DutchBodybuilding.com forum

DutchBodybuilding.com forum (http://forum.dutchbodybuilding.com/)
-   AAS (http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/)
-   -   politie (http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/politie-161531/)

schavuit 17 April 2008 15:53

Ik ben echt zeer benieuwd naar de afloop van deze bizarre kwestie:roflol:

koen85 17 April 2008 15:55

Citaat:

Origineel gepost door kickboxtony (Post 2779322)
hmmja...maar dan spaar ik nog liever die 30 euro uit en zeg ik gewoon dat het niet van mij is en dat hij mij probeert weg te pesten door anabolen op mijn naam te bestellen. En als ie dan zeikt doe ik aangifte voor het illegaal onderverhuren en schenden van artikel 201 van de grondwet, briefgeheim.

Kijk eerst maar eens naar de consequenties voor jou zelf :)
En al helemaal als je liegt, dude.

Jorin 17 April 2008 15:55

Ik zou hem inderdaad gewoon hard terugnaaien.. Is toch geen sT om andermans post open te maken..

kickboxtony 17 April 2008 15:56

ik trek wel wat losse kleren aan haha...maar ik verwacht eerlijkgezegd niet eens een telefoontje van de politie dat had nu onderhand wel gebeurd moeten zijn....die hebben ook betere dingen te doen (boetes uitschrijven voor te hard rijden, omas pesten etc)

kickboxtony 17 April 2008 15:58

Citaat:

Origineel gepost door koen85 (Post 2779343)
Kijk eerst maar eens naar de consequenties voor jou zelf :)
En al helemaal als je liegt, dude.

je zegt zelf al eerder dat de consequenties vrijwel nihil zijn dus waar heb je het nu over...

1. er is geen bewijs dat ik daar woon
2. er is geen bewijs dat ik voor dat pakje betaald heb
3. mijn huisbaas heeft de wet geschonden door het pakje te openen
4. mijn huisbaas heeft dit pakje zelf besteld en mijn naam gebruikt ;)

mocht de waarheid ooit boven tafel komen dan geven ze me die boete van 30 euro maar. Maar dan doe ik ook gelijk aangifte tegen hem voor het onderverhuren en briefgeheim schenden.

STEELTITAN 17 April 2008 15:59

Citaat:

Origineel gepost door kickboxtony (Post 2779211)
Mijn huisbaas heeft ongevraagd mn post gejat, pakje open gemaakt en anabolen gevonden. Toen heeft ie de politie gebeld. Heb nog niks gehoord maar kan ik het beter ontkennen of kun je dan nog meer problemen krijgen?

Iemand enig idee wat ik kan verwachten en het beste kan doen??

t jatte en openmaken van andermans post is strafbaar;)
als je er problemen door krijgt zou ik m aanklagen

jimi 17 April 2008 16:00

Citaat:

Origineel gepost door olddutch (Post 2779226)
:roflol: lekkere huisbaas

Zeg dat die huurbaas onder jou naam anabolen heeft bestelt, en dat hij jou daarmee wilt stressen om je uit die woning te plagen.

dus draai de speer om ;)

ja draai het naar hem die bastard.

Strongman 17 April 2008 16:00

Ben benieuwd, hou ons op de hoogte :)

patje87 17 April 2008 16:01

Zonde van de roids...die ben je nu wel mooi kwijt man...grrr!!!:P

kickboxtony 17 April 2008 16:02

ja dat is eigelijk al straf genoeg vind ik, was geen goedkoop pakje

dannymarx 17 April 2008 16:05

Citaat:

Origineel gepost door kickboxtony (Post 2779355)
je zegt zelf al eerder dat de consequenties vrijwel nihil zijn dus waar heb je het nu over...

1. er is geen bewijs dat ik daar woon
2. er is geen bewijs dat ik voor dat pakje betaald heb
3. mijn huisbaas heeft de wet geschonden door het pakje te openen
4. mijn huisbaas heeft dit pakje zelf besteld en mijn naam gebruikt ;)

mocht de waarheid ooit boven tafel komen dan geven ze me die boete van 30 euro maar. Maar dan doe ik ook gelijk aangifte tegen hem voor het onderverhuren en briefgeheim schenden.

Als er totaal geen bewijs is dat je er woont, hoe komt dan jou briefwisseling daar aan?

kickboxtony 17 April 2008 16:15

ja 1 pakje...verder niks...dat is toch geen bewijs...ik kan ook een brief naar jou adres sturen met iemand anders zn naam erop

GoHardOrGoHome 17 April 2008 16:25

Je kunt hem sowieso vervolgen
voor het feit dat hij inbreuk maakt op jouw rechten

Gr.

dannymarx 17 April 2008 16:30

Citaat:

Origineel gepost door kickboxtony (Post 2779428)
ja 1 pakje...verder niks...dat is toch geen bewijs...ik kan ook een brief naar jou adres sturen met iemand anders zn naam erop

Je zei enkele posts eerder dat je briefwisseling er wel aankomt en dat gebeurd door een document op de post bij ons waardoor er wel een wettelijk bewijs is dat je daar weldegelijk verblijft

Ano_88_7 17 April 2008 16:31

Dank jullie voor de opzoekoefening, zo doe ik ook weer eens iets voor school. ;)

Art. 460 Sw: Hij die schuldig bevonden wordt (...) aan het openen van een toevertrouwde brief om het geheim ervan te schenden, wordt gestraft met een gevangenisstraf van 8 dagen tot een maand en met een geldboete van 26 tot 200 frank.

Aanklagen die huisbaas!!

GoHardOrGoHome 17 April 2008 16:32

Onder welk begrip heb je dat opgezocht in het wetboek

Gr.

Ano_88_7 17 April 2008 16:44

Citaat:

Origineel gepost door GoHardOrGoHome (Post 2779495)
Onder welk begrip heb je dat opgezocht in het wetboek

Gr.

Aah, nog een rechtenstudent? :p

Enige andere wanbedrijven tegen personen.

Altans daaronder staat het in het Belgisch wetboek.

GoHardOrGoHome 17 April 2008 16:47

Nee ik doe Intergrale Veiligheid
maar veel interesse in recht

Gr.

koen85 17 April 2008 17:29

Citaat:

Origineel gepost door kickboxtony (Post 2779355)

1. er is geen bewijs dat ik daar woon Je krijgt er alleen wel je post binnen?
2. er is geen bewijs dat ik voor dat pakje betaald heb Je hebt contant betaald of via bank?
3. mijn huisbaas heeft de wet geschonden door het pakje te openen Staat buiten het feit dat jij een pakketje binnen hebt gekregen
4. mijn huisbaas heeft dit pakje zelf besteld en mijn naam gebruikt ;) Dan lieg je, en dat kan je duurder komen te staan dan gewoon op te biechten voor iets waar geen zware consequenties op staan

Ik denk dat het gewoon niet zo slim is, maar goed, je moet het natuurlijk ook helemaal zelf weten :D

krieltje 17 April 2008 17:40

kan je aantonen dat je aan BIGOREXIA lijd,een erge aandoening,waarvoor die medicijnen moet gebruiken.

06:45

v3.8.7