XXL Nutrition

hoe lang stanazol gebruiken

Bezoekers in dit topic

animalvg

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
21 okt 2007
Berichten
253
Waardering
2
ik ben van plan om winstrol tabs te ge 40 mg per dag maar weet niet juist hoe lang kan iemand mij helpen en zeggen hoe lang ongeveer ik moet gebruiken
 
het is eigenlijk winny only
 
en hoe lang na kuren
hoeveel en wanneer beginnen
 
week 1- 6 winny@ 40 mg
week 7-8 nolvadex op 20 mg

succes
 
thanks bro
 
haal ook maar een potje mariadistel voor na je nakuur.. kan nooit kwaad.
 
is nakuur echt nodig na n kuurtje winstroltabs only?en kun je dat wetenschappelijk bevestigen?
 
is nakuur echt nodig na n kuurtje winstroltabs only?en kun je dat wetenschappelijk bevestigen?

Winstrol aromatiseerd niet. Dus je hoeft geen anti-oestrogeen mee te pakken. Je zou wel nolvadex ernaast mee kunnen draaien omdat winstrol voor slechte cholestrolwaardes zorgt en nolvadex zorgt juist voor goede cholestrol waardes, dus je kan het daarmee wat recht trekken. Maar het is niet noodzakelijk. Echter na de winstrol kuur zelf, is het wel verstandig om gewoon een nakuur erachter te zetten omdat dat spul gewoon simpelweg onderdrukt klaar.
 
Nakuren is niet nodig maar mariadistel is wel goed om te nemen tot het potje leeg is,en dan stoppen...
Zitten 60stuks in die je bij de tuinen kunt kopen teminste daar hebben wij ze altijd weg....
175mg of 250mg,2a3 p/d niet teveel nemen in één keer of op een dag want je kan er behoorlijk van aan de schijt raken,lichaam moet er aan wennen zoals met de meeste dingen die je exogeen neemt...
Maar het zuivert je levertje als nieuw,en spoel die andere shit maar door de wc,nolvadex,clomid,hcg,en wat van andere bende ze al niet gebruiken om zogenaamd te boel weer op de rails te krijgen...
 
voor mij is dat heel simpel,gebruik je AS,dan moet je nakuren, wat kost een potje nolvadex...neem liever het zekere voor het onzekere,herstel goed en behoud je massa,tegenover als je niet zou nakuren,zal je herstel langer duren en mss niet zoveel massa overhouden...PUNT
 
Nakuren is niet nodig maar mariadistel is wel goed om te nemen tot het potje leeg is,en dan stoppen...
Zitten 60stuks in die je bij de tuinen kunt kopen teminste daar hebben wij ze altijd weg....
175mg of 250mg,2a3 p/d niet teveel nemen in één keer of op een dag want je kan er behoorlijk van aan de schijt raken,lichaam moet er aan wennen zoals met de meeste dingen die je exogeen neemt...
Maar het zuivert je levertje als nieuw,en spoel die andere shit maar door de wc,nolvadex,clomid,hcg,en wat van andere bende ze al niet gebruiken om zogenaamd te boel weer op de rails te krijgen...

dus nakuren is BS volgens jou? het boeltje hersteld zich vanzelf wel? of jij kuurt gewoon contant door?
 
thanks voor jullie reacties maar moet ik nu toch novaldex gebruikenwanneer moet ik het gebruiken 8 uur na mijn laatste winny????
 
thanks voor jullie reacties maar moet ik nu toch novaldex gebruikenwanneer moet ik het gebruiken 8 uur na mijn laatste winny????

volgende dag na je winny
 
Nakuren is niet nodig maar mariadistel is wel goed om te nemen tot het potje leeg is,en dan stoppen...
Zitten 60stuks in die je bij de tuinen kunt kopen teminste daar hebben wij ze altijd weg....
175mg of 250mg,2a3 p/d niet teveel nemen in één keer of op een dag want je kan er behoorlijk van aan de schijt raken,lichaam moet er aan wennen zoals met de meeste dingen die je exogeen neemt...
Maar het zuivert je levertje als nieuw,en spoel die andere shit maar door de wc,nolvadex,clomid,hcg,en wat van andere bende ze al niet gebruiken om zogenaamd te boel weer op de rails te krijgen...

Dus je spoelt even tientallen jaren medische wetenschap door de wc?

Als je er geen verstand van hebt, zeg dan gewoon niks, aan verkeerd advies heeft niemand wat.
 
Dus je spoelt even tientallen jaren medische wetenschap door de wc?

Als je er geen verstand van hebt, zeg dan gewoon niks, aan verkeerd advies heeft niemand wat.

Toen jij nog aan je speen zat te zuigen waren wij al met anabolica bezig,en neem nou maar van mij aan je kan lichaam niet even een versnelling geven om te herstellen...hoe langer en zwaarder je gebruikt hoe langer het duurt.
Maar door juist je lever goed aan te pakken herstel je heel goed,want wat gaat daar allemaal doorheen op een dag;).
Nou zijn er nog wel een aantal reden waardoor het hele systeem in elkaar lazert na dat je van de juice afbent....
Deze persoon wil stanazolol gebruiken en wat kan die,heeft er nog lang niet uitgehaald wat erin zit en denk je nou werkelijk dat die paar pilletjes hem zullen helpen daar mee...
Zit allemaal tussen de oren en nergens anders,maarja die jonkie's van tegenwoordig hebben geen geduld en als je ziet hoe ze trainen nou dan begin je helemaal te huilen,met hun ingewikkelde schema's van zware gebruikers....
Als je ze ziet op de sportschool,bovenlichaam is heilig maar wat daar onder zit moet je niet over beginnen want dan hebben ze last van hun knieen,rugje en wat ze al niet meer verzinnen...er zijn uitzonderingen natuurlijk die wel alles er voor over hebben maar die kan je er ook zo uitpikken....
 
Dus je spoelt even tientallen jaren medische wetenschap door de wc?

Als je er geen verstand van hebt, zeg dan gewoon niks, aan verkeerd advies heeft niemand wat.

HoHo vriend, jij hebt er geen verstand van.Nakuuren met winny is bullsh.Je kan je na een winny kuur wel vermoeid voelen doordat je lever wat minder werkt.Pappappapagaai pappapagaai.
Of ga jij me nu vertellen dat je iemand kent die na een winny kuur ze eigen testosteronwaardes heeft platgelegt.Nee,en je zal er nooit 1 vinden.
 
En hoe kom je daarbij.(naar jarenlange medische wetenschap)Ha,zo uit je dikke duim gezogen.
 
Back
Naar boven