MuscleMeat

Wat is jou favo dosering clen?

Bezoekers in dit topic

Botjebouwer

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid sinds
19 okt 2006
Berichten
1.262
Waardering
0
Aangezien clenbuterol toch wat bijwerkingen meegeeft, beetje klappertanden, onrustigheid en trillen, vroeg ik me af wat jou favoriete dosering was waar je je het lekkerste bij voelt?

Ikzelf vind 60mcg om de dag nog wel ok te doen en relaxed...
 
Laatst bewerkt:
Ik vond 0 mcg het lekkerst!

Jij bedoelt zeker 60 mcg?
 
Nope voor mij ook geen clenbuterol....
 
Ik vond 0 mcg het lekkerst!

Jij bedoelt zeker 60 mcg?

Oja :D

Maar 0mcg vind ik ook het relaxed, maar ik bedoel gewoon wanneer het nog een beetje te doen is. Dus niet te erg wordt...
 
Laatst bewerkt:
haha 60mcg? Ben jij niet in de war met iets anders?

Maar 0mcg vind ik ook het relaxed, maar ik bedoel gewoon wanneer het nog een beetje te doen is. Dus niet te erg wordt...

6mcg is erg weinig:D
 
Iets meer als 1/10 van een pil?

Amuseer je met het kloojen zou ik zeggen

Human grade is het nog steeds 1/4

Aangezien de tolerantie tegen de side-effects vrij vlug wordt opgebouwd in het lichaam kun je door piramide-opbouw de side-effects wat afzwakken en steeds hogere doseringen aan
 
Iets meer als 1/10 van een pil?

Amuseer je met het kloojen zou ik zeggen

Human grade is het nog steeds 1/4

Aangezien de tolerantie tegen de side-effects vrij vlug wordt opgebouwd in het lichaam kun je door piramide-opbouw de side-effects wat afzwakken en steeds hogere doseringen aan

'mmm volgens mij bedoel ik indd 60mcg :cool:
Neem iig 3 pilletjes op een dag... :D

Maargoed, hoop dat die side effects wat af gaan zwakken in de loop van de tijd!
 
haha 60mcg? Ben jij niet in de war met iets anders?
Maar 0mcg vind ik ook het relaxed, maar ik bedoel gewoon wanneer het nog een beetje te doen is. Dus niet te erg wordt...

ik denk het niet...
 
'mmm volgens mij bedoel ik indd 60mcg :cool:
Neem iig 3 pilletjes op een dag... :D

Maargoed, hoop dat die side effects wat af gaan zwakken in de loop van de tijd!

als je met pillen van 20mcg werkt is 20-20-40-40-60-60-...(dosering dag1-2-3-...) en dan weer afbouwen vrij goed tegen de side-effects
 
80mcg
volgende keer bouw ik op tot 120mcg
heb tabs van 40mcg
had op 80 mcg alleen wat last van trillende handen, vooral als ik op mn elleboog leun en dan iets wil eten of drinken
doe het max 15 dagen op rij
 
en wat is het positieve van clenbuterol?
 
als je met pillen van 20mcg werkt is 20-20-40-40-60-60-...(dosering dag1-2-3-...) en dan weer afbouwen vrij goed tegen de side-effects

80mcg
volgende keer bouw ik op tot 120mcg
heb tabs van 40mcg
had op 80 mcg alleen wat last van trillende handen, vooral als ik op mn elleboog leun en dan iets wil eten of drinken
doe het max 15 dagen op rij

Goeie posts jongens!
Zal dat op en afbouwen eens proberen!
 
eerste dag 80mcg en daarna 120mcg zo doe ik het, ja zeker sides dan maar het werkt wel op ze best want je bent gloeiend heet meteen en dat is de bedoeling. Vind het niet zo erg als ik met trillende handjes zit voor de rest tegen de krampen neem ik taurine.
 
eerste dag 80mcg en daarna 120mcg zo doe ik het, ja zeker sides dan maar het werkt wel op ze best want je bent gloeiend heet meteen en dat is de bedoeling. Vind het niet zo erg als ik met trillende handjes zit voor de rest tegen de krampen neem ik taurine.

Hoe lang zit jij er meestal aan?
 
Ik zat ook op 80mcg en had ''alleen'' koppijn en trillende handen. Maar dat duurde maar even.

Probeer ook eens te kijken of het stacken met ketotifen of T3 niet interessant is voor jou.
Alleen T3 kan catabool zijn en onderdrukt je schildklier van daar dat meesten ketotifen pakken!

En een must is 2 weken on/ 2 weken off maar dat wist je denk ik al!
 
Ik zat ook op 80mcg en had ''alleen'' koppijn en trillende handen. Maar dat duurde maar even.

Probeer ook eens te kijken of het stacken met ketotifen of T3 niet interessant is voor jou.

Hey euuu ik krijg al een aardig coke gezichtje zo mager ben ik al hoor ;)
Zit inmiddels al op 8% BF, wil nog niet naar de 6% gaan hoor :D
 
4on2(3) off voor 3-4weekjes.
 
Alleen T3 kan catabool zijn en onderdrukt je schildklier van daar dat meesten ketotifen pakken!

t3 blijft onderdrukken daarmee heeft ketotifen niets te doen. heeft meer te maken met bepaalde receptor 'verfrissing'
 
T3 neem samen met fina :D
 
als je hoofdpijn krijgt van helemaal achteraan tot op je kruin stop^dan maar met hogere doseringen... genoeg
 
Back
Naar boven