Ga Terug   DutchBodybuilding.com forum > BB Algemeen > AAS

Antwoord
Oud 16 March 2012, 12:58  
Qtime
Cool Novice

Stats: M 30j 1m50 160kg 1%
Oral AAS en recreatieve drugs

Advertentie
Ik weet dat het bij voorbaat niet echt een goede combinatie is maar ik zit momenteel in mijn oxandrolone kuurtje 2 weken, nog 4 te gaan. En nu kreeg ik voor het weekend een leuk aanbod voor een feestje mee te pakken. Echter, zoals het vaker op deze feestjes gaat wordt hier recreatieve drugs gebruikt.

Is dit erg schadelijk voor me? Bestaan er wisselwerkingen? Welke drugs moet ik sowieso vermijden? Alcohol drink ik dan sowieso niet!

Ik neem ook milk thistle ter ondersteuning.

Oxandrolone zit op 70mg ed.

Bedankt alvast.
  Met citaat antwoorden
Oud 16 March 2012, 13:02  
LangeMan
Huge Freak

Stats: M 1m98 127kg 15%
Nou gelukkig drink je geen alcohol Ik denk dat die party drugs waar je het over hebt nog wel wat erger voor je zijn icm AAS.
  Met citaat antwoorden
Oud 16 March 2012, 13:07  
Pure B
Ripped Bodybuilder

Pure B's Avatar

Stats: M 22j 1m80 92kg 13%
Maatje van me deed t destijds ook, kuurde test en dianabol.
Gebruikte toen speed en mdma maar t lijkt me geen verstandige keuze. Bloeddruk en hartslag schieten nog meer omhoog, lichaam regelt je temperatuur niet goed meer.

Lekker bobben dat feestje of overslaan, zijn er nog genoeg!
  Met citaat antwoorden
Oud 16 March 2012, 13:39  
KaLe
Mommy's little monster

KaLe's Avatar

Stats: M 34j 1m69 95kg -
kan prima voor een keertje..
  Met citaat antwoorden
Oud 16 March 2012, 14:09  
testmnky
Novice

testmnky's Avatar

Stats: M 25j 1m88 95kg 12%
Kan best indd.. zou alleen niet overdrijven. Je hebt wel kans dat je wat meer mdma zult pakken om het effect te bewerkstelligen, maar dat is te verwaarlozen
  Met citaat antwoorden
Oud 16 March 2012, 14:43  
Obee
Competitive Bodybuilder

Stats: M 1m81 94kg 14%
Citaat:
Origineel gepost door LangeMan Bekijk Post
Nou gelukkig drink je geen alcohol Ik denk dat die party drugs waar je het over hebt nog wel wat erger voor je zijn icm AAS.
Alcohol staat hoog in het lijstje qua schade hoor, past zo tussen de andere hard drugs.
  Met citaat antwoorden
Oud 16 March 2012, 14:48  
Qtime
Cool Novice

Citaat:
Origineel gepost door LangeMan Bekijk Post
Typisch gevalletje onwetendheid en vooroordelen.

Het ging mij er dan ook meer om de lever schadelijkheid van MDMA of Ketamine bijvoorbeeld. Dat in vergelijking met oxandrolone

Bovenstaande tabel is algehele schadelijkheid, gezondheid, verslavingspotentie maar ook maatschappelijke kosten
  Met citaat antwoorden
Oud 16 March 2012, 14:55  
Ano_1987_4
Monstrous Giant

Stats: M 27j 1m75 40kg > 50%
je kuurt een keer 6 weken op oxy en je kan niet even die 6 weken zonder geouwehoer gewoon trainen en normaal leven? Doe wat je niet laten kan. Ik snap niet naar wat voor antwoordt je nu op zoek bent. Dat iemand tegen je zegt ja kan wel joh je gaat er toch niet dood van? Beetje zwak dit.
  Met citaat antwoorden
Oud 16 March 2012, 14:57  
Galen
Mist Angelus

Galen's Avatar

Stats: M 23j 1m94 102kg 11%
Bekijk Galerij (2 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door Qtime Bekijk Post

http://newsimg.bbc.co.uk/media/image..._graph_416.gif

Het ging mij er dan ook meer om de lever schadelijkheid van MDMA of Ketamine bijvoorbeeld. Dat in vergelijking met oxandrolone

Bovenstaande tabel is algehele schadelijkheid, gezondheid, verslavingspotentie maar ook maatschappelijke kosten
Ik zie steeds 1 staaf per substantie in het diagram. Die staaf is al die dingen bijelkaar gegooid?? Kan er niks van maken zo hoor, mist informatie. Sowieso, anabolic steroids 1 staaf, alsof alle AAS aan elkaar gelijk zijn qua schadelijkheid. Zie ook niet 1 staaf harddrugs er bij staan bijv. gaat nergens over.
  Met citaat antwoorden
Oud 16 March 2012, 15:01  
LangeMan
Huge Freak

Stats: M 1m98 127kg 15%
Citaat:
Origineel gepost door Qtime Bekijk Post
Die tabel zegt niks! We hebben het middelen nemen icm AAS, niet over het middel op zich.

Neem maar lekker AAS + coke/xtc! Goed voor je hart joh!

---------- Post toegevoegd Fri 16 Mar 2012 om 16:02 ----------

Citaat:
Origineel gepost door kukishu Bekijk Post
je kuurt een keer 6 weken op oxy en je kan niet even die 6 weken zonder geouwehoer gewoon trainen en normaal leven? Doe wat je niet laten kan. Ik snap niet naar wat voor antwoordt je nu op zoek bent. Dat iemand tegen je zegt ja kan wel joh je gaat er toch niet dood van? Beetje zwak dit.
+ 10000
  Met citaat antwoorden
Oud 16 March 2012, 15:03  
Methyltren
Cool Novice

Stats: M 37j - - -
Citaat:
Origineel gepost door KukiShu Bekijk Post
Train jij toevallig in amsterdam bij osdorp?
  Met citaat antwoorden
Oud 16 March 2012, 15:05  
SHREDDEDBRAH
Competitive Bodybuilder

Stats: M 1m85 92kg 12%
Bekijk Galerij (1 foto's)
aas + coke = shredded staan !! hahaha
  Met citaat antwoorden
Oud 16 March 2012, 15:08  
Conversion
Dutch Bodybuilder

Conversion's Avatar

Stats: M 1m93 87kg -
Citaat:
Origineel gepost door GetXXL Bekijk Post
Ik zie steeds 1 staaf per substantie in het diagram. Die staaf is al die dingen bijelkaar gegooid?? Kan er niks van maken zo hoor, mist informatie. Sowieso, anabolic steroids 1 staaf, alsof alle AAS aan elkaar gelijk zijn qua schadelijkheid. Zie ook niet 1 staaf harddrugs er bij staan bijv. gaat nergens over.
Cumulatief gegeven, AAS wordt in deze grafiek wel als 1 groep gedefinieerd. Net zoals alcohol terwijl de ene soort alcohol voor meer problemen zorgt.

Het ging me erom tegenover langeman met zn vooroordelen. Het ging me dan ook niet over de AAS in de grafiek maar bijvoorbeeld MDMA in tegenstelling tot alcohol.

Ik leef relatief gezond hoor. Maja dit gaat niet om het verantwoorden van mijn keuzes. Maar om de schadelijkheid etc.
  Met citaat antwoorden
Oud 16 March 2012, 15:08  
Ano_1987_4
Monstrous Giant

Citaat:
Origineel gepost door Methyltren Bekijk Post
Train jij toevallig in amsterdam bij osdorp?
nee, hoezo zit daar ook een fkng zeikerd zoals mij?
  Met citaat antwoorden
Oud 16 March 2012, 15:11  
Galen
Mist Angelus

Galen's Avatar

Stats: M 23j 1m94 102kg 11%
Bekijk Galerij (2 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door Conversion Bekijk Post
Cumulatief gegeven, AAS wordt in deze grafiek wel als 1 groep gedefinieerd. Net zoals alcohol terwijl de ene soort alcohol voor meer problemen zorgt.

Het ging me erom tegenover langeman met zn vooroordelen. Het ging me dan ook niet over de AAS in de grafiek maar bijvoorbeeld MDMA in tegenstelling tot alcohol.

Ik leef relatief gezond hoor. Maja dit gaat niet om het verantwoorden van mijn keuzes. Maar om de schadelijkheid etc.
Alcohol = ethanol, welke soorten zijn er dan nog meer op de markt waar ik niet van weet?
  Met citaat antwoorden
Oud 16 March 2012, 15:14  
Ano_1987_4
Monstrous Giant

Citaat:
Origineel gepost door GetXXL Bekijk Post
Alcohol = ethanol, welke soorten zijn er dan nog meer op de markt waar ik niet van weet?
nou genoeg maar je kan er geen een drinken
  Met citaat antwoorden
Oud 16 March 2012, 15:32  
xxces
Advanced Bodybuilder

xxces's Avatar

Stats: M 33j 1m76 85kg 12%
Citaat:
nee, hoezo zit daar ook een fkng zeikerd zoals mij?
Whahaha. Meester!!
OT. Wtf Na 2 weken wil je al drugs gaan gebruiken
Kansloos vind ik. K*t mentaliteit, maar doe wat je niet laten kan.
  Met citaat antwoorden
Oud 16 March 2012, 17:05  
Ymir
Freaky Bodybuilder

Ymir's Avatar

Stats: M 37j 1m50 40kg > 50%
Citaat:
Helemaal eens. BB en tijdens een kuur helemaal vraagt om dicipline en onverdeelde aandacht.

Drugs is voor losers die zichzelf naar de klote willen helpen. Bodybuilding evt met behulp van AAS is voor mensen die zichzelf willen opbouwen en het beste uit zichzelf willen halen op fysiek vlak. Hier is vast niet iedereen het mee eens maar drugs en AAS zijn zo tegengesteld dat je ze niet kan combineren. Dit zeg ik niet op practisch niveau maar als principieel punt. Practisch gezien gaat je lever er niet aan waarschijnlijk en milk thistle werkt vast een beetje. Maar je gaat er niet 100% voor het is niet onverdeelde aandacht voor bodybuilding.
  Met citaat antwoorden
Oud 16 March 2012, 19:59  
Qtime
Cool Novice

Citaat:
Origineel gepost door Ymir Bekijk Post
Helemaal eens. BB en tijdens een kuur helemaal vraagt om dicipline en onverdeelde aandacht.

Drugs is voor losers die zichzelf naar de klote willen helpen. Bodybuilding evt met behulp van AAS is voor mensen die zichzelf willen opbouwen en het beste uit zichzelf willen halen op fysiek vlak. Hier is vast niet iedereen het mee eens maar drugs en AAS zijn zo tegengesteld dat je ze niet kan combineren. Dit zeg ik niet op practisch niveau maar als principieel punt. Practisch gezien gaat je lever er niet aan waarschijnlijk en milk thistle werkt vast een beetje. Maar je gaat er niet 100% voor het is niet onverdeelde aandacht voor bodybuilding.
Nounou beetje kort door de bocht. Zo denken er ook genoeg over AAS.

Buiten dat leef ik, en daarin wil ik doen wat ik wil zolang ik hier verantwoordelijk mee om ga. Verantwoordelijkheid is een subjectief begrip. Is roken, drinken, aas, drugs verantwoordelijk? Wel zolang je dit met mate doet is mijn visie.

Ik heb geen podiumambities, iedereen heeft andere waarden, doelen en beweegredenen.

Ik heb in ieder geval antwoord op mijn vraag. Slotje aub.

Want het onderwerp verschuift meer naar een morele kwestie.

Bedankt iig voor de mensen die me een helder antwoord gegeven hebben! (Ik zeg ook niet op voorhand dat ik wat ga pakken en of ik ga, maar de kans bestaat. En ik ben liever goed voorbereid)
  Met citaat antwoorden
Oud 16 March 2012, 20:07  
GPRO
Freaky Bodybuilder

GPRO's Avatar

Stats: M 26j 1m81 103kg 9%
Ik was al gestopt met lezen na het lezen van 6 weken anavar only =)
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Snel Reageren
Bericht:
Opties
Oud topic waarschuwing
Dit topic, of de laatste post, is meer dan 943 dagen oud. Het is heel waarschijnlijk dat de discussie afgelopen is, dus bumpen heeft geen zin.
Als je toch denkt dat het nodig is om te reageren, dan kan je dit alsnog doen.
Topic opties