| | |||||||
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Weergave Modus |
| | #1 |
| Novice Geregistreerd: May 2008 Locatie: België Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Mijn eerste kuur Hallo iedereen ik volg deze forum al een tijdje en ik heb eindelijk na een hele tijd nadenken esloten om een kuurtje te pakken om me een beetje te boosten maar heb een paar vagen .ffice Ben 23jaar weeg 85kg en 1m76 en zou graag een kuurtje deca-susta nemen en mijn vraag aan Julie is welke dosis zou ik moete nemen hoelang en wat pakken als nakuur? |
| | |
| | #2 |
| Cool Novice | Zoek gewoon met het search botton in deze forum en zal je zeker je nodige informatie krijgen. Al genoeg topics hierover. Ik zou je als eerste kuur aanraden een Test E only, 500 mg per week. 1-10 500 mg Test E 12-16 nolvadex 40 30 20 20 GR |
| | |
| | #3 | ||
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2007 Locatie: Overal en nergens Leeftijd: 36 Geslacht: M
Karma Power: 26 | Citaat:
Wil eerst je vetpercentage weten. Citaat:
is een Test E kuur van 250mg elke 5 dagen aan te bevelen. voor een periode van 12 weken. nakuur wat je aangeeft is prima. altijd Nolvadex achter de hand houden en eerder gebruiken als nodig is. | ||
| | |
| | #4 |
Karma Power: 0 | 12% andere vraag die test E si het susta om de week ? ik ken iemand die sustanon 250 om de 2 dagen zet Laatst aangepast door darkfrenchy : 7 May 2008 om 21:04. |
| | |
| | #5 |
| Cool Novice Geregistreerd: Dec 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 2 | Zal best, of het ten goede komt voor zijn gezondheid is een andere vraagstelling. Zou voor Test E 500mg only gaan Of Test e 250 deca 200 |
| | |
| | #6 |
Karma Power: 0 | dus zou beginne met een kuurte susta |
| | |
| | #7 |
| Cool Novice Geregistreerd: May 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 2 | Dboll week 1 t/m 4, 30mg per dag Test e week 1 t/m 10, 500mg per week Deca week 1 t/m 8, 200mg per week Nakuur nolvadex |
| | |
| | #8 |
| Cool Novice Geregistreerd: May 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 2 | |
| | |
| | #9 |
| Freaky Bodybuilder | Wat een kippenhok weer |
| | |
| | #10 |
| Cool Novice | |
| | |
| | #11 |
| Cool Novice Geregistreerd: Feb 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 4 | 200mg deca 500 test e 1x per week zetten |
| | |
| | #12 |
| ★Anabolic Experiment ★ | My god! Eerste kuurtje voor jou is heel simpel. Wk 1-10 500mg test per week Wk 12-16 20mg Nolvadex als je zou willen zou je nog dianabol erin kunnen gooien de eerste 4 weken op 30mg je krijgt er erg veel kracht van!
__________________ Proud member of The DBB Traps Squad Ready to inject IGF-1, Test-E and Trenbolone-Ace Llounge & Animallegs => de reetridders van DBB |
| | |
| | #13 | |
| Cool Novice | Citaat:
Deze voortstelling gaf ik ook in mijn post, en tja 250 mg per week zoals "Porterhouse" aangaf vind ik te laag, eigen mening hoor. GR | |
| | |
| | #14 | |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2007 Locatie: Overal en nergens Leeftijd: 36 Geslacht: M
Karma Power: 26 | Citaat:
je hebt ook wel gelijk aan de ene kant. maar ik vind een beginners kuur voor iemand van 23 jaar en een vvm van +- 75kg. 250mg Test E elke 5 dagen een mooie beginners kuur. | |
| | |
| | #15 | |
| Cool Novice Geregistreerd: Feb 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
Karma Power: 1 | Citaat:
je volgt al een tijd dit forum en je kan zelf geen eerste kuur en nakuur in elkaar zetten
__________________ .... | |
| | |
| | #16 |
| Cool Novice Geregistreerd: Feb 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 4 | gemakzucht dient die mens, merendeel gebruikt zoek functie niet |
| | |
| | #17 | |
| Competitive Bodybuilder | Citaat:
__________________ Competitive Asshole | |
| | |
| | #18 | |
| Cool Novice | Citaat:
GR | |
| | |
| | #19 |
| Novice Geregistreerd: Feb 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 0 | ik vraag me af hoe iedereen aan die spullen komt ik wil het ook weer gaan gebruiken maar ken niemand meer die hier aan kan komen :-( heb 2 jaar terug een deca + testo kuur gedaan en erna nog eens 8 weken STH helaas ken ik niemand meer die eraan kan komen enig idee ??
__________________ 23 jaar 185cm 78 kg BF: 11 % |
| | |
| | #20 | |
| Cool Novice | Citaat:
| |
| | |