Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Andere Populaire Topics > Anabolen

ANABOLICS 2007 - Dé Encyclopedie op AAS Gebied!

• Bijna 1000 pagina’s dik!
  • Kuurschema’s voor beginners en gevorderden.
  • Bevat meer dan 200 profielen van verschillende aas.
  • No nonsens info over middelen en bijwerkingen.
  • Fakes, ug labs, en human grade info, foto’s en batch nrs.
  • IGF-1, Insuline, HGH, Diuretica,... alles komt aan bod!

» Klik hier voor een GRATIS dianabol voorbeeld profiel!

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Weergave Modus
Oud 9 March 2007, 18:22   #1
Banned

Geslacht: M
Karma Power: 0 spierbal2 is gewoon erg aardigspierbal2 is gewoon erg aardigspierbal2 is gewoon erg aardigspierbal2 is gewoon erg aardigspierbal2 is gewoon erg aardigspierbal2 is gewoon erg aardig
Laag of hoog bf

Wat me nou niet duidelijk is geworden is wanneer iemand het nou beter voor elkaar heeft. Namelijk als je een hoog bf heb of laag. Zo lees ik de ene keer als iemand een kuurtje plant van je bf kan makkelijk nog omlaag en de andere keer je bf moet eerst omhoog, ga eten!
Kan iemand het me voor eens en altijd uitleggen? Muchas Gracias!
spierbal2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 March 2007, 18:37   #2
Competitive Bodybuilder

Alien's Avatar

Leeftijd: 26
Karma Power: 8 Alien heeft een sterk verlangen om herboren te wordenAlien heeft een sterk verlangen om herboren te wordenAlien heeft een sterk verlangen om herboren te wordenAlien heeft een sterk verlangen om herboren te wordenAlien heeft een sterk verlangen om herboren te wordenAlien heeft een sterk verlangen om herboren te wordenAlien heeft een sterk verlangen om herboren te wordenAlien heeft een sterk verlangen om herboren te wordenAlien heeft een sterk verlangen om herboren te wordenAlien heeft een sterk verlangen om herboren te wordenAlien heeft een sterk verlangen om herboren te wordenAlien heeft een sterk verlangen om herboren te wordenAlien heeft een sterk verlangen om herboren te wordenAlien heeft een sterk verlangen om herboren te wordenAlien heeft een sterk verlangen om herboren te wordenAlien heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Stuur een bericht via MSN naar Alien
Als je een kuurtje AAS plant moet je vet% niet naar boven maar je vet vrije massa (VVM) (dus niet je bf)
Door een massa kuur/bulk stijgt meestal je vet%
Voor cut wil je je bf naar beneden maar wel je VVM behouden.

Je moet dus een onderscheid maken tussen enerzijds vetpercentage en anderzijds je vet vrije massa. Je totale kilo's die je weegt min uw vetpercentage geeft je vet vrije massa.
na 5weken 98.2kg @ 14.1%
Doel: 90kg 10% ??? we'll see, i think we are going to end better :D

<<<<ECTO TRAPPED IN A FAT MAN'S BODY>>>>
Alien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2007, 16:56   #3
Competitive Bodybuilder

Glenn GX's Avatar

Karma Power: 11
Glenn GX is herboren in de Dier realmGlenn GX is herboren in de Dier realmGlenn GX is herboren in de Dier realm
Bekijk Galerij (2 foto's)
Je kan beter aankomen op een laagBF% dus onder de 12%
Glenn GX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2008, 10:02   #4
Cool Novice

jand's Avatar

Karma Power: 4 jand is op een gedistingeerde weg
ongv 12-15% vet beste om te groeien
jand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2008, 11:55   #5
Moderator
Moderator Elite Member

BigMaus's Avatar

Leeftijd: 29
Karma Power: 31
BigMaus is DBB's Karma KingBigMaus is DBB's Karma KingBigMaus is DBB's Karma KingBigMaus is DBB's Karma KingBigMaus is DBB's Karma KingBigMaus is DBB's Karma KingBigMaus is DBB's Karma KingBigMaus is DBB's Karma KingBigMaus is DBB's Karma KingBigMaus is DBB's Karma King
Stuur een bericht via MSN naar BigMaus
Citaat:
Origineel gepost door jand Bekijk Post
ongv 12-15% vet beste om te groeien
Liever lager...dan zie je tenminste je resultaat sneller.

Bovendien werkt het lichaam veel efficienter met een laag BF.

Zomer 6%, winter 10%.

Lid van de AAA (Anonieme Anabolen Apen)
BigMaus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2008, 12:13   #6
MHD
Dutch Bodybuilder
Elite Member

MHD's Avatar

Leeftijd: 27
Karma Power: 4 MHD heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMHD heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMHD heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMHD heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMHD heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMHD heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMHD heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMHD heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMHD heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMHD heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMHD heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMHD heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMHD heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMHD heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMHD heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Het is verstandiger om met een laag vet% te beginnen met je eerste kuur, ik zelf ben spijtig genoeg begonnen met een te hoog vet% (16-17). Met een lager vet% zal zoals Maus zei alles beter te zien en werkt het lichaam efficienter, maar ook zal de aromatisering minder zijn.
MHD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2008, 12:14   #7
Advanced Bodybuilder

Leeftijd: 21
Karma Power: 6
Chemical Ali is herboren in de Dier realmChemical Ali is herboren in de Dier realm
Op 6% groei je dus nog lekker in de zomer, Maus? Zomer vind ik wel stukken gemakkelijker om VVM bij te komen.
Chemical Ali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2008, 13:13   #8
Moderator
Moderator Elite Member

BigMaus's Avatar

BigMaus is DBB's Karma KingBigMaus is DBB's Karma KingBigMaus is DBB's Karma KingBigMaus is DBB's Karma KingBigMaus is DBB's Karma KingBigMaus is DBB's Karma KingBigMaus is DBB's Karma KingBigMaus is DBB's Karma KingBigMaus is DBB's Karma KingBigMaus is DBB's Karma King
Citaat:
Origineel gepost door Chemical Ali Bekijk Post
Op 6% groei je dus nog lekker in de zomer, Maus? Zomer vind ik wel stukken gemakkelijker om VVM bij te komen.
Ik cut nu, dus echt groeien zit er niet in.

Straks in de nazomer weer netjes de kcals verhogen, met zo'n 150 per week.

Oud 9 May 2008, 17:32   #9
Advanced Bodybuilder

Karma Power: 5 dareal heeft veel om trots over te zijndareal heeft veel om trots over te zijndareal heeft veel om trots over te zijndareal heeft veel om trots over te zijndareal heeft veel om trots over te zijndareal heeft veel om trots over te zijndareal heeft veel om trots over te zijndareal heeft veel om trots over te zijndareal heeft veel om trots over te zijndareal heeft veel om trots over te zijn
Citaat:
Origineel gepost door BigMaus Bekijk Post
Ik cut nu, dus echt groeien zit er niet in.

Straks in de nazomer weer netjes de kcals verhogen, met zo'n 150 per week.
hoeveel kcal eet je nu dan? en in welke verhoudingen?
Oud 9 May 2008, 18:13   #10
Moderator
Moderator Elite Member

BigMaus's Avatar

Ik wissel elke dag af.

Low en high carb methode, heb de exacte verhoudingen etc. niet bij de hand.

Oud 9 May 2008, 19:19   #11
Competitive Bodybuilder

Ironmind's Avatar

Ironmind is herboren in de Mens realmIronmind is herboren in de Mens realmIronmind is herboren in de Mens realmIronmind is herboren in de Mens realm
Bekijk Galerij (1 foto's)
Citaat:
Liever lager...dan zie je tenminste je resultaat sneller.

Zomer 6%, winter 10%.
Hoe bedoel je dit?
Ik dacht dat je juist met een gemiddelde BF (12/15) het makkelijkste spiermassa won...?
Ironmind is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2008, 19:29   #12
Moderator
Moderator Elite Member

BigMaus's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Ironmind Bekijk Post
Hoe bedoel je dit?
Ik dacht dat je juist met een gemiddelde BF (12/15) het makkelijkste spiermassa won...?
Nja, je zegt t zelf al, ''ik dacht..''

Ik dacht dat ook altijd.
Maar nu ik zo rond de 9% zit gaat het gewoon veel beter.

En zeg zelf, het is toch ook veel leuker om die spieren in aktie te zien dan?
Met een procent of 13 zit ik tegen een laag vet aan te kijken waar ik niet vrolijk van word.

Oud 9 May 2008, 20:16   #13
Competitive Bodybuilder

Ironmind's Avatar

Ironmind is herboren in de Mens realmIronmind is herboren in de Mens realmIronmind is herboren in de Mens realmIronmind is herboren in de Mens realm
Bekijk Galerij (1 foto's)
Citaat:
Nja, je zegt t zelf al, ''ik dacht..''

Ik dacht dat ook altijd.
Maar nu ik zo rond de 9% zit gaat het gewoon veel beter.

En zeg zelf, het is toch ook veel leuker om die spieren in aktie te zien dan?
Met een procent of 13 zit ik tegen een laag vet aan te kijken waar ik niet vrolijk van word.
Uiteraard is dat mooier! Maar is het wel net zo effecient (om veel vvm aan te komen) ?
Nee, tegen spek kijken word je niet vrolijk van idd
Ironmind is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2008, 21:01   #14
Loo
Freaky Bodybuilder

Loo's Avatar

Leeftijd: 24
Karma Power: 53
Loo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma EmperorLoo is DBB's Karma Emperor
Citaat:
Origineel gepost door Glenn GX Bekijk Post
Je kan beter aankomen op een laagBF% dus onder de 12%
Citaat:

Zomer 6%, winter 10%.
bronnen

Een stijging van vet % in de bulk/offseason heeft mijn inziens alleen maar voordelen;
* je weet zeker dat je calorie-inname boven je verbruik zit, je pleegt wat dat betreft dus zeker geen roofbouw.
Wil je altijd op 9 % zitten dan heb je kans dat je qua voeding onder je verbruik zit. Of je moet wel zoveel geluk en/of wijsheid hebben dat je je dieet precies heb afgestemd op je verbruik je gaint zonder enige vettoename.
* het is alom bekend dat een toename in gewicht, zij het in vet, ertoe leidt tot grotere krachtstoenames. Nu zijn wij bodybuilders, geen powerlifters, maar een toename in kracht resulteert tot meer stress op de spier, meer stress = meer groei.

Tuurlijk om esthetische redenen is goed om droog te blijven, maar als je doel puur massa winst is dan lijkt het me verstandiger om iets aan te komen in vet dan pretty boy te blijven en in paniek te raken als je blokjes langzaam verdwijnen in de wintermaanden.
The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you are a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver.
Always there like a beacon in the pitch black. I have found the Iron to be my greatest friend. It never freaks out on me, never runs. Friends may come and go, but two hunderd pounds is always two hunderd pounds.
Loo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmark topic

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus

Post Regels