| | |||||||
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Weergave Modus |
| | #1 |
| Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 0 | omzetting testosteron naar oestrogenen. Goeie dag allemaal! Ik zit nu in de 4e week van mijn kuur en ga als een trein. Ik doe 250 mg test per week.(1e kuur in 8 jaar trainen) er is mij van het begin af aan verteld dat met mijn stats 192cm, 93kg en 27 jaar ik geen Aromatase-remmers zou hoeve gebruiken, omdat het toch maar een klein kuurtje was. ik ben nu al 98kg (5kg erbij dus) en m'n 4e week is gister pas begonnen. Mijn grote vraag aan jullie: Ik heb wat meer vet ontwikkeling, ook op mijn borst, tepels zijn volgens mij ook wat gevoelig. Wat is volgens jullie de kans dat ik met 250mg de zogenoemde bitch tit kan krijgen, best wel angst voor. Is dit echt totaal niet te zeggen of denken jullie dat met mijn lengte, gewicht en leeftijd de kans hierop heel klein is. Kan ik trouwens met bv proviron beginnen als ik al in de 4e week zit? Alvast super bedankt voor jullie tijd! |
| | |
| | #2 |
| Dutch Bodybuilder | Dit hoort in een andere sectie
__________________ I dont have an Attitude Problem...Its supposed to be like this if y'all niggas dont wanna get shot y'all niggas better squat |
| | |
| | #3 | |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Nov 2004 Locatie: België Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 14 | Inderdaad de verkeerde sectie maar omdat je dringend hulp nodig hebt ga ik niet vervelend doen. Hier wat verduideling: Citaat:
| |
| | |
| | #4 |
| Competitive Bodybuilder | 2 dagen 40mg nolvadex.... dan 20mg nolvadex tot het probleem weg is.
__________________ Natural bodybuilding is like the special Olympics. It is fun to watch but you don't want to be a part of it. |
| | |
| | #5 | |
| Ripped Bodybuilder | Citaat:
__________________ ____________ _____ 98kilo lomp vlees | |
| | |
| | #6 | |
| Cool Novice Geregistreerd: Mar 2006 Locatie: België Leeftijd: 26 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Citaat:
Grtz, | |
| | |
| | #7 |
| Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 0 | bedankt voor jullie reactie, heb nolvadex in huis. Volg jou advies wel ff jwan, het lijkt minder. thanx |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| testosteron |
| Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp |
| Weergave Modus | |
| |