| | |||||||
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Weergave Modus |
| | #1 |
| Banned Geregistreerd: Sep 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 0 | Laag of hoog bf Wat me nou niet duidelijk is geworden is wanneer iemand het nou beter voor elkaar heeft. Namelijk als je een hoog bf heb of laag. Zo lees ik de ene keer als iemand een kuurtje plant van je bf kan makkelijk nog omlaag en de andere keer je bf moet eerst omhoog, ga eten! Kan iemand het me voor eens en altijd uitleggen? Muchas Gracias! |
| | |
| | #2 |
| Competitive Bodybuilder | Als je een kuurtje AAS plant moet je vet% niet naar boven maar je vet vrije massa (VVM) (dus niet je bf) Door een massa kuur/bulk stijgt meestal je vet% Voor cut wil je je bf naar beneden maar wel je VVM behouden. Je moet dus een onderscheid maken tussen enerzijds vetpercentage en anderzijds je vet vrije massa. Je totale kilo's die je weegt min uw vetpercentage geeft je vet vrije massa.
__________________ STRIAE....YOU CALL THAT STRIAE....THIS IS STRIAE ________________ Start cut 101.2kg@18% 1.85m na 5weken 98.2kg @ 14.1% Doel: 90kg 10% ??? we'll see, i think we are going to end better :D <<<<ECTO TRAPPED IN A FAT MAN'S BODY>>>> |
| | |
| | #3 |
| Competitive Bodybuilder | Je kan beter aankomen op een laagBF% dus onder de 12% |
| | |
| | #4 |
| Cool Novice Geregistreerd: Feb 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 4 | ongv 12-15% vet beste om te groeien |
| | |
| | #5 |
| Moderator | Liever lager...dan zie je tenminste je resultaat sneller. Bovendien werkt het lichaam veel efficienter met een laag BF. Zomer 6%, winter 10%.
__________________ MSN : felix400@live.nl Lid van de AAA (Anonieme Anabolen Apen) |
| | |
| | #6 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 27 Geslacht: M
Karma Power: 4 | Het is verstandiger om met een laag vet% te beginnen met je eerste kuur, ik zelf ben spijtig genoeg begonnen met een te hoog vet% (16-17). Met een lager vet% zal zoals Maus zei alles beter te zien en werkt het lichaam efficienter, maar ook zal de aromatisering minder zijn. |
| | |
| | #7 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: België Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 6 | Op 6% groei je dus nog lekker in de zomer, Maus? Zomer vind ik wel stukken gemakkelijker om VVM bij te komen. |
| | |
| | #8 | |
| Moderator | Citaat:
Straks in de nazomer weer netjes de kcals verhogen, met zo'n 150 per week.
__________________ MSN : felix400@live.nl Lid van de AAA (Anonieme Anabolen Apen) | |
| | |
| | #9 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: May 2006 Locatie: brabant Geslacht: M
Karma Power: 5 | hoeveel kcal eet je nu dan? en in welke verhoudingen?
__________________ cutten |
| | |
| | #10 |
| Moderator | Ik wissel elke dag af. Low en high carb methode, heb de exacte verhoudingen etc. niet bij de hand.
__________________ MSN : felix400@live.nl Lid van de AAA (Anonieme Anabolen Apen) |
| | |
| | #11 |
| Competitive Bodybuilder | |
| | |
| | #12 | |
| Moderator | Citaat:
Ik dacht dat ook altijd. Maar nu ik zo rond de 9% zit gaat het gewoon veel beter. En zeg zelf, het is toch ook veel leuker om die spieren in aktie te zien dan? Met een procent of 13 zit ik tegen een laag vet aan te kijken waar ik niet vrolijk van word.
__________________ MSN : felix400@live.nl Lid van de AAA (Anonieme Anabolen Apen) | |
| | |
| | #13 | |
| Competitive Bodybuilder | Citaat:
Nee, tegen spek kijken word je niet vrolijk van idd | |
| | |
| | #14 | |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Oct 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Karma Power: 53 | Citaat:
Een stijging van vet % in de bulk/offseason heeft mijn inziens alleen maar voordelen; * je weet zeker dat je calorie-inname boven je verbruik zit, je pleegt wat dat betreft dus zeker geen roofbouw. Wil je altijd op 9 % zitten dan heb je kans dat je qua voeding onder je verbruik zit. Of je moet wel zoveel geluk en/of wijsheid hebben dat je je dieet precies heb afgestemd op je verbruik je gaint zonder enige vettoename. * het is alom bekend dat een toename in gewicht, zij het in vet, ertoe leidt tot grotere krachtstoenames. Nu zijn wij bodybuilders, geen powerlifters, maar een toename in kracht resulteert tot meer stress op de spier, meer stress = meer groei. Tuurlijk om esthetische redenen is goed om droog te blijven, maar als je doel puur massa winst is dan lijkt het me verstandiger om iets aan te komen in vet dan pretty boy te blijven en in paniek te raken als je blokjes langzaam verdwijnen in de wintermaanden.
__________________ The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you are a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. I have found the Iron to be my greatest friend. It never freaks out on me, never runs. Friends may come and go, but two hunderd pounds is always two hunderd pounds. | |
| | |