XXL Nutrition

Ongevoelig voor test???

Bezoekers in dit topic

vooruitdanmaar

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
9 sep 2007
Berichten
617
Waardering
0
Een kennis zit nu in week 5 van een test only cycle 500mg EW en is nog geen gram bijgekomen ook heeft hij geen last van sides zoals vocht ed...
Zijn libido is wel wat hoger dan normaal maar daar blijft het bij.
Eerst dachten we aan fake spul maar bloedonderzoek wijst uit dat het weldegelijk real spul is.
Training en voeding zijn top maar hij groeit gewoon niet.
Vroeger heeft hij al gekuurd met winny,bold en primo en daar ging hij wel goed op.
Kan het zijn dat er mensen niet reageren op extra test?
Vreemd is dat hij wel heel goed ging op winny en vooral op primo.

Nu denkt hij eraan om deca naast de test te zetten omdat deca net als primo een eiwitspaarder is maar voor meer massa zorgt.
 
Voeding kan sowieso niet top zijn als hij geen gram is aangekomen.
 
Sowiezo merk je eerst een kracht toename voordat de weegschaal wat meer gewicht aan geeft.
Het kan soms idd 3-5 weken duren voor deze aanslaat, moet zeggen dat spul van HG dat eerder bij me deed, dan UG labs.
Verder is uiteraard de voeding en rust(!) een belangrijk item.
 
Als hij op de andere middelen wel goed reageert met zijn voedingsschema zal dit wel ok zijn.
Is trouwens niet de 1ste die ik ken die niet goed reageerd op test.
 
Als hij op de andere middelen wel goed reageert met zijn voedingsschema zal dit wel ok zijn.
Is trouwens niet de 1ste die ik ken die niet goed reageerd op test.

Nee als hij niet aankomt, eet hij niet genoeg. Zo simpel is 't. Om te groeien heb je een surplus aan energie nodig. Die natuurkundige regel verandert niet ineens op magische wijze omdat hij een hoger testniveau heeft.
 
Nee als hij niet aankomt, eet hij niet genoeg. Zo simpel is 't. Om te groeien heb je een surplus aan energie nodig. Die natuurkundige regel verandert niet ineens op magische wijze omdat hij een hoger testniveau heeft.

Precies ik zit nu in week 6 was in week 4 en 5 weinig bijgekomen kcal met 700 verhoogt naar 5000 ben nu alweer 3 kilo zwaarder :D

Dus gewoon meer eten!!!!
 
ik ging ook alleen goed op test bij mijn 1e kuur test only.

wilde de kuren erna steeds hoger in test dus 750-1000mg test e EW en tot 200mg test p EOD. Nu hou ik de test e lekker op 500mg en test p op 100mg EOD en laat de andere producten ''het werk'' doen.
Met 1,5ml tren a EOD heb je echt geen 200mg test p nodig bedoel ik.
 
Ik doe ook altijd 1000mg test ent per week, en dat werkt prima naar mijn idee! :)
 
Back
Naar boven