| | #1 |
| Novice Aangemeld: feb 2010 Locatie: Nederland Leeftijd: 27 Geslacht: M
Stats: 1m72 74kg 13% Karma: | m'n eerste kuur
ben nu een 2,5 jaar aan het trainen.. heb nu een kuur dbol liggen maar heb nog m'n twijfels mijn doelstelling is meer kilo's aankomen maar de negatieve dingen steken me een beetje. vooral dat je enigszins opgefokt etc kan worden dat kan ik me niet permitteren aangezien dat ik hier ook 2 kinderen heb lopen .. en dan de gevolgen voor de lever mijn schema zou zijn 1e week 2x db per dag 2e week 3x db per dag 3e week 4x db per dag 4e week 4x db per dag + 1 testo 5e week 4x db per dag + 1 testo 6e week 6x db per dag + 1 testo 7e week 3x db per dag + 1 testo 8e week 2x db per dag nakuur met clomid verder heb ik een goed trainingsschema en voedingsschema doelstelling dat ik van 74 kilo naar een 78-80 kilo behoud en was van plan om het ook maar bij 1 kuur te houden het is geen obsessie voor maar zou wel graag iets groter willen zijn kracht is aanwezig ben bv maar 74 kilo maar bank wel een 100-105 iemand nog wat tips voor mij ? |
| | |
| | #2 | |
| Competitive Bodybuilder | Re: m'n eerste kuur
Citaat:
__________________ Papidepoepie | |
| | |
| | #3 |
Stats: 1m72 74kg 13% Karma: | Re: m'n eerste kuur
Ben nu al een jaar bijna tot niets aan kilo's aangekomen kracht wel over mijn figuur mag ik ook niet klagen alleen wil net ff wat meer.. verder heb ik al wel wat anders geprobeert bv whey gainer etc maar haalt niet veel uit |
| | |
| | #4 |
| Ripped Bodybuilder | Re: m'n eerste kuur
post eerst eens je trainingsschema en voedingsschema (andere sectie), zoals gouwetonny zegt: je doelstelling is makkelijk te halen zonder die pillen.
__________________ In een land, hier heel ver weg vandaan is Koning Skinnie de baas. Dat land heet Ectoland en er mogen alleen ecto's wonen, want dan is Skinnie de sterkste... en de mooiste en de gespierste en de knapste.... |
| | |
| | #5 |
mijn voedings schema zal ik vanavond ff posten m'n training schema veranderd elke 4 weken ben net weer begonnen met een nieuwe ma tri bi schouders di benen kuiten buik woe rustdag wel hardlopen dond borst rug buik vrij tri bi schouders draai met sets 12-10-8-6-4 5x6 8+8 elke spiergroep dus 4 oefeningen voor de oefeningen zal ik vanavond ff kijken weet zo niet hoe ze allemaal heten wel de uitvoering etc maar benamingen pff train zeker een 4a5 x per week en het schema verschuift elke week zo begin ik dan volgende week maandag met benen etc Laatst aangepast door little ron : di 9 feb 2010 om 08:50 Reden: nog niet af |
| | |
| | #6 | |
| Ripped Bodybuilder | Re: m'n eerste kuur
Citaat:
__________________ In een land, hier heel ver weg vandaan is Koning Skinnie de baas. Dat land heet Ectoland en er mogen alleen ecto's wonen, want dan is Skinnie de sterkste... en de mooiste en de gespierste en de knapste.... | |
| | |
| | #7 | |
| Cool Novice Aangemeld: dec 2009 Locatie: thailand Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: m'n eerste kuur
Citaat:
de meeste raden als eerste kuur testo aan 500 mg de week 10 a 12 weken en DB eventueel de eerste 4 weken als kickstart..... nog ff doorlezen gap dat is het leukste Laatst aangepast door AAACEEE : di 9 feb 2010 om 09:01 Reden: foutje | |
| | |
| | #8 |
ja 1db is 1 tablet dus op z'n top 6 tabletten per dag... hoezo klopt mijn kuur verder dan niet? te weinig?? ben niet zo zwaar van m'n zelf vandaar de lichtere dosis.. en hoef ook niet explosief te knallen maar iets meer mag.. |
| | |
| | #9 | |
| Cool Novice Aangemeld: dec 2009 Locatie: thailand Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: m'n eerste kuur
Citaat:
ik zou voor test only gaan als je niet te veel wilt... 10 a 12 weken op 500 mg elke week klaar (en nakuur natuurlijk) maar missch nog ff iets meer info zoeken | |
| | |
| | #10 |
en hoeveel is 500 mg testo per week 2 shots?
|
| | |
| | #11 |
| Colossal Veteran Aangemeld: dec 2006 Locatie: Limburg BE Leeftijd: 32 Geslacht: M
Blog Berichten: 6 Stats: 1m73 102kg - Karma: | Re: m'n eerste kuur
Gewoon 2ml test E. Je kan het gewoon één keer in de week zetten Maar nu even iets anders: heb je der wel al iets over gelezen?
__________________ eternally damned to fight his fat Rob's latest workout: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post4717082 Spoiler: Toon Laatst aangepast door Robke78 : di 9 feb 2010 om 09:18 |
| | |
| | #12 |
| Novice | Re: m'n eerste kuur
omg gast je weet niet echt wara je over lult he zet gewoon 2 "shots" in 1 keer dus in 1 spuit (500 mg) per week voor 10 weken lang en dan een nakuur en verder niets |
| | |
| | #13 |
gelezen jawel ben er nu een maand of 2 mee bezig om alles een beetje uit te zoeken daarom was ik benieuwd wie er een mening over had maar niemand is dus echt een voor stander van dianabol.. |
| | |
| | #14 |
| Novice | Re: m'n eerste kuur
Kan je wel doen maar is opzich niet echt nodig...
|
| | |
| | #15 |
| Cool Novice Aangemeld: aug 2009 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: 1m83 85kg - Karma: | Orals
Orals alleen gebruiken om mee te stacken . Alleen orals bro gaat je aan einde van de rit weinig opleveren . Lezen on nog meer lezen bro . |
| | |
| | #16 |
| Huge Freak Aangemeld: okt 2004 Locatie: Lekker thuis Leeftijd: 44 Geslacht: M
Stats: 1m65 103kg 15% Karma: | Re: m'n eerste kuur
week 1-4 dibol 25-50mg pd week 1-10 500mg test enanthaat pw week 13-16 20mg nolvadex pd
__________________ 1.65m 101-kg 15-% PM mag altijd. |
| | |
| | #17 | |
| Competitive Bodybuilder | Re: m'n eerste kuur
Citaat:
__________________ BP ..::125 SQ ..::170 DL ..::180 | |
| | |
| | #18 | |
Citaat:
oke lijkt me wel wat dan gebruik ik dus de db als opstartfase? per hoeveel start ik dan op ? zoiets?: week 1 3 per dag week 2 5 per dag week 3 7 per dag week 4 3 per dag of zit ik dan fout? en dan als nakuur een nolvadex toch ? | |
| | |
| | #19 | |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: mei 2009 Locatie: Springfield Leeftijd: 22 Geslacht: M
Stats: 1m70 84kg 10% Karma: | Re: m'n eerste kuur
Citaat:
En nolva is je nakuur ja.
__________________ I got balls of steel! | |
| | |
| | #20 |
|
| | |
![]() |
| Bookmark topic |