| | #41 |
| Strongboy Aangemeld: jan 2009 Locatie: Hammertime Leeftijd: 28 Geslacht: M
Stats: 1m86 92kg - Karma: | Re: leverschade ?
Hij kan het niet zeker weten. Daarbij is het feit dat hij kuurt nog een extra reden om te checken, wat hij blijkbaar uit principe overwegingen niet doet. Dat maakt hem extra fout. Dokters kunnen ook prutsers zijn, net zoals politieagenten, groenteboeren en kassamiepen. |
| | |
| | #42 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: apr 2007 Locatie: afrika Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: leverschade ?
|
| | |
| | #43 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: mei 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 27 Geslacht: M
Ik snap niet dat je dit hier komt vragen, je weet zelf ook wel dat een bloedonderzoek de enige manier is om uitsluitsel te geven. ik zou er ook niet te lang mee wachten, als je je lever echt aan het verkloten bent kun je er niet snel genoeg bij zijn. Misschien dat je hoopt via deze manier een ander gerust stellend antwoord te krijgen, een beetje het zelfde als mensen die altijd zonder condoom neuken en dan geen bloed durven laten te prikken omdat ze bang zijn aids of een andere ziekte te hebben. Je kunt het maar beter weten als het het geval is ipv je kop in het zand te steken en hopen dat het niet zo is.
__________________ It's on again, time for some action!!! |
| | |
| | #44 |
| Monstrous Giant Aangemeld: aug 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: 1m50 160kg 1% Karma: | Re: leverschade ?
Kan ik mijn huisarts aanklagen omdat hij me niet wilt controleren (omdat hij dus denkt strafbaar te zijn als hij mij helpt tijdens, voor of na de kuur) zonder dat ikzelf problemen krijg ?
|
| | |
| | #45 | |
| Monstrous Giant Aangemeld: aug 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Citaat:
| |
| | |
| | #46 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: apr 2003 Locatie: België Leeftijd: 51 Geslacht: M
de enigste die hier is zinnigs schrijft is Krieltje. Ga dan gewoon naar een andere dokter en laat je leverwaardes checken. al dat gezever over dokter aanklagen enz.. en Arnoldfan die nu paniekeert omdat er wat geel in het wit van zijn ogen te zien is terwijl hij altijd de straffe uithangt in zijn onnozele reply's. ga toch je bloed trekken ipv advies te vragen op een forum waar je één goed antwoord krijgt en vijftig onnozele antwoorden.
__________________ dirk |
| | |
| | #47 | |
| Dutch Bodybuilder | Re: leverschade ?
Citaat:
| |
| | |
| | #48 | |
Citaat:
omdat mijn oog altijd al wat geel was en het nu erger is vraag ik me af of het door me kuur kan komen.Ik heb aan meer reacties iets gehad dan die van kriel alleen maargoed. | |
| | |
| | #49 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: feb 2009 Locatie: Nederland Geslacht: M
|
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| leverschade |
| Topic opties | |
| |