Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Andere Populaire Topics > Anabolen

ANABOLICS 2007 - Dé Encyclopedie op AAS Gebied!

• Bijna 1000 pagina’s dik!
  • Kuurschema’s voor beginners en gevorderden.
  • Bevat meer dan 200 profielen van verschillende aas.
  • No nonsens info over middelen en bijwerkingen.
  • Fakes, ug labs, en human grade info, foto’s en batch nrs.
  • IGF-1, Insuline, HGH, Diuretica,... alles komt aan bod!

» Klik hier voor een GRATIS dianabol voorbeeld profiel!

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Weergave Modus
Oud 2 April 2008, 13:45   #1
Novice

Geslacht: M
Karma Power: 0 contouren is op een gedistingeerde weg
omzetting testosteron naar oestrogenen.

Goeie dag allemaal!

Ik zit nu in de 4e week van mijn kuur en ga als een trein.
Ik doe 250 mg test per week.(1e kuur in 8 jaar trainen)

er is mij van het begin af aan verteld dat met mijn stats 192cm, 93kg en 27 jaar ik geen Aromatase-remmers zou hoeve gebruiken, omdat het toch maar een klein kuurtje was. ik ben nu al 98kg (5kg erbij dus) en m'n 4e week is gister pas begonnen.

Mijn grote vraag aan jullie: Ik heb wat meer vet ontwikkeling, ook op mijn borst, tepels zijn volgens mij ook wat gevoelig. Wat is volgens jullie de kans dat ik met 250mg de zogenoemde bitch tit kan krijgen, best wel angst voor.

Is dit echt totaal niet te zeggen of denken jullie dat met mijn lengte, gewicht en leeftijd de kans hierop heel klein is.
Kan ik trouwens met bv proviron beginnen als ik al in de 4e week zit?

Alvast super bedankt voor jullie tijd!
contouren is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 April 2008, 14:09   #2
Dutch Bodybuilder

Fitness 4 me's Avatar

Leeftijd: 20
Karma Power: 3 Fitness 4 me is een prachtig lichtbakenFitness 4 me is een prachtig lichtbakenFitness 4 me is een prachtig lichtbakenFitness 4 me is een prachtig lichtbakenFitness 4 me is een prachtig lichtbakenFitness 4 me is een prachtig lichtbakenFitness 4 me is een prachtig lichtbaken
Stuur een bericht via MSN naar Fitness 4 me
Bekijk Galerij (3 foto's)
Dit hoort in een andere sectie en zou wat van nolvadex ect in die richting erbij pakken want je krijgt nu waarschijnlijk last van gyno je zegt zelf al gevoelige nippels, hoop dat dit je geholpen heeft

if y'all niggas dont wanna get shot y'all niggas better squat
Fitness 4 me is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 April 2008, 15:04   #3
Competitive Bodybuilder

davy1010's Avatar

Leeftijd: 23
Karma Power: 14
davy1010 is herboren in de Halfgod realmdavy1010 is herboren in de Halfgod realmdavy1010 is herboren in de Halfgod realmdavy1010 is herboren in de Halfgod realm
Inderdaad de verkeerde sectie maar omdat je dringend hulp nodig hebt ga ik niet vervelend doen. Hier wat verduideling:

Citaat:
Anti-oestrogenen kan je opdelen in 2 categorien:

Oestrogeen receptor blokkers:

Nolvadex
Clomid

Aromatase remmers:

Proviron
Aromasin
Femara

Hierboven heb ik even de meest voorkomende middelen op een rijtje gezet.
Vaak hoor ik men praten alsof al deze middelen hetzelfde doen, en dat is natuurlijk
Niet waar.

Aromatase is een enzym in het lichaam dat verantwoordelijk is voor het omzetten van testosteron naar oestrogeen.
En onder testosteron verstaan we dan ook alle varianten die omzetten naar oestrogeen.
Het converteren naar oestrogeen is NOOIT de bedoeling van een kuur,
alle testosteron die omzet naar oestrogeen zie ik als verloren werkzamestof.
Natuurlijk kan een beetje oestrogeen geen kwaad en heeft het zelfs nog enkele voordelen, zoals het smeren van de spieren,
en als men aan het bulken is zal mede door de oestrogenen het vet percentage sneller stijgen.

Veel gebruikers zijn bang dat anti-e’s hun gains in de kuur doen minderen.
Zoals iedereen weet zorgen oestrogenen voor vocht en vet,
dus wanneer men oestrogenen tegen gaat zal het aantal vocht en vet winst aanzienlijk minder zijn.
De weegschaal zal dus inderdaad minder KG’s aangeven,
maar het aantal KG spier dat is gewonnen zal hetzelfde zijn,
dan wel niet meer.

Als men de omzetting van testosteron naar oestrogeen tegen gaat zal het aantal MG vrije testosteron in het bloed dus hoger liggen,
en zal de kuur dus zelfs effectiever worden.

Nu nolvadex, nolvadex hecht aan de oestrogeen receptoren,
dus simpel gezegd zorgt het ervoor dat de oestrogenen hun werk niet kunnen doen.
Nolvadex zal dus niet de omzetting van testosteron naar oestrogeen tegengaan/verminderen.

Het is gewoon zaak dat men vanaf het begin van de kuur de omzetting van testosteron naar oestrogeen tegengaat door middel van een aromatase remmer.

Dan komen we op het volgende punt.
Er zijn een aantal middelen die direct aan de progesteron receptoren hechten, en laten die receptoren nou net veel voorkomen rondom de tepel.
Ja je raad het al,
toch last van gyno terwijl je een aromatase remmer gebruikt.
Het enige wat dan nog helpt om je gyno te beperken/verminderen is nolvadex.
Echter is de kans om via progesteron gyno te krijgen aanzienlijk kleiner dan de kans op gyno door oestrogenen.

Waarom is het nou zo belangrijk om oestrogeen tegen te gaan?

- hoge oestrogeen niveau’s belemmeren je herstel en nakuur
- oestrogeen brengt een hoop vocht en vet met zich mee, waarvan men het vocht na de kuur weer kwijt raakt,
hierdoor ook een beetje gedemotiveerd kan worden omdat de weegschaal aanzienlijk minder kg aangeeft.
- Hoge bloeddruk, depressie’s etc.

Ik raad gebruikers altijd aan om een aromatase remmer te gebruiken.
Maar helaas zijn ze vaak eigenwijs en bang dat hun kuur minder goed gaat.
Of om de simpele reden dat ze het zonde van hun geld vinden omdat je er toch niet van groeit.
Daarom deze simpele uitleg over de werkingen zonder moeilijke woorden en dus goed begrijpbaar voor iedereen.

"Alles wat ik hier schrijf is suggestief. Ik ben geen dokter dus zal ook nooit dokters adviezen kunnen geven".
davy1010 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2008, 03:21   #4
Competitive Bodybuilder

Jamesss's Avatar

Leeftijd: 24
Karma Power: 19
Jamesss is herboren in de God realmJamesss is herboren in de God realmJamesss is herboren in de God realmJamesss is herboren in de God realmJamesss is herboren in de God realmJamesss is herboren in de God realmJamesss is herboren in de God realm
Stuur een bericht via MSN naar Jamesss
Bekijk Galerij (2 foto's)
2 dagen 40mg nolvadex.... dan 20mg nolvadex tot het probleem weg is.
Oud 3 April 2008, 08:11   #5
Ripped Bodybuilder

Jwan's Avatar

Karma Power: 11
Jwan is herboren in de Mens realmJwan is herboren in de Mens realmJwan is herboren in de Mens realmJwan is herboren in de Mens realm
Bekijk Galerij (2 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door contouren Bekijk Post
Goeie dag allemaal!

Ik zit nu in de 4e week van mijn kuur en ga als een trein.
Ik doe 250 mg test per week.(1e kuur in 8 jaar trainen)

er is mij van het begin af aan verteld dat met mijn stats 192cm, 93kg en 27 jaar ik geen Aromatase-remmers zou hoeve gebruiken, omdat het toch maar een klein kuurtje was. ik ben nu al 98kg (5kg erbij dus) en m'n 4e week is gister pas begonnen.

Mijn grote vraag aan jullie: Ik heb wat meer vet ontwikkeling, ook op mijn borst, tepels zijn volgens mij ook wat gevoelig. Wat is volgens jullie de kans dat ik met 250mg de zogenoemde bitch tit kan krijgen, best wel angst voor.

Is dit echt totaal niet te zeggen of denken jullie dat met mijn lengte, gewicht en leeftijd de kans hierop heel klein is.
Kan ik trouwens met bv proviron beginnen als ik al in de 4e week zit?

Alvast super bedankt voor jullie tijd!
Wacht nog even met nolvadex... Bij mij worden ze ook altijd even gevoelig maar dat gaat ook weer snel over. Heb nog nooit gyno gehad.

98kilo lomp vlees
Jwan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2008, 09:31   #6
Cool Novice

Leeftijd: 26
Karma Power: 0 Tombie is op een gedistingeerde weg
Citaat:
Anti-oestrogenen kan je opdelen in 2 categorien:

Oestrogeen receptor blokkers:

Nolvadex
Clomid

Aromatase remmers:

Proviron
Aromasin
Femara

Hierboven heb ik even de meest voorkomende middelen op een rijtje gezet.
Vaak hoor ik men praten alsof al deze middelen hetzelfde doen, en dat is natuurlijk
Niet waar.

Aromatase is een enzym in het lichaam dat verantwoordelijk is voor het omzetten van testosteron naar oestrogeen.
En onder testosteron verstaan we dan ook alle varianten die omzetten naar oestrogeen.
Het converteren naar oestrogeen is NOOIT de bedoeling van een kuur,
alle testosteron die omzet naar oestrogeen zie ik als verloren werkzamestof.
Natuurlijk kan een beetje oestrogeen geen kwaad en heeft het zelfs nog enkele voordelen, zoals het smeren van de spieren,
en als men aan het bulken is zal mede door de oestrogenen het vet percentage sneller stijgen.

Veel gebruikers zijn bang dat anti-e’s hun gains in de kuur doen minderen.
Zoals iedereen weet zorgen oestrogenen voor vocht en vet,
dus wanneer men oestrogenen tegen gaat zal het aantal vocht en vet winst aanzienlijk minder zijn.
De weegschaal zal dus inderdaad minder KG’s aangeven,
maar het aantal KG spier dat is gewonnen zal hetzelfde zijn,
dan wel niet meer.

Als men de omzetting van testosteron naar oestrogeen tegen gaat zal het aantal MG vrije testosteron in het bloed dus hoger liggen,
en zal de kuur dus zelfs effectiever worden.

Nu nolvadex, nolvadex hecht aan de oestrogeen receptoren,
dus simpel gezegd zorgt het ervoor dat de oestrogenen hun werk niet kunnen doen.
Nolvadex zal dus niet de omzetting van testosteron naar oestrogeen tegengaan/verminderen.

Het is gewoon zaak dat men vanaf het begin van de kuur de omzetting van testosteron naar oestrogeen tegengaat door middel van een aromatase remmer.

Dan komen we op het volgende punt.
Er zijn een aantal middelen die direct aan de progesteron receptoren hechten, en laten die receptoren nou net veel voorkomen rondom de tepel.
Ja je raad het al,
toch last van gyno terwijl je een aromatase remmer gebruikt.
Het enige wat dan nog helpt om je gyno te beperken/verminderen is nolvadex.
Echter is de kans om via progesteron gyno te krijgen aanzienlijk kleiner dan de kans op gyno door oestrogenen.

Waarom is het nou zo belangrijk om oestrogeen tegen te gaan?

- hoge oestrogeen niveau’s belemmeren je herstel en nakuur
- oestrogeen brengt een hoop vocht en vet met zich mee, waarvan men het vocht na de kuur weer kwijt raakt,
hierdoor ook een beetje gedemotiveerd kan worden omdat de weegschaal aanzienlijk minder kg aangeeft.
- Hoge bloeddruk, depressie’s etc.

Ik raad gebruikers altijd aan om een aromatase remmer te gebruiken.
Maar helaas zijn ze vaak eigenwijs en bang dat hun kuur minder goed gaat.
Of om de simpele reden dat ze het zonde van hun geld vinden omdat je er toch niet van groeit.
Daarom deze simpele uitleg over de werkingen zonder moeilijke woorden en dus goed begrijpbaar voor iedereen.

"Alles wat ik hier schrijf is suggestief. Ik ben geen dokter dus zal ook nooit dokters adviezen kunnen geven".
Kijk, dit zijn toch heerlijke post, niet? Thanks voor je duidelijke uitleg, hier hebben we wat aan.

Grtz,
Tombie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2008, 17:41   #7
Novice

Karma Power: 0 contouren is op een gedistingeerde weg
bedankt voor jullie reactie, heb nolvadex in huis. Volg jou advies wel ff jwan, het lijkt minder. thanx
contouren is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmark topic

Tags
testosteron

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus

Post Regels