AndroidHealthClinic

methandrostenolone inject

  • Topic starter bain
  • Startdatum
  • Reacties 18
  • Weergaven 1K
  • Volgers 9

Bezoekers in dit topic

bain

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid sinds
28 mei 2013
Berichten
2.014
Waardering
148
Lengte
1m87
Massa
103kg
Vetpercentage
15%
Zonder merken te noemen.
Wat moet ik van methandrostelone inject 100mg per ml denken ???
Als het al ok is, halveringstijd tabs zijn ff uit me hoofd max 6 uur.
Wat hoe zou je het moeten prikken.Werdt me verteld 2x pw 100mg.
Maar daar geloof ik weinig van.
Iemand hier ervaring met inject en duidelijkheid over hoe vaak prikken en de dosis?
Kan er zelf op het forum google of wat dan ook niks over vinden.

Bestaat het sowieso wel?

Waar is Baco als je em nodig heb :p
 
Laatst bewerkt:
Op us boards word het aangeraden icm TNE pre work out.
 
Nee je lult de laatste dagen alleen maar onzin. Je adviezen slaan nergens op en zijn in mijn ogen nog gevaarlijk ook. Je eerste topic stel je een serieuze vraag over npp en krijg je serieuze adviezen. Vervolgens kraam je alleen maar onzin uit en geef je advies over mega hoge doseringen.
Probeer het hier een beetje serieus te houden, dat word meer gewaardeerd dan al die onzin uitkramen. En lees gerust mee maar geef geen advies over zaken waar je geen verstand van hebt

Ontopic: geen ervaring met dbol inject. Heb het zelf ook nog nooit gezien...wel over gelezen.
Volgens mij zit er geen ester aan verbonden en moet je ed zetten?
 
Is gewoon dbol in suspensie. Net zoals winstrol inject dus en op zelfde manier te injecteren.

Zie bij beiden geen voordeel om het te injecteren. Gewoon oraal komt op zelfde neer in principe.
 
Is gewoon dbol in suspensie. Net zoals winstrol inject dus en op zelfde manier te injecteren.

Zie bij beiden geen voordeel om het te injecteren. Gewoon oraal komt op zelfde neer in principe.

Behalve dat het minder schadelijk is voor de lever lijkt me?
 
Behalve dat het minder schadelijk is voor de lever lijkt me?

Nee, zelfde. Moet ook gewoon naar de lever om gemetaboliseerd te worden. Sowieso alles in je bloed gaat langs je lever. Meerdere malen tot de stof uit je systeem is (als metabolieten).
 
Laatst bewerkt:
Nee je lult de laatste dagen alleen maar onzin. Je adviezen slaan nergens op en zijn in mijn ogen nog gevaarlijk ook. Je eerste topic stel je een serieuze vraag over npp en krijg je serieuze adviezen. Vervolgens kraam je alleen maar onzin uit en geef je advies over mega hoge doseringen.
Probeer het hier een beetje serieus te houden, dat word meer gewaardeerd dan al die onzin uitkramen. En lees gerust mee maar geef geen advies over zaken waar je geen verstand van hebt

Ontopic: geen ervaring met dbol inject. Heb het zelf ook nog nooit gezien...wel over gelezen.
Volgens mij zit er geen ester aan verbonden en moet je ed zetten?

Ik doe mee aan wedstrijden ik weet waar ik het over heb man optimum nutrition is mijn sponsor
 
Kan deze gast niet gebanned worden?
+1 En ik geloof er niks van dat het serieus is. Pilletjes is nu al dagen aan het trollen en denkt dat het leuk en grappig is, met zijn achterlijke adviezen. Wil je aub een beetje serieus gaan doen, Pilletjes, in deze sectie of ergens anders zo kinderachtig doen?
 
Je gebruikt zoveel en dan zie je er zo uit...pak tren e 2g met dbol potje per dag geen test dan ga je knallen

Testoflesje adviseert niemand de doseringen die hij zelf gebruikt en zeker niet stelselmatig in elk topic bij iedereen die een kuur zet. Daarnaast weet hij itt jou wel wat hij doet.

Je snapt echt niet he dat het serieus is die ergernissen aan jou en je adviezen. Ik loop al jaren rond in deze sectie en zoveel irritatie door zoveel mensen heb ik niet eerder gezien. Het is ook echt potentieel schadelijk wat jij adviseert indien mensen echt luisteren naar jou achterlijkheid.
 
Is hij inmiddels gebanned? Zo vaak komen er in deze area geen legit topics voorbij waar wat te leren valt. Deze valt nu helemaal in duigen :/
 
Hier 1 stukje uit review :

TNE/ Dbol: This is my all time favorite, I have ran dose from 0.5ml to 1.5ml. I noticed increase strength, aggression and focus. I am more confident when I approach the weight and this is very important to me as a powerlifter. No PIP when dosed under 1ml even in small muscle. I used a 27g in shoulder or 26g in quad/ glute.
Mtren: Pinned twice now. Dosed at 0.5ml as I dont usually go well with tren so I wanna make sure I start slow lol. With other brand's mtren, I sometimes got cold sweat/ light headed while working out and this forced me to leave the gym. But with No's mtren, both workout so far was decent. Matched a bench PR yesterday which I am very pleased with given I am coming out from injury.

Hoop dat je hier wat aan hebt.
 
Lijkt me wel intressant om te gebruiken.
Zou dan 50 mg elke dag nemen.
of iets meer voor alleen de training.
mag je het nemen hou ons op de hoogte!
 
Maar is de inject versie dan echt schadelijk voor de lever?
 
Maar is de inject versie dan echt schadelijk voor de lever?

zie

Is gewoon dbol in suspensie. Net zoals winstrol inject dus en op zelfde manier te injecteren.

Zie bij beiden geen voordeel om het te injecteren. Gewoon oraal komt op zelfde neer in principe.
Nee, zelfde. Moet ook gewoon naar de lever om gemetaboliseerd te worden. Sowieso alles in je bloed gaat langs je lever. Meerdere malen tot de stof uit je systeem is (als metabolieten).

het maakt betreft schadelijkheid voor de lever niet uit of je inject of oraal neemt
 
Ik doe mee aan wedstrijden ik weet waar ik het over heb man optimum nutrition is mijn sponsor

van mijn part is de paus je sponsor kappen met die onzin anders oprotten...
Je verknalt elk topic sommige mensen hier willen wel nieuwe info op doen geen onzin..
 
Back
Naar boven