Fitness Seller

een paar ml in je gluteus en daarna benen trainen...

Bezoekers in dit topic

Loo

Colossal Veteran
15 jaar lid
Lid sinds
11 okt 2004
Berichten
15.710
Waardering
665
ik vroeg me af hoe jullie dat doen, houden jullie er rekening mee dat jullie net in je reet hebt gezet.

bijvoorbeeld; je zet woensdagmiddag 3,5ml, ga je dan die avond gewoon squatten.

Of; je gaat s'middags benen trainen, ga je dan s'avonds gewoon zetten.

ik weet dat het weinig uit maakt, maar mijn gevoel zegt me dat het niet oke is om benen te trainen als je net gezet hebt, of te zetten net nadat je benen getraind hebt.

Houden jullie daar rekening mee of moet ik niet zo'n pussy ass bitch zijn en gewoon lekker die reet trainen terwijl er net vloeistof in is geknald....
 
Morgen ga ik eerst benen trainen en daarna meedogeloos de spuit erin zetten. In die volgorde geeft het mij hooguit wat stijfheid. Eerst spuiten en dan dezelfde spiergroep trainen vind ik een te hoog blessurerisico, vooral bij kleine spiergroepen, zoals schouders.
 
Boeit me niet, zet net zo makkelijk een half uur ervoor als 6 uur erna bij wijze van spreken.
Enige is dat als ik kuur ik altijd in de ochtend zet na mn ontbijt, dus in principe altijd minimaal een uurtje of 2 voor de training
 
Ik had een keer de middag voor de benentraining 3ml gezet. Wel ongelooflijke pijn in m'n klikker gehad daarna.. zo'n dag of 3!
 
spuit altijd lekker in billen en been voordat ik benen train...is juist goed, wordt olie mooi verdeeld ;)
 
Geen probleem , ff zetten en direct naar de training .

Of zelfs op de fiets even bij zetten :) suspensie dan wel he :D
 
dennis999 zei:
spuit altijd lekker in billen en been voordat ik benen train...is juist goed, wordt olie mooi verdeeld ;)

jij wel ja ouwe ;)

jij zet nog tijdens het squatten, met de ene hand hou de stang in je nek en met de andere hand zet je je spuitje, door je joggingbroek heen.

maargoed ik zal morgenochtend ff zetten en dan morgenavond trainen, ik denk dat het geen probleem is.
 
Loo zei:
jij wel ja ouwe ;)

jij zet nog tijdens het squatten, met de ene hand hou de stang in je nek en met de andere hand zet je je spuitje, door je joggingbroek heen.

maargoed ik zal morgenochtend ff zetten en dan morgenavond trainen, ik denk dat het geen probleem is.

heb dan liever test poeder, wat ik tussen de setjes door op kan niffe;)
 
Voordat je gaat slapen, ongeacht welke training je hebt gedaan.
 
Ironmind zei:
Voordat je gaat slapen, ongeacht welke training je hebt gedaan.

zou maar geen korte esters zetten voor t slapen, das k*t
 
dennis999 zei:
zou maar geen korte esters zetten voor t slapen, das k*t

Ik heb pas 3x gekuurt, waarvan 2x met injects, heb tot nu toe alleen Sust gebruikt en daar zitten ook de korte esters in, die zetten ik zonder problemen in de avond voor het slapen gaan...
Bijkomende voordeel, van injecteren voor het slapen gaan, is denk ik dat je de geinjecteerde been/bil wat rust geeft en niet onnodig 'kapot' trapt!
 
Back
Naar boven