AndroidHealthClinic

kickboksen en kuren en dan op het zelfde gewicht blijven????

Bezoekers in dit topic

ijzersterk

Cool Novice
10 jaar lid
Lid sinds
28 okt 2006
Berichten
123
Waardering
0
ik vroeg me af wat die proff. kickboksers gebruiken/gebruikt


voordat jullie beginnen IK BEN GEEN KICKBOKSER MAAR KEN WEL IEMAND!!!!

stel je bent een kickbokser van 193m 26jr 17% en 86kg en je wilt graag sterker/explosiever worden zonder echt veel zwaarder te worden
het liefst nog onder de 90kg blijven!

heeft al veel partijen gedraaid en maar 2 op KO gewonnen

dus de bedoeling is meer power in dezelfde gewichtsklasse

iemand ervaring........
 
Je wilt dus extra kracht, beter uithoudingsvermogen, weinig gewicht toename.

ik zou dan een stack nemen van Anavar voor kracht gains en kleine hoeveelheiden test zetten en eventueel mast erbij om ervoor te zorgen dat je niet te veel vocht gaat vasthouden waardoor je in zwaardere klasse valt. Dat zou een mooi begin zijn. Hangt ook af van je budget. Die lui aan top gebruiken spullen waar niet iedereen zo maar aan kan komen of zonder begeleiding aan kan beginnen etc.
 
Je wilt dus extra kracht, beter uithoudingsvermogen, weinig gewicht toename.

ik zou dan een stack nemen van Anavar voor kracht gains en kleine hoeveelheiden test zetten en eventueel mast erbij om ervoor te zorgen dat je niet te veel vocht gaat vasthouden waardoor je in zwaardere klasse valt. Dat zou een mooi begin zijn. Hangt ook af van je budget. Die lui aan top gebruiken spullen waar niet iedereen zo maar aan kan komen of zonder begeleiding aan kan beginnen etc.


denk dat dat nog wel aardig meevalt hoor, er schijnt ook een stukje talent en doorzettingsvermogen gevraagd te worden op dat niveau.

Voor kracht, missch een beetje test met wat anavar idd.
 
Sorry om het te zeggen, AS gaan je niet van een featherfist in een ko-machine veranderen. Ik denk dat je weet dat je geen ko kracht hebt je beter via een andere sT werkt.

Daarnaast kun je eens op rossboxing.com naar rotatieoefeningen zoeken. Die gaan je(of die persoon) meer helpen dan welke as ook.

Vechters op hoog niveau gebruiken waar ze het beste op reageren, wat ni te makkelijk detecteerbaar is en wat kracht en herstel en uithouding boven massa verbeterd.
Halotestin, anavar, winstrol(afhankelijk van hoe je reageert ivm gewrichtspijnen), lage dosissen test, EQ, mibolerone, hgh, igf-1. Een enkeling ook lage dosissen Trenbolone.

Deca voor blessureherstel, maar dat is gevaarlijk ivm detectietijd. Verruit de meeste dopinggevallen zijn hierdoor.
 
Laatst bewerkt:
Je wilt dus extra kracht, beter uithoudingsvermogen, weinig gewicht toename.

ik zou dan een stack nemen van Anavar voor kracht gains en kleine hoeveelheiden test zetten en eventueel mast erbij om ervoor te zorgen dat je niet te veel vocht gaat vasthouden waardoor je in zwaardere klasse valt. Dat zou een mooi begin zijn. Hangt ook af van je budget. Die lui aan top gebruiken spullen waar niet iedereen zo maar aan kan komen of zonder begeleiding aan kan beginnen etc.

nou denk dat dat wel mee valt hor
ik kan eigenlijk alles krijgen wat er op de markt te verkrijgen is (allemaal 100% real!)
en doorzettingsvermogen en spirit is zeer zeker aanwezig!

maar is het mogelijk om een stuk droger (defenitie) te worden en te blijven na een kuur en een hoop explosieve kracht toe nemen
dus dan max.4kg aankomen
 
ik ken veel jongens die kickboxen ook een aantal die gebruike, meestal winny
 
nou denk dat dat wel mee valt hor
ik kan eigenlijk alles krijgen wat er op de markt te verkrijgen is (allemaal 100% real!)
en doorzettingsvermogen en spirit is zeer zeker aanwezig!

maar is het mogelijk om een stuk droger (defenitie) te worden en te blijven na een kuur en een hoop explosieve kracht toe nemen
dus dan max.4kg aankomen

als je aan alles kan komen en zeker weet dat het echt is, cheque drops en halotestin. Beide 95% van de keren dat je het vind fake, dus ja.
 
als je aan alles kan komen en zeker weet dat het echt is, cheque drops en halotestin. Beide 95% van de keren dat je het vind fake, dus ja.

sorry maar begrijp je post niet helemaal en volgens mij begrijp je mij ook niet helemaal

ik kan bijna alles krijgen wat in een goed percentage echt op de markt is, ik kan krijgen!
en daar reageerde ik op nadat er werd gezegd dat wat de profs gebruikte ik ook kan krijgen (Die lui aan top gebruiken spullen waar niet iedereen zo maar aan kan komen of zonder begeleiding aan kan beginnen etc.)

en dat zeg ik helemaal niet om op te scheppen want ik hoef me niet te bewijzen maar ik ben gewoon eerlijk anders ben ik alleen mezelf voor de gek aan t houden.......
 
Je wilt dus extra kracht, beter uithoudingsvermogen, weinig gewicht toename.

ik zou dan een stack nemen van Anavar voor kracht gains en kleine hoeveelheiden test zetten en eventueel mast erbij om ervoor te zorgen dat je niet te veel vocht gaat vasthouden waardoor je in zwaardere klasse valt. Dat zou een mooi begin zijn. Hangt ook af van je budget. Die lui aan top gebruiken spullen waar niet iedereen zo maar aan kan komen of zonder begeleiding aan kan beginnen etc.

wat ik hiermeer bedoelde was meer richting bloed doping en niet zo zeer gewone AAS gebruik.
 
vind het precies nogal onnuttig
kuuren en niet willen aankomen
snap het doel er niet van dan

denk dat de meeste jongens het doen om in een hogere gewichts klasse te komen bij kickboks
 
anavar voor de kracht.
halotestin voor de kracht en aggressiviteit.
mss winny (wel gevaarlijk voor peesletsels).
+ lage dosissen test.

verder HGH, IGF-1

voor uithouding: actovigen, epo

je kan ook je BF verlagen, kan je voor meer massa gaan op zelfde BW.
 
Zoals Calyptus steld kun je is beter kijken naar je techniek dan as te nemen,een ko punch heb je of heb je niet
 
vind het precies nogal onnuttig
kuuren en niet willen aankomen
snap het doel er niet van dan

denk dat de meeste jongens het doen om in een hogere gewichts klasse te komen bij kickboks

Altijd maar die link tussen AAS en massa. AAS is in de eerste plaats herstel. Als je 8 uur per dag traint zeker niet onnuttig. Massa komt pas als je er voor eet, ook met AAS.
 
Wat wel gebeurd is winstrol. Maar ik zou je maat eerst aanraden harder te trainen.. Want als je nog maar op 86 kg bij 17% zit met die lengte, doet hij toch iets fout.
Ik heb zelf ook aan kickboxen gedaan dus weet dat het kan.

Hij moet gewoon krachttraining erbij gaan doen en zorgen dat hij die 86 kg haalt met een veel lager vetpercentage. Hij sleept teveel onnodig vet met zich mee waardoor hij langzamer wordt.

Voor de KO:
Heel goed is om je schouders extra te trainen, komt je stootkracht erg ten goede. Vooral voor de spiegel slaan met gewichten in je handen. Dit steeds zwaarder.. Zo wordt normaal stoten steed lichter en sneller, en komt je harder aan.
Verder is het ook puur techniek, zolang hij perfect geplaatst is kan je ook met een lichte stoot KO gaan. Zodra het kinnetje van je tegenstander omhoog gaat grijp je je kans.
 
Altijd maar die link tussen AAS en massa. AAS is in de eerste plaats herstel. Als je 8 uur per dag traint zeker niet onnuttig. Massa komt pas als je er voor eet, ook met AAS.

bedoelde gewoon dat hij niet te snel met aas hoeft te beginnen

zoals hij zei was zijn doel niet meer massa :)
 
Heb twee kennisen ene doet winny en de andere deca met wat erbij maar zal het wel ff navragen
 
bedoelde gewoon dat hij niet te snel met aas hoeft te beginnen

zoals hij zei was zijn doel niet meer massa :)

Je begrijpt me verkeerd: AAS dienen ook andere doelen dan massa
 
Waarom meteen kuren ? geen dis-respect voor de jongens die het doen alleen met een vetpercentage van 17% en een lengte van 193cm en een gewicht van 86kg? Ik zou eerst eens dat vet percentage verlagen. Daarna krachtraining doen om de verloren vet-massa terug te krijgen in de vorm van spieren en dus ook kracht. En als alles in orde is zou ik igg pas een heel mischien toch wel een heel ietsiepietsie beetje weinig en ontzettend mischien gaan denken aan eventueel kuren!

(ik heb nog nooit gekuurd ofzo dus ik spreek niet uit eigen ervaring, maar toch)
 
Back
Naar boven