| |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale Groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | Topic Opties | Weergave Modus |
| | #1 |
| Advanced Bodybuilder | Orals met grapefruitsap???
Ik heb eens ergens gelezen dat grapefruitsap de opneembaarheid van orale AAS zou verhogen. Hoe moet je dit precies doen dan gewoon af en toe een glas of de orals innemen met een glas sap?
__________________ I'm not a cheater I just do whatever it takes to get there @Winny Only PCT ALRI restore & Activate eXtreme! |
| | |
| | #2 |
| Super Moderator | Re: Orals met grapefruitsap???
Goeie vraag! Ik zie trouwens op bepaalde bijsluiters staan dat het absoluut niet mag worden ingenomen met grapefruitsap. |
| | |
| | #3 |
| Cool Novice Geregistreerd: jul 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
Karma Power: 1 | Re: Orals met grapefruitsap???
Ja ha omdat het de opname flink verbeterd, heeft met het uitsschakelen van bepaalde enzymen te maken. http://www.ergogenics.org/grapefruit.html |
| | |
| | #4 | |
| Advanced Bodybuilder | Re: Orals met grapefruitsap???
Citaat:
__________________ I'm not a cheater I just do whatever it takes to get there @Winny Only PCT ALRI restore & Activate eXtreme! | |
| | |
| | #5 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Orals met grapefruitsap???
mierenneukerij man
__________________ insano@hushmail.com "Greatness comes to those who insanity comes first" Today still wanted by advanced athletes, they survive underground. If you can't grow, if nothing else helps and you can find them. Then maybe you can buy steroids! 1e plaats - JBC 2009 - tot 90kg Spoiler: Toon |
| | |
| | #6 |
__________________ I'm not a cheater I just do whatever it takes to get there @Winny Only PCT ALRI restore & Activate eXtreme! |
| | |
| | #7 |
| Cool Novice Geregistreerd: jul 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 2 | Re: Orals met grapefruitsap???
Bij de oral dianabol schijnt het goed te werken.
|
| | |
| | #8 |
| ON GREENTOPS HGH | Re: Orals met grapefruitsap???
lijkt mij ook erg overated.Zie het nut er ook niet van in.
|
| | |
| | #9 |
Is volgens mij meer gericht op het creatine verhaal,waarbij je iets van fruitsap kunt drinken voor betere opname.
__________________ BODYINSTRUCTOR VRAGEN!? -> testo2010@live.nl Kuurstatus: ON. Stats: 25 jr 1.80 cm 107 kg +-8.5 % Bff BP: 1 x 190 kg / 4 x 170 kg |
| | |
| | #10 | |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: mei 2006 Locatie: Oisterwijk Leeftijd: 27 Geslacht: M
Karma Power: 4 | Re: Orals met grapefruitsap???
Citaat:
Het staat ook niet voor niks in de buisluiter van veel medicatie. Mij lijkt een betere opnamen van 20-40% toch niet echt overrated en behoorlijk zinvol. Je kan natuurlijk ook net zoals de meeste hier adviseren gelijk 50 mg in je mik gooie als 1e x. Mijn voorkeur zou toch echt uitgaan van een maximaal rendement met een zo laag mogelijke dossering. Voor de topic starter, gewoon 2x daags een glas grapefruit sap nemen. Tevens is het ook verstandig om orale a.s. niet in te nemen icm met vet, omdat dit de opname kan verminderen. Je kunt je tabletten daarom het beste tussen je maaltijden nemen.
__________________ It's on again, time for some action!!! | |
| | |
| | #11 | |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: mrt 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 32 Geslacht: M
Citaat:
| | #12 |
Vandaag begonnen met 10mg en ik bouw op naar 25 a 30mg MAX maar jezus wat is die sap zuur zeg, kreeg het amper weg. Moet ik er tijdens de kuur nog wat bij nemen voor me libido of zal die al hoog genoeg gaan worden van de dboll ? (heb macca en novedex in huis)
| | |
| | #13 |
zozo novedex das heffy zeker?
|
| | |
| | #14 |
Heb ik voor in de kuur, heb natuurlijk de nolvadex voor in de nakuur
| | |
| | #15 |
gozer mocht je het nodig hebben voor gyno etc,neem gewoon nolva. novodex hoort imo in je suplementen kast te liggen,niet in je medicijnkast |
| | |
| | #16 | |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: mei 2006 Locatie: Oisterwijk Leeftijd: 27 Geslacht: M
Citaat:
Grapefruit sap is idd zuur, niet bitchen gewoon opzuipen die shit. Je moet er allemaal wel wat voor over hebben he. @SoPo Over de inname tussen de maaltijden citeer ik anabolics 2007 van William Llewellyn ’s. Deze gast heeft er wel kaas van gegeten. Hier vind je zijn profiel over dianabol: http://www.molecularnutrition.net/pd...ol_profile.pdf
__________________ It's on again, time for some action!!! | |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| grapefruitsap???, orals |
| Topic Opties | |
| Weergave Modus | |
|
|