Fitness Seller

Stelling Kuren, verslavend?

Kuren, verslavend?

  • Ja

    Stemmen: 83 62,4%
  • Nee

    Stemmen: 9 6,8%
  • Ik twijfel nog of ik ga kuren

    Stemmen: 25 18,8%
  • Ik blijf naturel

    Stemmen: 16 12,0%

  • Totaal stemmers
    133

Bezoekers in dit topic

AdHoc

Huge Freak
15 jaar lid
Lid sinds
4 jun 2007
Berichten
7.467
Waardering
462
Lengte
1m78
Massa
97kg
Vetpercentage
14%
Één kuur is geen kuur, deze uitspraak kennen de meesten in dit sub forum wel...de praktijk is vaak gelijkend aan de uitspraak want tijdens de eerste kuur of er vlak na komen de plannen al voor kuur nummer twee.

Daarom de stelling: Kuren, verslavend of niet? :)
 
Ik blijf true natty
 
In!

Ik ben (en blijf) naturel btw
 
Mijn mening dat het wel verslavend is. Hoe je je voelt als je on bent is echt super. Had mijn 2e kuur al gepland voordat ik klaar was met eerste.
 
Mijn mening dat het wel verslavend is. Hoe je je voelt als je on bent is echt super. Had mijn 2e kuur al gepland voordat ik klaar was met eerste.

++

Had hetzelfde.

Plus dat ik ook nog een aantal andere positieve bijkomstigheden kreeg (op gebied van karaktereigenschappen). Al zijn soms de sides (vooral wanneer onervaren) wel vervelend.

Ken eigenlijk ook niemand die het bij één kuur heeft gehouden...
 
Ik ben true natural bodybuilder.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
++

Had hetzelfde.

Plus dat ik ook nog een aantal andere positieve bijkomstigheden kreeg (op gebied van karaktereigenschappen). Al zijn soms de sides (vooral wanneer onervaren) wel vervelend.

Ken eigenlijk ook niemand die het bij één kuur heeft gehouden...

Wat bedoel je precies met de positieve bijkomstigheden op het gebied van karaktereigenschappen?
 
Mijn mening dat het wel verslavend is. Hoe je je voelt als je on bent is echt super. Had mijn 2e kuur al gepland voordat ik klaar was met eerste.

Precies dit. Ben nu bijna 4 weken ON en al bezig met mijn volgende kuur. Misschien niet de beste insteek maar het gevoel is gewoon fantastisch en kijk nu al op tegen het moment dat ik off ga.
 
Wat bedoel je precies met de positieve bijkomstigheden op het gebied van karaktereigenschappen?

Ben vrij snel geïrriteerd en ongeduldig van nature, met test (vanaf 125mg ongeveer) ben ik kalm en geduldig en voel ik mij een stuk prettiger dan off. Ben zowel volgens mijn omgeving als mijzelf een veel leefbaarder persoon wanneer ik on ben.
 
Ben vrij snel geïrriteerd en ongeduldig van nature, met test (vanaf 125mg ongeveer) ben ik kalm en geduldig en voel ik mij een stuk prettiger dan off. Ben zowel volgens mijn omgeving als mijzelf een veel leefbaarder persoon wanneer ik on ben.

Duidelijk! Helaas tijdelijk dus
 
Duidelijk! Helaas tijdelijk dus

Niet helemaal...gezien ik na bijna een jaar dubben/overwegen en afwegen van pro's en contra's gekozen heb voor cruisen/blasten, dus niet meer off gaan.
 
Goeie poll. Diegenen die 1x gekuurd hebben hebben geen optie.
 
Mijn mening is Nee.

Ook ik ben nog niet klaar met mijn eerste kuur, en heb mijn 2e al gepland.. So what? Dat zijn geen verslavingen. Definitie van verslaving is iets heel anders. De drang en de nood hebben om iets te gebruiken, sorry maar dat gevoel heb ik niet. Het zijn middelen die mij helpen mijn doel te bereiken, dat is niet haalbaar na 1 kuur dus is het logisch dat de 2e al gepland staat. Is het gevoel geweldig? Ja zeker. Maar verslavend? Ik denk van niet. Ligt ook maar aan hoe sterk je in je schoenen staat.
 
Ik ben een echt ware heuse biddiebolder.
 
Mijn mening is Nee.

Ook ik ben nog niet klaar met mijn eerste kuur, en heb mijn 2e al gepland.. So what? Dat zijn geen verslavingen. Definitie van verslaving is iets heel anders. De drang en de nood hebben om iets te gebruiken, sorry maar dat gevoel heb ik niet. Het zijn middelen die mij helpen mijn doel te bereiken, dat is niet haalbaar na 1 kuur dus is het logisch dat de 2e al gepland staat. Is het gevoel geweldig? Ja zeker. Maar verslavend? Ik denk van niet. Ligt ook maar aan hoe sterk je in je schoenen staat.

ga je van zelf wel zien, als na je kuur de gains niet meer komen, kracht weer wat neer beneden gaat , moet jij is opletten hoe erg je die kuur 'nodig' bent voor je gevoel;p
 
Laatste kuur alweer meer dan vier jaar geleden inmiddels. Kan er makkelijk van afblijven. Heb het ook nooit als een noodzaak gezien om mn doel te behalen. Meer als een shortcut. En wilde het gewoon ervaren :)

Sommige mensen kunnen geen vooruitgang boeken zonder omdat ze gewoon belabberd trainen. Dan werkt het verslavend ja.
 
Laatste kuur alweer meer dan vier jaar geleden inmiddels. Kan er makkelijk van afblijven. Heb het ook nooit als een noodzaak gezien om mn doel te behalen. Meer als een shortcut. En wilde het gewoon ervaren :)

Sommige mensen kunnen geen vooruitgang boeken zonder omdat ze gewoon belabberd trainen. Dan werkt het verslavend ja.

Is dat een bash naar mij toe?
 
Laatste kuur alweer meer dan vier jaar geleden inmiddels. Kan er makkelijk van afblijven. Heb het ook nooit als een noodzaak gezien om mn doel te behalen. Meer als een shortcut. En wilde het gewoon ervaren :)

Sommige mensen kunnen geen vooruitgang boeken zonder omdat ze gewoon belabberd trainen. Dan werkt het verslavend ja.

Duidelijk nog niet aan de tren gezeten :p Kuren is heel verslavend, ook al boek je geen resultaten meer.
Het zorgt niet enkel voor wat kilo's die er op vliegen :)
 
Back
Naar boven