Fitness Seller

Heb ik Kuren?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

b t s

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid sinds
10 okt 2006
Berichten
2.000
Waardering
35
Lengte
1m79
Massa
103kg
Vetpercentage
12%
- Ben benieuwd wat jullie reactie hierop is.


Oke, het word tijd dat ik vertel wat ik doe,

Inderdaad een kuurtje:o

10 weken lang elke week 1 ml Test Cyp en 1 ml Deca
Mijn logboek tot nu toe:
Zondag 6 April 87,5 kg (Voor ontbijt)
Zondag 13 April 89,1 kg (Voor ontbijt)
Zondag 20 April 91,5 kg (Na het ontbijt)
Maandag 28 April 91,3 kg (voor het ontbijt helemaal leeg)
Maandag 5 Mei 91,2 kg (Na het ontbijt)
Zondag 11 Mei 91,7 kg (voor het ontbijt)
zit nou dus in de 6de week.
Nog 4 te gaan.
Negatieve karma bestaat toch niet meer:D

Gr. B t s
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Over 2 maanden vertel dan maar wat je weegt, dat zegt meer ;)

Eigen keuze kerel, jammer dat je zo jong begint imo.
 
Misschien dat ik met de foute mensen omga, maarja uiteindelijk.. het zat er toch wel aan te komen.
Factor 1, nieuwsgierigheid, Factor 2, ik wilde groeien.

uiteraard hou ik nou ook nog vocht vast en snap ik dat eruiteindelijk nog wat afgaat.
Maar ik zal er droger uitkomen als dat ik begon. En sterker. (wat nou helemaal leuk is)
 
Het vasthouden van de kilo's is de echte strijd, die moet nog beginnen :D
 
Mijn ouders hadden vooral klachten over mijn "geurtje" maar dat is nou weer over.
Mijn ouders weten btw niks hiervan.

Had in de 2de week op een donderdag echt de rillingen en was koorstig, dit was 1 dag.
Schijnbaar dat het toen aansloeg.
Nou gaat het trainen hardstikke lekker, supergemotiveerd. (als ik zo gemotiveerd voor school was, zat er ik nou nog op school;))
Afgelopen 4 weken 6/7x pw in de sportschool

schema:
Benen schouders
5/6 oefeningen benen en 3/4 oefeningen schouders
Borst Triceps
Idem
Rug Biceps
Idem

Vaste oefeningen:
Sq
Bor
Tbar row
leg extensions
leg curl
Kuit oefeningen
shoulder press (barbell of dumbbells)
side/front raises.

Trouwens wel veel mensen die dit topic zien/lezen maar verder niks posten. Is dat goed?
 
Mijn tip, foto's maken op je top.
 
//
 
Laatst bewerkt:
drop is foto zonder die spoiler tag, kan die niet openen???
 
waarom nu al beginne met kuren? als je 17ben kan je nog genoeg groeien van jezelf zonder hulpmiddelen zorg eerst dat je training en voeding op orde is
 
Je hebt gelijk...maar daar heef hij nu ff niks aan...hij is al begonnen.

Ben benieuwd hoeveel spiermassa je overhoud na deze kuur...ik ga dit wel volgen.
 
bts zei:
Nou gaat het trainen hardstikke lekker, supergemotiveerd. (als ik zo gemotiveerd voor school was, zat er ik nou nog op school)

Ben benieuwd wat jullie reactie hierop is.
als je dan toch wil weten wat onze reactie is. triestig, gewoon triestig.
 
Misschien dat ik met de foute mensen omga, maarja uiteindelijk.. het zat er toch wel aan te komen.
Factor 1, nieuwsgierigheid, Factor 2, ik wilde groeien.

uiteraard hou ik nou ook nog vocht vast en snap ik dat eruiteindelijk nog wat afgaat.
Maar ik zal er droger uitkomen als dat ik begon. En sterker. (wat nou helemaal leuk is)

over VETgedrukt 1: ligt niet aan de mensen ;) ligt aan je eigen instelling en hoe standvastig je bent.

over Vetgedrukt 2: tja dat heb je dan toch wel theoretisch tegengewerkt
 
je bent te jong om aan de spierversterkende middelen te gaan gozah.
er al over nagedacht dat dit ernstige gezondheidsklachten kan geven?zeker bij een onvolgroeid lichaam
meschien moet je toch maar weer naar school gaan want je hersens gebruiken is niet jouw sterkste punt.

...EN NU NAAR JE KAMER!!!
 
je bent echt zown rijkeluis kindje ofniet : )
vind het zonde dat je nu al begint met kuren want je had al goed fysiek, je bent pas 17 en (er van uit gaand dat er niet teveel gesmokkeld is) liegen je krachtstats er ook niet om..

maarjah lifes a freak show, en zal me wel vermaken om dit te volgen.. erg benieuwd hoeveel je gaint en hoeveel je vast houdt
ben je trouwens van plan om daarna door te blijven kuren? (paar per jaar ofso)

hoop dat het beetje goed voor je uitpakt, succes iig !
 
ieder ze eigen wil, het lijkt wel of hier allemaal papa's en mama's op het forum zitten joh:P

het is toch je eigen keuzen.

maar suc6 met je kuur, en hou je koppie er bij.
 
meeste jonge jongens/meiden beginnen dr zo maar aan zonder dat ze de gevolgen ervan weten erg dom. ben ook op mijn zestiende begonnen met trainen met 68kg op de weegschaal met een goed eet/trainigsschema toch tot de 100kg gekomen!! ben toen een dik jaar blijven hangen op dit gewicht en heb pas op mijn 24ste besloten om een kuurtje te pakken. dit onder goede begeleiding van een prof bodybuilder met meer dan 20jr ervaring. zit nu op de 120kg dus niks te klagen en dan vind ik dat je ook goed bezig bent.

maar met je 17e beginnen met kuren waar ben je mee bezig man!!
 
je bent echt zown rijkeluis kindje ofniet : )vind het zonde dat je nu al begint met kuren want je had al goed fysiek, je bent pas 17 en (er van uit gaand dat er niet teveel gesmokkeld is) liegen je krachtstats er ook niet om..

maarjah lifes a freak show, en zal me wel vermaken om dit te volgen.. erg benieuwd hoeveel je gaint en hoeveel je vast houdt
ben je trouwens van plan om daarna door te blijven kuren? (paar per jaar ofso)

hoop dat het beetje goed voor je uitpakt, succes iig !

@ dikgedrukt: Euhm nee:(
En ik had hiervoor nog nooit iets gebruikt.
Verder weet ik nog niet of ik elk jaar een kuur ga pakken.

Verder bedankt voor de reactie.

En er zijn toch meerdere mensen, dan al niet op dit forum, maar in de wereld vroeg begonnen?
Hoop jaloezie lees ik hier:o
 
ben zelf op mijn 18de begonnen.................22 jaar later train ik nog.

Iid veel.....zeer veel fouten gemaakt,met gebruiken.

Leverschade,impotentie etc,kijk uit met die zooi.Tis geen snoep,en ook niet ff iets voor de zomer.1 keer gebruiken,met goed resultaat betekend dat je NOOIT meer zonder kunt.Iedereen die zegt dat hij het bij 1 keertje houd,is full of crap
 
ben zelf op mijn 18de begonnen.................22 jaar later train ik nog.

Iid veel.....zeer veel fouten gemaakt,met gebruiken.

Leverschade,impotentie etc,kijk uit met die zooi.Tis geen snoep,en ook niet ff iets voor de zomer.1 keer gebruiken,met goed resultaat betekend dat je NOOIT meer zonder kunt.Iedereen die zegt dat hij het bij 1 keertje houd,is full of crap

Het is inderdaad geen snoep, dat het vlak voor de zomer was kon ik weinig aan doen, ik wilde eerst op een goed gewicht zitten.

Ik heb nog wel spullen voor nakuren, maar mijn leverancier zegt dat dit niet nodig is omdat ik zo jong ben dat het vanzelf weer op gang komt.

Ik heb ook nooit gezegd dat het bij deze ene keer blijft he;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven