| | |||||||
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Weergave Modus |
| | #1 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jul 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 29 Geslacht: M
Karma Power: 5 | pijn na zetten test Ik heb afgelopen dinsdag 500 mg test gezet bij een maatje van me. Nu is hij woensdag gewoon thuis gebleven van de pijn (spierpijn) omdat hij echt niet lopen kon. Verder geen ontsteking of bult waarneembaar. volgens mij heb ik alles goed gedaan. Ik heb een 0,8 - 40 mm naald gebruikt, eerst aspireren, alles prima en daarna langzaam de test erin gespoten. Ik weet zeker dat ik op het goede gedeelte van de bil zat. geeneens een beetje bloed bij het uittrekken van de naald. Hebben jullie enig iedee hoe dit kan? Een beetje spierpijn lijkt me normaal maar er niet meer van kunnen lopen Vandaag zou ik primo bij hem gaan zetten alleen is hij bang dat hij weer dezelfde ervaring krijgen gaat. Tips
__________________ If 50 million people say a foolish thing, it's still a foolish thing. |
| | |
| | #2 |
| Dutch Bodybuilder | Kan gebeuren.
__________________ BenchPress; 2x130 Incline BP; 6x90 Squat; 6x100 Deadlift; 4x140 Lenght; 178cm Weight; 85 Fat; 13? |
| | |
| | #3 |
| Sexy Bastard Geregistreerd: Sep 2007 Locatie: In my girls heart Geslacht: M
Karma Power: 4 | Njah, kan je nooit op voorhand zeggen. vb: al 18 weken zet ik iedere keer 8ml in mn bips, nergens last van... De laatste shot was 5u voor we op reis gingen, 10u in de wagen "zitten", de dag erna!!!!! waaa voel het nog steeds na bijna een week. Wat ik altijd doe is juist voor ik slapen ga injecteren, rustig nachtje blalala dan heel de dag bezig en nooit last van.
__________________ Pumping iron 1.77m 88.9kg %9vet Doel zomer 2008 :87.1kg 7%vet |
| | |
| | #4 |
| Dutch Bodybuilder | soms heb ik wel last na he zetten, soms niet. 1keer been dik geworden, paar dagen moeilijk lopen etc.
__________________ BenchPress; 2x130 Incline BP; 6x90 Squat; 6x100 Deadlift; 4x140 Lenght; 178cm Weight; 85 Fat; 13? |
| | |
| | #5 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 13 | ik ga juist liever niet na injecteren liggen slapen, maar iets doen waarbij k moet lopen, zo verdeeld het zich een beetje door de spier.
__________________ 1.77 95kg 13% |
| | |
| | #6 |
| Competitive Bodybuilder | sommige kunnen er niet tegen. Ik zelf ging van mn stokkie een uur erna, vette griep/koorts en kon 4 dagen niet lopen. rotspul is t |
| | |
| | #7 |
| Dutch Bodybuilder | Artsen raden het ook aan om stukje te lopen na injectie, correct me if i'm wrong.
| | |
| | #8 |
| Sexy Bastard Geregistreerd: Sep 2007 Locatie: In my girls heart Geslacht: M
Karma Power: 4 | +1
__________________ Pumping iron 1.77m 88.9kg %9vet Doel zomer 2008 :87.1kg 7%vet |
| | |
| | #9 |
| Competitive Bodybuilder | naar ervaring helpt dat voor geen meter |
| | |
| | #10 |
| Dutch Bodybuilder | Je ging zeker direkt na injectie 300kg fullsquaten!
| | |
| | #11 |
| Colossal Veteran Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: waar mijn bed slaapt; neerpelt dus Leeftijd: 42 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | mijn eigen ervaring is dat als ik voor het trainen zet of als ik niet ga trainen 's morgens gaat het goed zet ik net voor het slapen heb ik er last van hahaha nu al een week en toch gaat ie er aan die kant weer in vanavond dus niet piepen en doorduwen
__________________ Alles komt goed :zo niet dan toch meet in valkenswaard 14 juni pm me voor bankrekeningnr: Nog 16 dagen om te betalen |
| | |
| | #12 |
| Cool Novice Geregistreerd: Feb 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 4 | je zou de volgende keer tegen hem kunnen zeggen dat ie de plek moet masseren en je kan de vail nog verwarmen in water. warme douche dr op help ook nog wel eens |
| | |
| | #13 |
| Dutch Bodybuilder | Plek masseren? Dat wordt ook afgeraden
| | |
| | #14 |
| Freaky Bodybuilder | plek masseren, spuit warm maken, plek warm maken, stukje lopen, douche etc allemaal overrated. pijn etc kan aan paar dingen liggen: te vaak op zelfde plek gezet, niet diep genoeg geinjecteerd, onsteking, spier is er nog niet aan gewend, verkeerde plek gezet and so on. iig tegen de eventuele pijn kan je als voorbereiding niets doen en erna ook niet. Mischien douche, masseren etc maar daar dat vermindert de pijn ook maar tijdelijk.
__________________ . . . I don't lift weights because that's the only thing I can do. I lift weights because it's the only thing I like to do! When I am high...I am high on slin. Today still wanted by advanced athletes, they survive underground. If you can't grow, if nothing else helps and you can find them. Then maybe you can buy steroids! |
| | |
| | #15 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2005 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 9 | Waarom? (@BlaqPoet)
__________________ Pain is temporary, pride is forever |
| | |
| | #16 |
| Dutch Bodybuilder | in het ziekenhuis gelden een paar regels voor intramusculaire injecties: - vloeistof moet op kamertemperatuur zijn; - de naald moet je er niet in duwen (dus niet tegen de huid zetten en dan duwen) maar een beetje werpen, zoals darten (lijkt me lastig om in je eigen bil te doen): als je dat goed doet, voel je de naald niet eens! - vloeistof rustig in één beweging inspuiten, naald stilhouden - watje op insteekplaats houden en naald er in één fluxe beweging weer uithalen - niet (!!) masseren, maar direct een beetje lopen - spuitplaats in de bil: stel je voor dat je één bil in vier gelijke delen verdeelt: spuit dan in het bovenste vlak aan de buitenkant (dus als je tegen een achterwerk aankijkt: ofwel linksboven ofwel rechtsboven)
| | |
| | #17 |
| Freaky Bodybuilder | met masseren beschadig je juist meer spierweefsel meen ik gelezen te hebben.
__________________ . . . I don't lift weights because that's the only thing I can do. I lift weights because it's the only thing I like to do! When I am high...I am high on slin. Today still wanted by advanced athletes, they survive underground. If you can't grow, if nothing else helps and you can find them. Then maybe you can buy steroids! |
| | |
| | #18 | |
| VIP ŸžõrЙ Geregistreerd: Jul 2005 Locatie: Miseryland Geslacht: M
Blog Berichten: 3 Karma Power: 60 | Citaat:
__________________ Remember, misery loves company... LOL @ DBB Remember Lauw RiP 9-5-2008 "als je dit leest, ben ik dood, de pijp uit, het hoekie om..." | |
| | |
| | #19 |
| Dutch Bodybuilder | Je weet toch ongeveer waar je het gaat zetten. of is je aim niet zo goed?
| | |
| | #20 | |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Oct 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Karma Power: 53 | Citaat:
Ligt puur aan de gear, je doet er niks aan, al ben je wereldkampioen injectern. Suck it up, hoe fucking pijn het ook doet. Een shitload aan iboprufen wil nog weleens helpen...
__________________ The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you are a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. I have found the Iron to be my greatest friend. It never freaks out on me, never runs. Friends may come and go, but two hunderd pounds is always two hunderd pounds. | |
| | |