XXL Nutrition

Mijn eerste kuur test e, deca, tren e

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

exclusiefboy

Novice
Lid sinds
7 mrt 2011
Berichten
27
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
94kg
hallo iedereen,
Ik ben Anass 21 jaar en ik begin binnenkort aan me eerste kuur.
Ik doe al 3 jaar fanatiek aan fitnessen en heel serieus.
Ben 1.85 en weeg 94.
Ik zou graag willen vragen aan ervaren kuurders of ze weten of dit een goeie kuur is.
Mijn doel is droger worden en enorme massa pakken.

MIJN KUURSCHEMA
week 1-10 Testosteron Enanthaat 500mg
week 1-10 Tren 400mg
week 1-10 Deca 400mg
week 1-6 Dianabol 40mg
wk 12-14 Nolva 20mg

Ik vroeg me af hoe het beste is om te combineren?
zelf dacht ik aan De super test 1 ml, deca en tren beide 2ml is 5ml totaal
in de spuit opzuigen uit de vials en eenmaal per week injecteren.

Ik ben ook bezig met mij voeding/traningsschema in orde te hebben en zou dat ook graag willen vragen aan ervaren personen.

Mensen met een lompe reactie of iets dergelijks, bespaar me je energie.
Ik begin toch aan deze kuur en dus zou hulp meer op prijs gesteld worden

Alvast bedankt groeten
 
Dude,

Eerste kuur?

Test E 500mg/week voor 10 tot 12 weken.
Eventueel met d-bol.

Laat de zwaardere shizzle staan. Je kan niet super droog komen staan en enorme massa pakken tegelijk, vergeet dat.

Je bent nog jong, begin met het begin.

grtz
 
Gewoon test only kuur doen. Stack met deca en tren is sowieso dom als eerste kuur.

Maar waarom vraag je advies als je sowieso deze kuur neemt?
 
Gewoon test only kuur doen. Stack met deca en tren is sowieso dom als eerste kuur.

Maar waarom vraag je advies als je sowieso deze kuur neemt?



Omdat ik vraag hoe ik het eventueel zou moeten/kunnen combineren.
kan ik het doen om alles in 1 spuit te zetten zoals teste 1 ml en deca en tren beiden 2 ml?
 
Mensen met een lompe reactie of iets dergelijks, bespaar me je energie.Ik begin toch aan deze kuur en dus zou hulp meer op prijs gesteld worden