| |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale Groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | Topic Opties | Weergave Modus |
| | #1 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: aug 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
Karma Power: 2 | |
| | |
| | #2 | |
| Monstrous Giant | Re: Er komt een nieuw anabool op de markt
Citaat:
| |
| | |
| | #3 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Er komt een nieuw anabool op de markt
Klinkt goed! Mss leuk als ik ooit in de verre toekomst wil kuren.
__________________ 19jr | 1,89m | 97,5kg Deadlift: 190 kg Bench: 124 kg Squat: 163 kg Totaal: 477 kg Traint sinds maart '07 Contest Log Mijn clean bulk progressie Mijn resultaat jaartje Rippetoe's Status: Schouder blessure :( + cut The Enslaved Sculptor |
| | |
| | #4 |
| Zwalgertozer Geregistreerd: jan 2007 Locatie: Earth XII Leeftijd: 32 Geslacht: M
Karma Power: 59 | Re: Er komt een nieuw anabool op de markt
Hardcore ROID RAGE!!!!.....dat wordt pas knallen...
__________________ Life is short........break the rules, forgive quickly, kiss slowly, love truly, laugh uncontrollably and never regret anything that made you smile. Spoiler: Toon |
| | |
| | #5 |
| strength beyond strength Geregistreerd: apr 2006 Locatie: Hangar 18 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Re: Er komt een nieuw anabool op de markt
klinkt veelbelovend
__________________ roidfever... what a lovely way to burn |
| | |
| | #6 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: aug 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
Karma Power: 2 | Re: Er komt een nieuw anabool op de markt
|
| | |
| | #7 |
| Colossal Veteran Geregistreerd: apr 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Re: Er komt een nieuw anabool op de markt
Zouden de pro's dit al gebruiken? Er ging namelijk een gerucht over een nieuw middel dat gebruikt werd in het pro circuit. |
| | |
| | #8 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: apr 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Karma Power: 3 | Re: Er komt een nieuw anabool op de markt
Er is al een study naar gedaan (staat ook op ergogenics) Het product bestaat al en er is al iemand die een kuur mee gedaan heeft op bb.com zoeken naar valdimir ofzo hij heeft ermee gekuurd |
| | |
| | #9 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Er komt een nieuw anabool op de markt
heb eff gekeken.. volgens mij heet die Vadim Beliaev!
__________________ 22 jaar 1.72 80kg Ja Toch.. Nie dan.. Ech wel..!! Proud to be a Protein Junkie.. |
| | |
| | #10 |
Stukje wat die kerel ervaart... hij gaat het verlagen de dosis want het is fucking sterk haha. show is end of march 2009 had a hell of a night something about this helios, either its overdosed like crazy or just works like that I had unreal cramps for hours, couldnt sleep, moving anything cramped the hell out of it, was taking potassium and magnesium tabs all night, didnt do a damn thing. And methyl Trenbolone - looks like i need to reduce the dose of that too. I took 1 mg last night, and holy shit, had a real pain in my right side. Shows you how full of shit Bladen was when he was talking about taking 3-5 mg of methyl trenbolone - no ****ing way can anyone do this, i think im gonna go down to 500 mcg or so. First time in my life that im experiencing something like this when something is just simply too strong. __________________ Update on methyltren Hardness is insane, it blows regular tren out of the water. Only down side is feeling like SHIT, sleepy, headaches, BP is up the roof + liver stress causing some indigestion. But I guess everything has its price. But in effectiveness - 200 mg tren ace ED is nothing compared to this I can really see myself taking this two days before stepping on stage - shit son! No need for masteron/anadrol/halo, any of that stuff.
__________________ 22 jaar 1.72 80kg Ja Toch.. Nie dan.. Ech wel..!! Proud to be a Protein Junkie.. Laatst aangepast door *Zippie* : zaterdag 21 juni 2008 om 01:50 |
| | |
| | #11 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: apr 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Karma Power: 3 | Re: Er komt een nieuw anabool op de markt
ok wie wilt zicht inschrijven om dit te testen |
| | |
| | #12 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: apr 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
Karma Power: 17 | Re: Er komt een nieuw anabool op de markt
bel sis ff
__________________ 1.77 95kg 13% |
| | |
| | #13 |
| * Willie the wimp * | Re: Er komt een nieuw anabool op de markt
Dit is dus het geheime anabool van ciko! Ben benieuwd wat het gaat kosten
__________________ "It took me a long time to find out that pretty much everything else is a bunch of... something else, yunno." -SRV- 1.81m 99,6 kg 6,1% Laatst aangepast door Sava : zaterdag 21 juni 2008 om 08:25 |
| | |
| | #14 |
| Colossal Veteran Geregistreerd: apr 2006 Locatie: waar mijn bed slaapt; neerpelt dus Leeftijd: 43 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Re: Er komt een nieuw anabool op de markt
ioch stuur maar op ik doe wel testen
__________________ Alles komt goed :zo niet dan toch |
| | |
| | #15 |
__________________ ____________ _____ 98kilo lomp vlees |
| | |
| | #16 |
haha ouwe snoepert
__________________ 22 jaar 1.72 80kg Ja Toch.. Nie dan.. Ech wel..!! Proud to be a Protein Junkie.. |
| | |
| | #17 |
Karma Power: 2 | Re: Er komt een nieuw anabool op de markt
kzou er er zeer goed over moeten nadenken, maar echt supergoed nadenken of ik bereid ben omdat te nemen! Maar uiteindelijk ging ik het toch doen!!! whoaahahahahha Ik wil het!!! zet het bij de marktprijzen!!! de symp lijken op andere shit, dus...... wrm deze niet e zouden ze dat in iran al hebben?? ben serieus e |
| | |
| | #18 |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: feb 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 20 | Re: Er komt een nieuw anabool op de markt
Misschien ook maar is gaan kuren, klinkt goed haha!
__________________ Stats: 23 jaar 1m74 82kg |
| | |
| | #19 |
| Deep Water | Re: Er komt een nieuw anabool op de markt
klinkt als een veredelde deca, zou er niet TE veel van verwachten.
|
| | |
| | #20 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: aug 2005 Locatie: Sinnekloas Leeftijd: 24 Geslacht: M
Karma Power: 12 | Re: Er komt een nieuw anabool op de markt
is al 3 jaar op de markt.
|
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| anabool, komt, markt, nieuw |
| Topic Opties | |
| Weergave Modus | |
|
|