XXL Nutrition

MEGA probleem ik smeek om hulp

Bezoekers in dit topic

bartie

Novice
Lid sinds
14 jan 2015
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
74kg
Vetpercentage
10%
Hee gasten ik heb me net aangemeld op deze site na een tijdje al te hebben rondgekeken hier.

Ik zal meteen met de deur in huis vallen

Ik ben achterlijk geweest door Winstrol te pulsen 2 weken daarna 2 weken epistane pulse *beide op 30mg eod*

Ookheb ik af en toe Superdrol gebruikt en MAX-LMG ik heb mezelf verkeerd ingelezen en op dit moment komt er MELK uit me tepel nadat me tepel al een aantal dagen jeukte en branden nu kneep ik er even in en komt er melk uit ik klink nu als een drama queen maar ik ben echt bang

Ik heb 6-bromo bijdehand en 4 weken nolvadex

Wat moet ik doen ??? ik voel me zo een idioot nu $#%^#$^ :mad::mad::mad:
 
Ik zou letro pakken begint met 0,5mg voor een week..

en daarna eventueel verhogen naar 1mg indien nodig
 
Ik zou letro pakken begint met 0,5mg voor een week..

en daarna eventueel verhogen naar 1mg indien nodig
hartstikke bedankt ik ga kijken of de dealer het snel heeft liggen, Moet ik ook beginnen met nolvadex ?
 
Bij melksecretie als vrouw heb je verhoogde prolactine- en verlaagde oestrogene waarden dus zou het eerder bij bromo of caber zoeken dan bij nolva/letro.
 
Bij melksecretie als vrouw heb je verhoogde prolactine- en verlaagde oestrogene waarden dus zou het eerder bij bromo of caber zoeken dan bij nolva/letro.


Als een man lacteerd hoeft dit niet perse door prolactine verhoging te komen.
Dus onzinnig om iemand gelijk caber of bromo te laten kopen.

Beter doet TS een bloedtest.
 
Hee gasten ik heb me net aangemeld op deze site na een tijdje al te hebben rondgekeken hier.

Ik zal meteen met de deur in huis vallen

Ik ben achterlijk geweest door Winstrol te pulsen 2 weken daarna 2 weken epistane pulse *beide op 30mg eod*

Ookheb ik af en toe Superdrol gebruikt en MAX-LMG ik heb mezelf verkeerd ingelezen en op dit moment komt er MELK uit me tepel nadat me tepel al een aantal dagen jeukte en branden nu kneep ik er even in en komt er melk uit ik klink nu als een drama queen maar ik ben echt bang

Ik heb 6-bromo bijdehand en 4 weken nolvadex

Wat moet ik doen ??? ik voel me zo een idioot nu $#%^#$^ :mad::mad::mad:

Is het bruin achtig normaal kan je het er volledig uitknijpen ruikt normaal ook chemisch
 
Beter stopt hij met alles en laat zijn lichaam zelf herstellen.
 
https://www.google.nl/search?q=melk...JejK8r_UpW4gIAF&ved=0CCIQsAQ&biw=1024&bih=505

Hier staat de oplossing wel tussen.

Normaal gezien is prolactine nodig voor de ontwikkeling van de melkkanaaltjes en productie van vocht/melk. Oestrogeen kan op zichzelf alleen de borstklier vergroten.

Dus een prolactine remmend product lijkt mij de beste keuze. Maar dit hersteld na verloop van tijd zelf (als je niet meer neemt), dus is onnodig.
 
https://www.google.nl/search?q=melk...JejK8r_UpW4gIAF&ved=0CCIQsAQ&biw=1024&bih=505



Hier staat de oplossing wel tussen.



Normaal gezien is prolactine nodig voor de ontwikkeling van de melkkanaaltjes en productie van vocht/melk. Oestrogeen kan op zichzelf alleen de borstklier vergroten.



Dus een prolactine remmend product lijkt mij de beste keuze. Maar dit hersteld na verloop van tijd zelf (als je niet meer neemt), dus is onnodig.


Hoe weet jij zonder bloedonderzoek dat zijn prolactine verhoogt is.
Dat hij lacteerd kan ook ergens anders doorkomen.
 
ik weet het al melk jezelf, verkoop melk op de markt.

make a profit baby.
 
Iedereen bedankt voor de tips ik ga er meteen achteraan aangezien mij het eerlijk gezegd niet echt bevalt om melk aan te maken haha !

---------- Toegevoegd om 21:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:53 ----------

Nee het is wit/geel en het zijn 1/2 kleine druppeltjes steeds zegt dat jou wat ?

---------- Toegevoegd om 21:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:54 ----------

Nee het is wit/geel en het zijn 1/2 kleine druppeltjes steeds, zegt dat jou wat ?
 
Bloedtest bij de doktor en a.d.h.v. de resultaten middelen innemen..
 
Er was een studie die aantoonde dat AAS potent waren in up-regulatie van oxytocine. Oxytocine stimuleert lactatie.
Verder heb ik geen zin om te gaan zoeken.
Maar check pubmed ofzo.

Oxycotine stimuleert afgifte en aanmaak van prolactine ;)

Oxycotine heeft op zichzelf geen direct effect op de stimulatie van lactatie.

Dus komen we weer bij prolactine uit. Wat tegen lactatie helpt is je dopamine verhogen en/of dus serotonine verlagen. Hierdoor wordt de aanmaak van prolactine geremd.
 
Iedereen bedankt voor de tips ik ga er meteen achteraan aangezien mij het eerlijk gezegd niet echt bevalt om melk aan te maken haha !

---------- Toegevoegd om 21:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:53 ----------

Nee het is wit/geel en het zijn 1/2 kleine druppeltjes steeds zegt dat jou wat ?

---------- Toegevoegd om 21:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:54 ----------

Nee het is wit/geel en het zijn 1/2 kleine druppeltjes steeds, zegt dat jou wat ?

Foto's?
 
Hahaha wtf toen ik dit las dacht ik serieus aan trol en schoot hard in de lach.
Maar het lijkt me verschrikkelijk! Succes man!! Hahaha
 
Back
Naar boven