XXL Nutrition

Mijn eerste kuur test e, deca, tren e

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

exclusiefboy

Novice
Lid sinds
7 mrt 2011
Berichten
27
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
94kg
hallo iedereen,
Ik ben Anass 21 jaar en ik begin binnenkort aan me eerste kuur.
Ik doe al 3 jaar fanatiek aan fitnessen en heel serieus.
Ben 1.85 en weeg 94.
Ik zou graag willen vragen aan ervaren kuurders of ze weten of dit een goeie kuur is.
Mijn doel is droger worden en enorme massa pakken.

MIJN KUURSCHEMA
week 1-10 Testosteron Enanthaat 500mg
week 1-10 Tren 400mg
week 1-10 Deca 400mg
week 1-6 Dianabol 40mg
wk 12-14 Nolva 20mg

Ik vroeg me af hoe het beste is om te combineren?
zelf dacht ik aan De super test 1 ml, deca en tren beide 2ml is 5ml totaal
in de spuit opzuigen uit de vials en eenmaal per week injecteren.

Ik ben ook bezig met mij voeding/traningsschema in orde te hebben en zou dat ook graag willen vragen aan ervaren personen.

Mensen met een lompe reactie of iets dergelijks, bespaar me je energie.
Ik begin toch aan deze kuur en dus zou hulp meer op prijs gesteld worden

Alvast bedankt groeten
 
Dude,

Eerste kuur?

Test E 500mg/week voor 10 tot 12 weken.
Eventueel met d-bol.

Laat de zwaardere shizzle staan. Je kan niet super droog komen staan en enorme massa pakken tegelijk, vergeet dat.

Je bent nog jong, begin met het begin.

grtz
 
Gewoon test only kuur doen. Stack met deca en tren is sowieso dom als eerste kuur.

Maar waarom vraag je advies als je sowieso deze kuur neemt?
 
Gewoon test only kuur doen. Stack met deca en tren is sowieso dom als eerste kuur.

Maar waarom vraag je advies als je sowieso deze kuur neemt?



Omdat ik vraag hoe ik het eventueel zou moeten/kunnen combineren.
kan ik het doen om alles in 1 spuit te zetten zoals teste 1 ml en deca en tren beiden 2 ml?
 
Mensen met een lompe reactie of iets dergelijks, bespaar me je energie.Ik begin toch aan deze kuur en dus zou hulp meer op prijs gesteld worden

Zou ik niet doen, to much allemaal voor een beginnerskuurtje.
Lees de sticky's hierover.
 
Mensen met een lompe reactie of iets dergelijks, bespaar me je energie.
Word beetje moeilijk, geen lompe reactie te posten op dergelijke lompe uitspraken als;

Ik begin toch aan deze kuur en dus zou hulp meer op prijs gesteld worden

Ik ben ook bezig met mij voeding/traningsschema in orde te hebben en zou dat ook graag willen vragen aan ervaren personen.


Maargoed, misschien moet je ook nog ff wat insuline en HGH bij gooien man.
 
wordt steeds gekker hier
 
Inderdaad... Die extra middelen zullen je niet ineens dubbele kilo's gaan opleveren. De winst in kracht spiermassa zal niet opwegen tegen de extra bijwerkingen. Eerste kuur knal je onherroepelijk gigantisch hard ;) Beter om gewoon met test only te beginnen, eventuele bijwerkingen zijn dan ook makkelijk te duiden.

Als je commentaar wil op je voeding/training moet je die schema's ff posten wat je nu hebt.
 
zomer komt eraan he... maarrr succes kerel, post hier later je resultaten.

Wat is trouwens je vetpercentage..?
 
Laatst bewerkt:
zomer komt eraan he... maarrr succes kerel, post hier later je resultaten.

Wat is trouwens je vetpercentage..?


begrijp je gozer,
Al sla je me dood ik moet dat nog eve uitzoeken:rolleyes:
morgen weet ik meer, en dan zal ik het es even poste

---------- Toegevoegd om 13:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:58 ----------

Inderdaad... Die extra middelen zullen je niet ineens dubbele kilo's gaan opleveren. De winst in kracht spiermassa zal niet opwegen tegen de extra bijwerkingen. Eerste kuur knal je onherroepelijk gigantisch hard ;) Beter om gewoon met test only te beginnen, eventuele bijwerkingen zijn dan ook makkelijk te duiden.

Als je commentaar wil op je voeding/training moet je die schema's ff posten wat je nu hebt.


Wat bedoel je preciess beste man,
dat ik met deze kuur meer ellende doorga dan succes boek
wees es even meer specifieker dank u:)

---------- Toegevoegd om 14:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:59 ----------

Word beetje moeilijk, geen lompe reactie te posten op dergelijke lompe uitspraken als;






Maargoed, misschien moet je ook nog ff wat insuline en HGH bij gooien man.


Nouu ik denk wel dat je slim bent, en precies weet wat ik bedoel
met zulke uitspraken.
Namelijk als ik toch eigenwijs ben om het te doen kan je me beter informatie geven wat ik zoal niet weet dan, me niet serieus te nemen kerel;)
 
begrijp je gozer,
Al sla je me dood ik moet dat nog eve uitzoeken:rolleyes:
morgen weet ik meer, en dan zal ik het es even poste

---------- Toegevoegd om 13:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:58 ----------




Wat bedoel je preciess beste man,
dat ik met deze kuur meer ellende doorga dan succes boek
wees es even meer specifieker dank u:)

Ja, of je nou test + dbol doet of alles gebruikt wat te gebruiken valt, je eerste kuur zal je zelfde vooruitgang boeken.. maar als je kuurt hoe je nu wilt kuren (dus veel gebruiken), zal je veel meer de negatieve effecten ervaren maar alsnog de zelfde vooruitgang geboekt hebben..

In andere woorden, het is het dus niet waard. Hou het simpel, denk aan je lichaam.
 
Ja, of je nou test + dbol doet of alles gebruikt wat te gebruiken valt, je eerste kuur zal je zelfde vooruitgang boeken.. maar als je kuurt hoe je nu wilt kuren (dus veel gebruiken), zal je veel meer de negatieve effecten ervaren maar alsnog de zelfde vooruitgang geboekt hebben..

In andere woorden, het is het dus niet waard. Hou het simpel, denk aan je lichaam.


Dus dat wordt ermee bedoeld hmm kijk daar heb ik wat meer aan.
Wat zou je adviseren dan om te gaan kuren?
 
Wat bedoel je preciess beste man,
dat ik met deze kuur meer ellende doorga dan succes boek
wees es even meer specifieker dank u:)

Ik ken meerdere mensen die halverwege de kuur met tren gestopt zijn vanwege de bijwerkingen. Het is een heel zwaar middel en eigenlijk zou ik dat pas adviseren te gebruiken als je het maximale al uit andere middelen gehaald hebt. Het is volstrekt onnodig in je eerste kuur, want dan pak je met alleen testo al snel 10kg. Als je deca en tren erbij pakt misschien 12? Naar mijn mening de extra overlast niet waard.
Een deca dick is trouwens ook geen onbekende bijwerking. Waarom zou je bij de eerste kuur als je niet eens weet hoe je op dat soort middelen reageert die mogelijkheid al willen lopen?

Je moet ook wat ruimte overlaten als je in te toekomst nog wil gaan kuren. Als je al gelijk zo'n zware kuur pakt hoe ziet dan je derde of vierde kuur eruit?

---------- Toegevoegd om 14:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:12 ----------

Advies gewoon 10-12 weken test enanthaat 500mg per week met 4 weken nolvadex als nakuur.
 
dit is een hopleloos geval van voorkauwen voor een Breezer. Gast je weet niet wat je doet,en wil dat iedereen inspringt en je helpt.

Ga je eerst eens inlezen voor hier te gaan blaaten.
Deze kan van mij part dicht.
 
sowieso geen deca en tren samen, zelfs niet als dit jou 20ste kuur zou zijn.
 
Ik ken meerdere mensen die halverwege de kuur met tren gestopt zijn vanwege de bijwerkingen. Het is een heel zwaar middel en eigenlijk zou ik dat pas adviseren te gebruiken als je het maximale al uit andere middelen gehaald hebt. Het is volstrekt onnodig in je eerste kuur, want dan pak je met alleen testo al snel 10kg. Als je deca en tren erbij pakt misschien 12? Naar mijn mening de extra overlast niet waard.
Een deca dick is trouwens ook geen onbekende bijwerking. Waarom zou je bij de eerste kuur als je niet eens weet hoe je op dat soort middelen reageert die mogelijkheid al willen lopen?

Je moet ook wat ruimte overlaten als je in te toekomst nog wil gaan kuren. Als je al gelijk zo'n zware kuur pakt hoe ziet dan je derde of vierde kuur eruit?

---------- Toegevoegd om 14:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:12 ----------

Advies gewoon 10-12 weken test enanthaat 500mg per week met 4 weken nolvadex als nakuur.

Op die manier bedoelde je het ok ok.
Wat als ik gewoon toch test en deca combineer en met d-bol zou dat ook zonde zijn kerel?

---------- Toegevoegd om 14:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:22 ----------

dit is een hopleloos geval van voorkauwen voor een Breezer. Gast je weet niet wat je doet,en wil dat iedereen inspringt en je helpt.

Ga je eerst eens inlezen voor hier te gaan blaaten.
Deze kan van mij part dicht.

Ik weet er veel van gozer, nou moet jij niet doen alsof je als een geleerde de wereld bent komen opduiken.
Ik vraag advies om niet het verkeerde te doen.
Waar heb jij nou last van, als het je niet bevalt dan mag jij weg.
Niemand vraagt om jou zogenaamde betweter
 
Dbol en deca zijn niet bepaald de middelen die je neemt als je droger wilt worden... Verder sluit ik me helemaal aan bij Krieltje.
 
Ik garandeer je met alleen test ga je echt knallen.. Dianabol als kickstart zou nog kunnen maar deca vind ik ook overdreven. Degene die jou deze kuur geadviseerd heeft is waarschijnlijk de dealer en die probeert gewoon zoveel mogelijk te verdienen...
 
HAHAHAHA, gast, serieus...

Je weet er al echt veel van?

En je herkend een advies niet eens als het je gegeven wordt... Wat Krieltje zei was waarschijnlijk het beste advies wat je kan krijgen op een kuurvoorstel als deze...

Succes man, denk niet dat je nog reacties gaat krijgen op dit topic.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven