| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Cool Novice Aangemeld: apr 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 32 Geslacht: M
Stats: Karma: | kuur en vruchtbaarheid
ik zit in een test/ deca kuur en er is mij laten vertellen dat tijdens deze kuur je vruchtbaarheid nihiel, lijkt mij toch sterk gezien de chemische test je normale test overneemt |
| | |
| | #2 |
| Can't stop the hunger... | Re: kuur en vruchtbaarheid
Dus wat jij wilt zeggen is dat de exogene test dezelfde dna bevat als de test uit je testikels? Of vraag je of je van een test/deca kuur tijdelijk onvruchtbaar kan worden?
__________________ Eten eten eten eten..... |
| | |
| | #3 |
| Advanced Bodybuilder | Re: kuur en vruchtbaarheid
nihil is dikke zever, maar als je meerdere kuren draait zou je je sperma 1 keer per jaar moeten laten testen. Ik doe het iig eens per jaar.
__________________ Umpumpen da ! |
| | |
| | #4 |
| fear me! | Re: kuur en vruchtbaarheid
en wat waren de resultaten? Werden je zaadje slechter ervan, of herstelt het vanzelf
__________________ Geen commentaar |
| | |
| | #5 |
Stats: Karma: | Re: kuur en vruchtbaarheid
|
| | |
| | #6 | |
| Alpha Male | Re: kuur en vruchtbaarheid
Citaat:
exogene test. zorgt ervoor dat jou eigen testikels geen test meer aanmaken (tijdelijk) daar je hypofyse het signaal krijgen dat er voldoende aanwezig is. hierdoor ga je ook aanzienlijk minder FSH aanmaken welke verantwoordelijk is voor je spermatoiden aanmaak.. zodoende is de kans op een bevruchting tijdens een kuur aanzienlijk lager dan normaal.. een geheel andere vraag is of het wel verstandig is dat jij je voortplant..?
__________________ life is short........break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile. "educate before you medicate" | |
| | |
| | #7 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jun 2006 Locatie: eindhoven Geslacht: M
hahahaha, lekker afzeik postje ILIKE!!!
__________________ Koen in overclock mode |
| | |
| | #8 | |
| Super Moderator | Re: kuur en vruchtbaarheid
Citaat:
Moet in het kader van mijn functie dat laatste afkeuren | |
| | |
| | #9 |
| Advanced Bodybuilder | Re: kuur en vruchtbaarheid
Ik denk niet dat je test enig DNA bevat, een eicel wordt niet bevrucht door een molecule testosteron, wel door een zaadcel dat de nodige DNA bevat van de vader...
__________________ [Never too BIG or too STRONG !!! |
| | |
| | #10 |
in een keur als test vraag ik me af na hoeveel tijd je eigen produktie zegt ciao!, en dan gemiddeld gezien, met een dosis ver boven het menselijk gemiddelde |
| | |
| | #11 | |
| ** BULL POWER ** Aangemeld: okt 2002 Locatie: Rotturdam Leeftijd: 33 Geslacht: M
Citaat:
__________________ ***Geweld eindigt waar respect begint*** _______________________________________ ------<///////////}--I Disclaimer: Alles wat ik hier schrijf is suggestief. Ik ben geen dokter dus zal ook nooit dokters adviezen kunnen geven. | |
| | |