| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #41 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: mei 2003 Locatie: België Leeftijd: 89 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Er komt een nieuw anabool op de markt
beter lezen, het desbetreffende merk produceert DMN in een combi product met die methyl trienolone, zonder de laatste zou het niet zo levertoxisch zijn.
|
| | |
| | #42 |
| Colossal Veteran Aangemeld: apr 2006 Locatie: waar mijn bed slaapt; neerpelt dus Leeftijd: 43 Geslacht: M
Stats: 1m80 - - Karma: | Re: Er komt een nieuw anabool op de markt
ik ben en blijf hier toch wel heel nieuwsgierig naar
__________________ Alles komt goed :zo niet dan toch al begin ik daar nu toch aan te twijfelen |
| | |
| | #43 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: feb 2006 Locatie: tomboektoe Geslacht: M
hi guys i have used mt-dnm at 0,3 ml a day and it's the bomb i have incresed a 40 lbs on my dead fit. it's icredible but i have stooped after 2 weeks because my tendins are to much infiammed. for example the week before i've use mt-dnm i have use 210 kg for 6 reps and the week after i have start a cycle i have use 235 kg iedereen praat er goed op check engelse forums maar! klaas hier op forum was er ook met begonnen dacht ik? |
| | |
| | #44 | |
| Competitive Bodybuilder | Re: Er komt een nieuw anabool op de markt
Citaat:
de nette versie: als deze anabool 136 x sterker is dan gewone test dan is het wel erg sterk, een simpel reke sommetje zou dan wezen dat je rond de 8 kg per kuur bijkomt en dan boven de 1000 kg ? ik denk dat het geen fluit uit maakt want als het echt 136 x sterker is dan zet je gewoon veel minder waarop je dan met test meer moet zetten wel een pluspunt is dat het geen oestro vormt. | |
| | |
| | #45 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: mei 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: 2m30 40kg 50% Karma: | Re: Er komt een nieuw anabool op de markt
klinkt ook lekker gezond. als je je zelf naar de klote wilt helpen is het wel een goed middeltje denk ik
|
| | |
| | #46 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jan 2007 Locatie: Zakkemakke Leeftijd: 29 Geslacht: M
Stats: 2m26 157kg 6% Karma: | Re: Er komt een nieuw anabool op de markt
Wat kort door de bocht weer... Van een enkel kuurtje ga je niet "naar de kloten" hoor.
__________________ GOD IS DEAD, I AM ALIVE! |
| | |
| | #47 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: jan 2008 Locatie: drachten Geslacht: M
..
Laatst aangepast door koolstofje : zo 31 mei 2009 om 16:09 |
| | |
| | #48 |
| Massive Warrior | Re: Er komt een nieuw anabool op de markt
Nandrolone werkte ook 'zoveel keer sterker' dan testosteron toen het aangekondigd werd, in realiteit bleek dat helemaal niet zo te zijn. Dus niet alles letterlijk nemen wat die studies aantonen want in de praktijk (toegepast op mensen) draait het heel anders uit. Als het lijkt op nandrolone lijkt het me trouwens geen echte krachtbouwer, tenzij het ook lijkt op testosteron/dht/androgene middelen.
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** |
| | |
| | #49 | |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: apr 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 27 Geslacht: M
Citaat:
waarom niet? Ik wordt nergens zo sterk van als van nandrolone..
__________________ | |
| | |
| | #50 |
Dat kan je perceptie/ervaring dan wel zijn , nandrolone is vooral een echte 'eiwitspaarder' maar door de afwezigheid van androgene kenmerken minder een kracht steroïde. Voor kracht moet je bij test, dbol, drol, tren, anavar, winstrol, masteron en boldenone zijn. Merkte je die kracht trouwens met deca only of in een stack met deca, lijkt me dat je stackte niet? Maar goed elke AS maakt je (tijdelijk) sterker.
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** |
| | |
| | #51 |
| Monstrous Giant | Re: Er komt een nieuw anabool op de markt
|
| | |
| | #52 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Er komt een nieuw anabool op de markt
|
| | |
| | #53 | |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: apr 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 27 Geslacht: M
Citaat:
uiteraard is dat mijn eigen perceptie geweest. Ik stackte deca idd met test, met stackte evenveel tren met test en werd niet half zo sterk. Maar goed, dat kan natuurlijk heel persoonlijk zijn.
__________________ | |
| | |
| | #54 |
| Dutch Bodybuilder | Re: Er komt een nieuw anabool op de markt
bring it on
__________________ Train Hard .. Or Stay Home ! |
| | |
| | #55 |
Dat geloof ik best, tren en testo vullen elkaar minder goed aan dan testo en deca. Tren en testo werken op zichzelf goed maar samen is het resultaat minder als bij deca/test. Dus kan heel goed dat deca/testo kuurtjes betere kracht en resultaten geven.
| | |
| | #56 | |
| Ripped Bodybuilder | Re: Er komt een nieuw anabool op de markt
Citaat:
__________________ ------> Keranos's Log <------ | |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| anabool, komt, markt, nieuw |
| Topic opties | |
| |