaat:
| |
| | |
| | #25 |
| Pruts mod | Re: pregnil als nakuur....
HCG onderdrukt, vandaar nog 2 a 3 weken na de laatste HCG inject Nolva blijven gebruiken.
__________________ "Dus kijk naar jezelf, dan kan je jezelf enkel verbeteren, dit heb je, je kan alleen maar beter worden, dat is toch een heerlijke gedachte " - soulreaver |
| | |
| | #26 |
| Freaky Bodybuilder | Re: pregnil als nakuur....
dweilen met de kraan open heet dat
__________________ It's all about discipline |
| | |
| | #27 |
| Cool Novice | Re: pregnil als nakuur....
ok, dus als ik het allemaal goed begrepen heb zou mijn kuur er als volgt uitzien: week 1 - 8 deca en sus week 8 pregnil beginne nemen gedurende 2 weken 3 weken na mijn laatste prik nolvadex nemen. Zo juist?? groeten |
| | |
| | #28 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: jan 2003 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: pregnil als nakuur....
Nee je moet nolva tegelijk starten met pregnil.
__________________ "It is ridiculous claiming that video games influence children. For instance, if Pac-man affected kids born in the eighties, we should by now have a bunch of teenagers who run around in darkened rooms and eat pills while listening to monotonous electronic music." |
| | |
| | #29 | |
Citaat:
Hoe lang? 2 of 3 weken | |
| | |
| | #30 |
| Super Moderator | Re: pregnil als nakuur....
Maat je hebt helemaal geen hcg nodig. Waarom ben je nou naar die vee-arts gegaan man?? Doe dat lieve kleine kuurtje van je en pak dan de nolva en clomid. Hcg pak je als je extreem lang of heftig gaat kuren niet wanneer je 250 mg test voor 8 weekjes gaat pakken. |
| | |
| | #31 | |
Citaat:
| |
| | |
| | #32 |
| Super Moderator | Re: pregnil als nakuur....
Wat een moeite...en meestal toch niets krijgen, behalve een preek over hoe slecht het wel niet is.
|
| | |
| | #33 |
| Freaky Bodybuilder | Re: pregnil als nakuur....
Ik dacht dat turken erg waren maar belgen kunnen er ook wat van
__________________ It's all about discipline |
| | |
| | #34 | |
Citaat:
| |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Topic opties | |
| |