| | #1 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: nov 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 38 Geslacht: M
Stats: 1m80 106kg 12% Karma: | koppijn door clen
herkenbaar of niet, ik zit op 40 mg, en moet in de ochtend een para 500 en in de avond een para 500 slikken. Dan ik zie ik sommige berichten hier met 120 mg, dan denk ik, hoe is het mogelijk, schema 2 on/off. Hopelijk zal er een gewenning optreden , anders kap ik er mee, ik pak het trouwens alleen omdat ik gestopt ben met 8mnd t4 gebruik. Tot nu toe trouwens geen problemen,met aankomen, wel goed op en afgebouwd. Ben nu een maand helemaal gestopt |
| | |
| | #2 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: mrt 2007 Locatie: straight outta compton Leeftijd: 23 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: koppijn door clen
kan hebben sommige hier idd ik zit ook op 120mcg ma nergens last van alleen beetje trillen kijk het effen aan anders mss ECA stackje proberen
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/f...5/#post3077033 |
| | |
| | #3 |
| Advanced Bodybuilder | Re: koppijn door clen
Neem je er wel taurine bij, dit scheelt enorm tegen de sides. http://www.xxlnutrition.nl/home.php?..._product&id=90 |
| | |
| | #4 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: nov 2007 Locatie: the bronx Geslacht: M
Stats: 1m86 94kg - Karma: | Re: koppijn door clen
drink meer water per dag! op de clen zeker 3liter op je dag. het zal zeker helpen!
__________________ "Kracht, vertrouwen, regelmatige training en volhouding worden beloond met een nieuw en beter leven" Arnold Schwarzenegger |
| | |
| | #5 |
Ik kan er alleen niet van slapen en beetje trillende handen..
__________________ MUSCLE-MASTER Vragen!? testo2010@live.nl Kuurstatus: ON! 1000mg test per week. (4 x 250mg Aburaihan) Jammie! :D Stats: 26 jr 1.80 cm 107.1 kg +-9.3 % Bff BP: 1 x 190 kg / 4 x 170 kg |
| | |
| | #6 |
| Colossal Veteran Aangemeld: dec 2006 Locatie: Limburg BE Leeftijd: 32 Geslacht: M
Blog Berichten: 6 Stats: 1m73 102kg - Karma: | Re: koppijn door clen
ik had gewoon last van slapeloosheid maar drink idd ook wel veel, plus neem braaf mijn vitamines erbij
__________________ eternally damned to fight his fat Rob's latest workout: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post4706104 Spoiler: Toon |
| | |
| | #7 |
| Cool Novice Aangemeld: jul 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Elke dag wanneer je Clen neemt er 2x per dag 3gram taurine bij slikken (smorgens en savonds). Dat scheelt bij mij een hoop
|
| | |
| | #8 |
| Lab Frëak | Re: koppijn door clen
Clen = brol. Neem beter ECA of ECY. Off topic: fuck de belgen verloren
__________________ FLeUrTje @ Bulking and growing. 193cm 58kg 25% |
| | |
| | #9 |
| Huge Freak Aangemeld: okt 2004 Locatie: ergens in Azie Leeftijd: 44 Geslacht: M
Stats: 1m65 103kg 15% Karma: | Re: koppijn door clen
idd clen is crab off topic,YES |
| | |
| | #10 |
| Competitive Bodybuilder | Re: koppijn door clen
Dat clen crap is, is slechts een menig. ik vind t een super middel voor de vetverbranding. Gewoon op 50mcg p/d innemen met een aspirientje.
__________________ My tapeworm tells me what to do!! Entia non sunt praeter necessitatem multiplicanda. I'm a fucking energizer bunny from hell!! |
| | |
| | #11 |
| Huge Freak Aangemeld: okt 2004 Locatie: ergens in Azie Leeftijd: 44 Geslacht: M
ik heb jaren geleden een beschadiging aan mijn hart opgelopen op geloof ik 60mcgr pd.2 dagen aan een monitor gelegen,nee dank je,ik hoef niet meer
|
| | |
| | #12 |
| Dutch Bodybuilder | Re: koppijn door clen
Vind dat clen ook crap is, maar als je het perse wil gebruiken neem taurine zeker bij, scheelt een hoop. Maar vind clen toch met of zonder taurine een crap. (is mijn mening) En veel water drinken idd is gwn een must bij clen, je krijg sowieso meer dorst van, dus zuip die water gwn weg |
| | |
| | #13 |
| GFG - Contest Winner 2009 | Re: koppijn door clen
Iedereen roept hier wel dat Clen crap is...maar alleen Krieltje zegt waarom. Lekker duidelijk zo man! En Krieltje heeft dan gewoon echt pech gehad. Ik ken namelijk genoeg die het gebruiken en als enigste bijwerking last van trillende handjes hebben. Ik ben er nu 3 dagen mee bezig en heb geen last van bijwerkingen. Misschien dat het nog komt, misschien niet. Gebruik wel maar 50mcg per dag....wellicht dat ik over een weekje over ga op 100mcg, eerst eens kijken wat dit met mn lichaamstemp doet. |
| | |
| | #14 | |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: aug 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: koppijn door clen
Citaat:
en ohja, dat jij nu niets merkt wil niet zeggen dat het dingen opfucked.
__________________ Idiots 'r us... | |
| | |
| | #15 |
Met clenbuterol neem je een risico die ken je vantevoren, maar clen is een prima vetverbrander!
__________________ MUSCLE-MASTER Vragen!? testo2010@live.nl Kuurstatus: ON! 1000mg test per week. (4 x 250mg Aburaihan) Jammie! :D Stats: 26 jr 1.80 cm 107.1 kg +-9.3 % Bff BP: 1 x 190 kg / 4 x 170 kg |
| | |
| | #16 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: nov 2007 Locatie: the bronx Geslacht: M
Stats: 1m86 94kg - Karma: | Re: koppijn door clen
clen is idd een prima vetverbrander. heb het eens een anderhalve week genomen, en was duidelijk wat vet kwijt. was er de eerste dagen heel erg over te spreken. had enkel last van trillende handen, wat ik niet zo erg vond, soms wel wat een gloeiende kop. maar na een dag of 10 begon mijn hart toch soms vreemd te doen hoor. ik kreeg er zo een benauwd gevoel van, soms lichte steken ter hoogte van het hart. ben er dan maar onmiddellijk mee gestopt want wou geen problemen krijgen met m'n hart. je weet maar nooit. dus vindt het toch maar een risky goedje. ma bon, iedereen reageert anders.
__________________ "Kracht, vertrouwen, regelmatige training en volhouding worden beloond met een nieuw en beter leven" Arnold Schwarzenegger |
| | |
| | #17 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: nov 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 38 Geslacht: M
Stats: 1m80 106kg 12% Karma: | Re: koppijn door clen
morgen even taurine kopen, reform of sportwinkel?
|
| | |
| | #18 | |
Citaat:
| |
| | |
| | #19 | |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: mrt 2007 Locatie: straight outta compton Leeftijd: 23 Geslacht: M
Citaat:
ben het er helemaal mee eens clen is ook echt iets wat bij iedereen net weer even anders werkt. maar voor verbranding vindi k het gewoon top !
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/f...5/#post3077033 | |
| | |
| | #20 | |
| GFG - Contest Winner 2009 | Re: koppijn door clen
Citaat:
Als ik al teveel ga shaken en merk dat mn hart anders gaat kloppen dan het hoort dan stop ik er direct mee en ga ik wel over op een andere vetverbrander. Zolang ik daar niks van merk stop ik ook niet. Als je handjes niet erg trillen ga je ook echt geen hartkloppingen krijgen, je hart is immers ook een spier. Dus voor mij is de richtlijn; teveel trillen en zenuwachtig worden = stoppen. | |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| clen, door, koppijn |
| Topic opties | |
| |