Ga Terug   DutchBodybuilding.com forum > Andere Populaire Topics > AAS

Antwoord

Topic opties
Oud wo 3 jun 2009, 23:35   #41
Strongboy
Elite Member

sriel's Avatar

Aangemeld: jan 2009
Leeftijd: 28
Geslacht: M
Stats: 1m86 92kg -
Re: leverschade ?  

Hij kan het niet zeker weten. Daarbij is het feit dat hij kuurt nog een extra reden om te checken, wat hij blijkbaar uit principe overwegingen niet doet. Dat maakt hem extra fout.
Dokters kunnen ook prutsers zijn, net zoals politieagenten, groenteboeren en kassamiepen.

MP 80
SQ 137,5
DL 180

LOG
sriel is offline   Met citaat antwoorden
Oud do 4 jun 2009, 02:12   #42
Dutch Bodybuilder

onderhandelen's Avatar

Aangemeld: apr 2007
Stats:

Citaat:
Origineel gepost door arnoldfan Bekijk Post
Haha, opzich een goede, maar het ging hem erom dat anabolen illegaal zijn
Steroïden zijn niet illegaal.

Lekkere huisarts ff voor jurist spelen

Zou een ander zoeken en je huidige aanklagen
onderhandelen is offline   Met citaat antwoorden
Oud do 4 jun 2009, 07:41   #43
Dutch Bodybuilder

Aangemeld: mei 2006
Leeftijd: 27
Stats:

Ik snap niet dat je dit hier komt vragen, je weet zelf ook wel dat een bloedonderzoek de enige manier is om uitsluitsel te geven.
ik zou er ook niet te lang mee wachten, als je je lever echt aan het verkloten bent kun je er niet snel genoeg bij zijn.
Misschien dat je hoopt via deze manier een ander gerust stellend antwoord te krijgen, een beetje het zelfde als mensen die altijd zonder condoom neuken en dan geen bloed durven laten te prikken omdat ze bang zijn aids of een andere ziekte te hebben. Je kunt het maar beter weten als het het geval is ipv je kop in het zand te steken en hopen dat het niet zo is.
Oud do 4 jun 2009, 08:16   #44
Monstrous Giant

Aangemeld: aug 2006
Leeftijd: 21
Stats: 1m50 160kg 1%

Citaat:
Origineel gepost door onderhandelen Bekijk Post
Steroïden zijn niet illegaal.

Lekkere huisarts ff voor jurist spelen

Zou een ander zoeken en je huidige aanklagen
Kan ik mijn huisarts aanklagen omdat hij me niet wilt controleren (omdat hij dus denkt strafbaar te zijn als hij mij helpt tijdens, voor of na de kuur) zonder dat ikzelf problemen krijg ?
arnoldfan is offline   Met citaat antwoorden
Oud do 4 jun 2009, 08:17   #45
Monstrous Giant

Citaat:
Origineel gepost door InstructerB Bekijk Post
Ik snap niet dat je dit hier komt vragen, je weet zelf ook wel dat een bloedonderzoek de enige manier is om uitsluitsel te geven.
ik zou er ook niet te lang mee wachten, als je je lever echt aan het verkloten bent kun je er niet snel genoeg bij zijn.
Misschien dat je hoopt via deze manier een ander gerust stellend antwoord te krijgen, een beetje het zelfde als mensen die altijd zonder condoom neuken en dan geen bloed durven laten te prikken omdat ze bang zijn aids of een andere ziekte te hebben. Je kunt het maar beter weten als het het geval is ipv je kop in het zand te steken en hopen dat het niet zo is.
Zo is het niet...k heb elke kuur nog geprikt, maar mijn dokter doet te moeilijk.Maargoed....ik regel het wel.
Oud do 4 jun 2009, 09:31   #46
Competitive Bodybuilder

Aangemeld: apr 2003
Leeftijd: 51
Stats:

de enigste die hier is zinnigs schrijft is Krieltje. Ga dan gewoon naar een andere dokter en laat je leverwaardes checken. al dat gezever over dokter aanklagen enz.. en Arnoldfan die nu paniekeert omdat er wat geel in het wit van zijn ogen te zien is terwijl hij altijd de straffe uithangt in zijn onnozele reply's. ga toch je bloed trekken ipv advies te vragen op een forum waar je één goed antwoord krijgt en vijftig onnozele antwoorden.
Oud do 4 jun 2009, 10:06   #47
Dutch Bodybuilder

chukri's Avatar

Aangemeld: okt 2006
Stats:
Bekijk Galerij (6 foto's)

Citaat:
Origineel gepost door skydirk Bekijk Post
de enigste die hier is zinnigs schrijft is krieltje. Ga dan gewoon naar een andere dokter en laat je leverwaardes checken. Al dat gezever over dokter aanklagen enz.. En arnoldfan die nu paniekeert omdat er wat geel in het wit van zijn ogen te zien is terwijl hij altijd de straffe uithangt in zijn onnozele reply's. Ga toch je bloed trekken ipv advies te vragen op een forum waar je één goed antwoord krijgt en vijftig onnozele antwoorden.
+1
chukri is offline   Met citaat antwoorden
Oud do 4 jun 2009, 12:41   #48
Monstrous Giant

Citaat:
Origineel gepost door skydirk Bekijk Post
de enigste die hier is zinnigs schrijft is Krieltje. Ga dan gewoon naar een andere dokter en laat je leverwaardes checken. al dat gezever over dokter aanklagen enz.. en Arnoldfan die nu paniekeert omdat er wat geel in het wit van zijn ogen te zien is terwijl hij altijd de straffe uithangt in zijn onnozele reply's. ga toch je bloed trekken ipv advies te vragen op een forum waar je één goed antwoord krijgt en vijftig onnozele antwoorden.
Paniekeert ? Ik raak helemaal niet in paniek

omdat mijn oog altijd al wat geel was en het nu erger is vraag ik me af of het door me kuur kan komen.Ik heb aan meer reacties iets gehad dan die van kriel alleen maargoed.
Oud do 4 jun 2009, 17:19   #49
Advanced Bodybuilder

Aangemeld: feb 2009
Stats:

Citaat:
Origineel gepost door krieltje Bekijk Post
nee gozer dat is de werkelijk ENIGE manier om leverschade uit te sluiten,dmv leverenzymbepaling............de rest is allemaal speculatie

Topic closed.
klaasjanno is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmark topic

Tags
leverschade

Topic opties

Postregels