AndroidHealthClinic

Kuren en eiwitten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Cagri51

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
18 mrt 2003
Berichten
438
Waardering
0
Heeft er iemand enig idee als gaat kuren met winny,proviron en eq hoeveel gram eiwitten je nodig hebt. Het is wel voor een cuttingcycle.

Ik wist niet in welke sectie ik dit moest zetten.

Alvast bedankt
 
4-5 gram per kg spiermassa

(LG in kg - vetmassa in kg) x 4-5

voorbeeld:

(85 kg - 10 kg) x 4-5 = 300-375 gram/dag
 
Nou weet ik voldoende. ThanQ admin
 
Pfoe 5 gr is echt een hoop hoor.

3 gram per kilo vetvrij lichaamsgewicht is opneembaar. Daarna wordt het wat moeilijker, er is er sprake van een hoop zgn. 'waste', eiwitten die ingenomen maar niet benut worden.

Ligt er ook aan of je gewend bent het hele jaar door een redelijke eiwithoeveelheid tot je te nemen.
 
Ik zit zelf nu ook in een kuur (geen cutting cycle) en zit op op 3.4 gram per kg vvm. Maar neem aan als je cut en dus lager in je koolhydraten gaat dan je dan wel iets hoger in je eiwitten gaat. correct me if I'm wrong
 
dbc01 zei:
Pfoe 5 gr is echt een hoop hoor.

3 gram per kilo vetvrij lichaamsgewicht is opneembaar. Daarna wordt het wat moeilijker, er is er sprake van een hoop zgn. 'waste', eiwitten die ingenomen maar niet benut worden.

Ligt er ook aan of je gewend bent het hele jaar door een redelijke eiwithoeveelheid tot je te nemen.
Alles is opneembaar, wat er teveel is telt als kcal voor energie. En je kan niet teveel eten tijdens een bulk kuur. Al shet cutten is, dan heb je zeker 4-5gram per vvm nodig om eiwitsparend te werken. Ik weet het ligt aan de hoge kant, maar de kuur zelf vraagt veel eiwit. 375 gram per dag is niet erg veel imo, ik eet dat als naturel zelfs al.
 
dbc01 zei:
Pfoe 5 gr is echt een hoop hoor.

3 gram per kilo vetvrij lichaamsgewicht is opneembaar. Daarna wordt het wat moeilijker, er is er sprake van een hoop zgn. 'waste', eiwitten die ingenomen maar niet benut worden.

Ligt er ook aan of je gewend bent het hele jaar door een redelijke eiwithoeveelheid tot je te nemen.

Amerikanen nemen 2-3 gram per pound.

dus 5 gram per kilo is zo slecht nog niet.
 
Back
Naar boven