XXL Nutrition

De oplossing voor acne.... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

firedsoul

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
19 dec 2004
Berichten
1.791
Waardering
16
Lengte
1m83
Ik heb iets gevonden dat heel erg goed tegen acne werkt. Het heeft verschillende namen bij de apotheek het heet nizoral of ketokonazolen en in de winkel rooscure. Het is eigelijk shampoo voor haarverlies tegen te gaan. Maar het werkt ontzettend goed tegen acne. Ik had er over gelezen op amerikaanse forums waar ze er heel positief over waren .en heb het zelf ff gehaald en in 2 dagen is me acne echt veel minder op me schouders... Ik doe tijdens het douche
en masseer het in de huid laat het dan 5 min zitten en dan eraf spoelen. Ik ga het binnenkort ook op me gezicht/nek proberen maar ik kijk nog eerst ff aan wat het met me schouders doet.
 
Zou heel mooi zijn, want ik heb er last van op me rug (waarschijnlijk de eiwitjes) en ik kuur nog niet eens :D
 
Wat ook vaak helpt is betadine shampoo vanwege de desinfecterende werking maar het beste middel is en blijft roaccutane
 
WINSTROLST zei:
Wat ook vaak helpt is betadine shampoo vanwege de desinfecterende werking maar het beste middel is en blijft roaccutane

Ik ben er nu sinds 3 weken mee bezig (met roaccutane). Mijn lippen zijn heel erg droog nu, en kan mijn mond soms niet helemaal openen omdat het dus trekt. Ik gebruik wel Labello. En mijn gezicht begint nu ook te verschilveren zeg maar, nouja veel kleine losse stukjes huid zeg maar. Maar ik heb het er wel voor over als het werkt :). Iemand een idee van hoelang zon kuur gemiddeld duurt? Ik zit op 40m.g. per dag trouwens. Owja ik heb geen multivitamine meer omdat je er geen of niet veel vitamine a bij mag gebruiken ook geen bier maar dat staat wel uitgelegd in de omschrijving.
 
gebruik vaseline voor je lippen ipv labello. Labello werkt niet ;)

@firedsoul

Houd ons op de hoogte!!
 
WINSTROLST zei:
Wat ook vaak helpt is betadine shampoo vanwege de desinfecterende werking maar het beste middel is en blijft roaccutane

wat waren jouw bevindingen dan? Verdween het in het geheel? Welke plaatsen gebruikt? Hoe vaak?
 
Aan johanheeze : Ik zou als ik jou was vitamine e creme smeren op schilferende plekken en de plekken waar het trekt. De schilfering en de jeuk gaan over geloof me ik zit nu in week 5 van mn roa kuurtje en de laatste week echt superveel vooruitgang.Bijna al mn acne is weg nog wel wondjes en littekens. Maar zelfs de littekens verdwijnen op den duur naar het schijnt



Aan smoothmold : Ik gebruikte het elke ochtend bij het douchen. Maar dat was nog voor ik ging kuren. Na mijn eerste kuur werkte betadine shampoo al niet meer. Ik smeerde het op liet het 1 a 2 minuten zitten en spoelde het er weer af. En nu na mn 2e kuur zit ik aan de roaccutane. Nu 5 weken ongeveer.
 
O ja zo een kuur duurt 4 tot 6 maanden
 
johanheeze zei:
Ik ben er nu sinds 3 weken mee bezig (met roaccutane). Mijn lippen zijn heel erg droog nu, en kan mijn mond soms niet helemaal openen omdat het dus trekt. Ik gebruik wel Labello. En mijn gezicht begint nu ook te verschilveren zeg maar, nouja veel kleine losse stukjes huid zeg maar. Maar ik heb het er wel voor over als het werkt :). Iemand een idee van hoelang zon kuur gemiddeld duurt? Ik zit op 40m.g. per dag trouwens. Owja ik heb geen multivitamine meer omdat je er geen of niet veel vitamine a bij mag gebruiken ook geen bier maar dat staat wel uitgelegd in de omschrijving.
Ik hoop dat je het op voorschrift gebruikt en regelmatig je leverwaarden laat testen?
40 mg/dag is erg veel. Daar zat ik ook op, maar ben snel teruggegaan naar 20 mg/dag vanwege uitdroging huid/lippen/neusholte. Dat is duidelijk een teken dat je op een te hoge dosering zit.
 
1 woord: UV
 
@yzord: zonnebank kan soms helpen, maar kan het ook veel erger maken...aangezien het je huid dikker maakt en de kans op verstopping van die porien verergert enzo.......
 
spuitje zei:
@yzord: zonnebank kan soms helpen, maar kan het ook veel erger maken...aangezien het je huid dikker maakt en de kans op verstopping van die porien verergert enzo.......
UV maakt je talg dunner, zelfde werking als roaccutane wat dit ook doet.

Bovendien vallen puistjes op een gebruinde huid veel minder op.
 
Ben nu met een product bezig het heet: Skin2Moro. Was op mijn oude stage adres, een bedrijf in pharmaseutische producten. Dit is nieuw en ze hebben er al veel positieve feedback op gekregen. Na 3 weken moet de acne met 75% verminderd zijn en na 8 weken zo goed als weg. Na deze periode moet je een onderhoudsdosering aanhouden.

Is gewoon bij de drogist te krijgen. Ik heb het gratis gekregen om het te testen en feedback te geven. Kost 17.50 per potje en daar doe je 4 weken mee. Ik zal jullie op de hoogte houden of het werkt.
 
firedsoul zei:
Ik heb iets gevonden dat heel erg goed tegen acne werkt. Het heeft verschillende namen bij de apotheek het heet nizoral of ketokonazolen en in de winkel rooscure. Het is eigelijk shampoo voor haarverlies tegen te gaan. Maar het werkt ontzettend goed tegen acne. Ik had er over gelezen op amerikaanse forums waar ze er heel positief over waren .en heb het zelf ff gehaald en in 2 dagen is me acne echt veel minder op me schouders... Ik doe tijdens het douche
en masseer het in de huid laat het dan 5 min zitten en dan eraf spoelen. Ik ga het binnenkort ook op me gezicht/nek proberen maar ik kijk nog eerst ff aan wat het met me schouders doet.

Klinkt wel ideaal. Ik las dat het normaal in pilvorm komt, waarbij het ook slecht is voor de lever. Indien het uitwendig werkt is dat natuurlijk een stuk makkelijker.
 
ben benieuwd
 
Dag 4: Het word steeds beter de acne op me schouders... het gaat allemaal weg. Ik neem het nog ff een weekje op me schouders en ga het dan op me nek proberen waar ik er ook last van heb. Il keep you guys updated :cool:
 
ik heb het ook gekocht, hoevaak doe je het per dag?
 
firedsoul zei:
Dag 4: Het word steeds beter de acne op me schouders... het gaat allemaal weg. Ik neem het nog ff een weekje op me schouders en ga het dan op me nek proberen waar ik er ook last van heb. Il keep you guys updated :cool:

he, dat klinkt goed. Ik heb het ook op mijn schouders en triceps. Ik denk door hoge eiwitten. Ik ga het ook ff halen. @Ryu waar heb je het gekocht en onder welke naam?
 
rooscure bij de DA

is blauwe verpakking, had net de laatste :D
 
Back
Naar boven