| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: apr 2004 Locatie: België Leeftijd: 38 Geslacht: M
Stats: Karma: | Kuurherstel en kuurlengte
Het volgende heb ik van Ergogenics gesnaaid. http://www.ergogenics.org/anabolica146.html#1 Dit artikel vind ik geen reden om paniek te zaaien. Mijn herstel was naar mijn gevoel steeds goed na het kuren.Ieder reageert natuurlijk anders. Daar het artikel erop wijst dat een volledig herstel 6 maand kan duren stel ik me gewoon de vraag of het niet beter is langere kuren te propageren dan de dikwijls geadviseerde 10 of 12 weken. Zes maand kuren is 24 weken ; ik denk niet dat een volledig herstel nog langer zal duren dan wat volgde uit de hierboven beschreven korte testkuur. Ik vind het onlogisch een half jaar de tol te betalen van een korte kuur. Als ik mijn axis tot 24 weken na de kuur ontregel vind ik het efficienter evenlang on (ook 24 weken )te blijven als het herstelproces vergt. Als je de literatuur erop naslaat blijkt ; De laatste 10 jaar is veel geexperimenterd met de "pil" voor mannen. Het herstel van mannelijke testobjekten na een jaar kunstmatige hormonale onderdrukking blijkt daaruit niet problematischer of langer dan herstel na een korte kuur. |
| | |
| | #2 |
| Huge Freak Aangemeld: okt 2004 Locatie: ergens in Azie Leeftijd: 44 Geslacht: M
Stats: 1m65 103kg 15% Karma: | Re: Kuurherstel en kuurlengte
Ok maar er zijn geen middelen gebruikt om te onderhouden,en eventueel weer op te starten.
|
| | |
| | #3 | |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: nov 2007 Locatie: the bronx Geslacht: M
Stats: 1m86 94kg - Karma: | Re: Kuurherstel en kuurlengte
Citaat:
Ik ervaar het ook zo, dat ik maar na een half jaar weer de "oude" ben, ondanks het gebruik van nolvadex als pct. Vorig jaar sprak ik kort na mijn kuur met mijn dokter over mijn libido-dip. Die wou mij daarvoor niks voorschrijven, omdat elk hulpmiddeltje toch weer zou gaan onderdrukken. Hij zei toen: "heb een half jaartje geduld en het komt wel weer goed" Hij zei ook dat het bij sommige mannen, zelf tot een jaar duurt voor alles weer normaal is! | |
| | |
| | #4 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: sep 2007 Locatie: België Leeftijd: 31 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Kuurherstel en kuurlengte
Ik heb er zelf nog geen ervaring mee maar ik hoor vaak van meer ervaren kennissen dat ze idd. langer gaan kuren omdat het herstel niet uitmaakt en de gewonnen massa bij langere kuren beter behouden blijft omdat het lichaam zich aangepast heeft aan die extra massa. Binnenkort ga ik voor een 6 maanden kuur met test,deca en igf en plaats dan wel een logje. |
| | |
| | #5 |
| Advanced Bodybuilder | Re: Kuurherstel en kuurlengte
Ben al 7 mnd bezig met 1000mg test ent, prima te doen! Ga er nu overigens wel uit en aan de nakuur..
__________________ MUSCLE-MASTER Vragen!? testo2010@live.nl Kuurstatus: ON! 1000mg test per week. (4 x 250mg Aburaihan) Jammie! :D Stats: 26 jr 1.80 cm 107.1 kg +-9.3 % Bff BP: 1 x 190 kg / 4 x 170 kg |
| | |
| | #6 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: apr 2008 Locatie: België Leeftijd: 27 Geslacht: M
Als het dan toch niets uitmaakt waarom dan niet blijven kuren.Dan kan men lekker massa blijven pakken en hoeft men niet te nakuren.
|
| | |
| | #7 | |
| Colossal Veteran Aangemeld: apr 2006 Locatie: waar mijn bed slaapt; neerpelt dus Leeftijd: 43 Geslacht: M
Stats: 1m80 - - Karma: | Re: Kuurherstel en kuurlengte
Citaat:
zelf een kuur gedaan van 21 weken en dat is goed bevallen
__________________ Alles komt goed :zo niet dan toch al begin ik daar nu toch aan te twijfelen | |
| | |
| | #8 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Kuurherstel en kuurlengte
@ Bodybeast > haha netjes man! Wat is het resultaat na zo'n 7 maand aan de shizzle?
__________________ Nothing is beyond your reach, Failure is not an option!! |
| | |
| | #9 | |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: apr 2008 Locatie: België Leeftijd: 27 Geslacht: M
Citaat:
Wordt je lichaam dat niet gewoon na een periode? Veronderstel dat je in het begin wel goede gains maakt maar is dit nog zo na 12 weken. Wat zijn de gains dan nog | |
| | |
| | #10 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: apr 2004 Locatie: België Leeftijd: 38 Geslacht: M
|
| | |
| | #11 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: nov 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 38 Geslacht: M
Stats: 1m80 106kg 12% Karma: | Re: Kuurherstel en kuurlengte
ik ben ook voorstander geworden van lange kuren,niet te hoog gedoseerd en met hgh.
|
| | |
| | #13 |
| Huge Freak Aangemeld: okt 2004 Locatie: ergens in Azie Leeftijd: 44 Geslacht: M
Stats: 1m65 103kg 15% Karma: | Re: Kuurherstel en kuurlengte
volgens mij stond er NIET te hoog sis
|
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| kuurherstel, kuurlengte |
| Topic opties | |
| |