| | #1 |
| Cool Novice Aangemeld: apr 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Stats: 1m76 100kg 11% Karma: | nakuur
Ben nu 7 weken bezig met mijn golden gear kuur van 250 testo enth per week en 200 deca per week. Mijn lente is 1,78 meter en ik ben van 92 kilo naar 98,5 gegaan. Mijn vraag is welke nakuur ik het beste kan pakken als ik 12 weken doorga met deze kuur? P.S. nog een tip voor mensen die veel vocht vasthouden. Bij de tuinen krijg je een supplement dat heet Hydro Lean. Na een paar dagen ben je bijna al je vocht kwijt. P.S.2 Dit is mijn eerste kuur en ik ben 21 jaar. Alvast bedank voor de reacties. |
| | |
| | #2 |
| Huge Freak Aangemeld: okt 2004 Locatie: Lekker thuis Leeftijd: 44 Geslacht: M
Stats: 1m65 103kg 15% Karma: | Re: nakuur
niet slim om je kuur te pakken,en dan gaan nadenken over een nakuur.Voortaan ff alles op een rijtje voor je begint.3weken na je laatste inject beginnen met 4 weken 20mg nolvadex per dag
|
| | |
| | #3 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: mei 2007 Locatie: Abcoude Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: nakuur
Thanks voor de tip! Volg krieltjes advies op aight!
__________________ e-30 325 :) |
| | |
| | #4 |
Stats: 1m76 100kg 11% Karma: | Re: nakuur
Beste krieltje, Nolvadex is toch alleen voor het tegengaan van de oestrogene werking van as? |
| | |
| | #5 | |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jun 2005 Locatie: rotterdam Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: nakuur
Citaat:
nolva ondrukt idd de oestrogene maar niet van de aas, nolva zorgt er voor dat na je kuur oestrogene niet de over hand krijgen ten opzichten van test. Omdat je test. van buiten af injecteerd word je natuurlijke test aanmaak plat gelegt. Op het moment dat jij stopt met injecteren zal jou natuurlijke test level niet snel genoeg stijgen naar zijn oude level waar door je oestrogene de over hand krijgt. dus wat krieltje zegt 3 a 4 weken nolva op 20 mg 2 tot 3 weken na je laatste inject. | |
| | |
| | #6 |
| Huge Freak Aangemeld: okt 2004 Locatie: Lekker thuis Leeftijd: 44 Geslacht: M
Stats: 1m65 103kg 15% Karma: | Re: nakuur
|
| | |
| | #7 | |
| Cool Novice Aangemeld: mrt 2006 Locatie: vlaanderen Leeftijd: 28 Geslacht: M
Citaat:
ipv novaldex neem gewone creatine, glutamine en wat amino's in! en blijven eten! | |
| | |
| | #8 | |
| Colossal Veteran Aangemeld: dec 2006 Locatie: Limburg BE Leeftijd: 32 Geslacht: M
Blog Berichten: 6 Stats: 1m73 102kg - Karma: | Re: nakuur
Citaat:
![]() Die kerel weet duidelijk niet waar hij mee bezig is, noch heeft hij zich ingelezen of ervaring. Zulk advies zou dus door hem wel serieus kunnen worden genomen Gewoon Nolvadex nemen zoals bovenstaande posts al hebben geconfirmeerd.
__________________ eternally damned to fight his fat Rob's latest workout: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post4717082 Spoiler: Toon | |
| | |
| | #9 | |
| Monstrous Giant Aangemeld: aug 2007 Locatie: olddutch for fucking president ! Geslacht: M
Stats: 2m06 64kg > 50% Karma: | Re: nakuur
Citaat:
wow whats this
__________________ . | |
| | |
| | #10 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: apr 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 27 Geslacht: M
nolvadex is overrated.
__________________ |
| | |
| | #11 | |
| Moderator | Re: nakuur
Citaat:
__________________ email: navy@safe-mail.net | |
| | |
| | #12 |
| Moderator | Re: nakuur
creatine helpt trouwens wel om je massa beter vast te houden. bij iig wel.
__________________ email: navy@safe-mail.net |
| | |
| | #13 |
Stats: 1m76 100kg 11% Karma: | Re: nakuur
Bedankt voor de nuttige informatie, ik ga zeker de nolvadex gebruiken. Nu heb ik echter op DB forum een combinatie gelezen van proviron met nolvadex. Heeft iemand hier ervaring mee en heeft het enige meerwaarde?
|
| | |
| | #14 |
| Competitive Bodybuilder | Re: nakuur
Tjah dat lees ik soms op amerikaanse forums.. Hier zweren ze er thans bij dat het niet goed is omdat Proviron ook zou onderdrukken... Ikzelf zou het dus niet durven zeggen
__________________ Nothing is beyond your reach, Failure is not an option!! |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| nakuur |
| Topic opties | |
| |