| | #1 |
| GFG - Contest Winner 2009 | Injection spot
Edit....laat maar. Is al gevonden.
Laatst aangepast door Rob S. : di 24 jun 2008 om 00:27 |
| | |
| | #2 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Injection spot
euh hij zit er dus al in ofzo |
| | |
| | #3 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: jan 2008 Locatie: Utrecht Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: 1m81 81kg - Karma: | Re: Injection spot
En waar heb je het gedaan? Schouders of quads? |
| | |
| | #4 |
| GFG - Contest Winner 2009 | Re: Injection spot
Nee...zometeen na het douchen. Maar weet nog niet of ik de schouder of quad ga kiezen. Beide nog niet in gezet (quad slechts 3x meer dan een jaar terug) en vooral die Winny Depot zit me niet zo lekker. Geen zin om een week niet te kunnen trainen omdat ik last van mn schouder en/of been heb. Gluteus is geen optie..die doen beide nog pijn haha. Eerst d8 ik ik doe de schouder wel...maar veel gelezen dat er mensen problemen kregen door Depot daarin te zetten. Kutzooi |
| | |
| | #5 |
| rock 'n roll Aangemeld: mrt 2006 Locatie: die hard Geslacht: M
Stats: 1m91 128kg - Karma: | Re: Injection spot
edit: verkeerde topic
|
| | |
| | #6 |
als je ze zelf moet zetten is het bovenbeen wel het fijnst schouder is een beedje klote vind ik zelf
|
| | |
| | #7 |
Dat zetten is het probleem niet...mja. Dingen zijn klaar, kijk zometeen wel waar die erin gaat. Nu maar hopen dat het geen dagen pijn blijft doen.
|
| | |
| | #8 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: jan 2008 Locatie: Utrecht Leeftijd: 20 Geslacht: M
Gluteus kan je ook gewoon nog keer doen, blijf je pijn op 1 plek houden toch;p Tis ff doorbijten maarja |
| | |
| | #9 |
| Dutch Bodybuilder | Re: Injection spot
heb er ook net 4 weken op zitten elke dag zetten met winstrol . heb nog steeds bulten op me billen schouder ging wel goed opzich alleen dat stijfe blijf je houden in je schouder . |
| | |
| | #10 |
Kep geen bulten op mn billen gelukkig. Die zijn denk ik al teveel gewend haha. Maar wtf. Gisteravond dus in allebei mn quads gezet. Vanmorgen toen ik opstond d8 ik YES, voel gewoon helemaal niks. Pas rond 18.00 uur vandaag begon ik echt pijn te krijgen. Kan nu bijna niet eens meer lopen man...wat een pijn man. Vooral in mn rechterbeen, waar k de Prop en Ace heb gezet. |
| | |
| | #11 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: okt 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 28 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Injection spot
Its hard to become a man
|
| | |
| | #12 |
Nee...sometimes it's hard to get huge. Mja...komt allemaal goed |
| | |
| | #13 |
Als je een pik hebt ben je een man! Hopen dat de pijn snel over gaat Gelukkig heb je niet met opstaan pijn gehad denk ik zo ! Elk voordeel heb zn nadeel.
__________________ Tonijn door de kwark = vies |
| | |
| | #14 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: okt 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 28 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Injection spot
|
| | |
| | #15 |
Fock man. Het is echt erg geworden zeg. Ben net naar huis moeten gaan van werk omdat ik niet eens meer kan lopen of zitten. Echt een enorm zeurende pijn...trainen zit er dus de eerste dagen ook niet in!
|
| | |
| | #16 |
das ook mooi kloten man wat heb je er in gedaan dan ? laast ook een lichte onsteking in me schouder gehad en zwaare pijn meteen al bij de eerste prik raak, maar 3 dagen lang naproxen gebruikt ne het is helemaal weg meschien een idee ofzo] |
| | |
| | #17 |
Wat is dat precies voor iets? Ontstekingsremmer ofzo?
|
| | |
| | #18 |
inderdaad ja het ligt gewoon in de kruidvat als alive (zit dan niet zo veel van in maarje kan er ook 3 nemen ) maar het werkzaame bestandsdeel is naproxen valt onder pijnstillers en onstekingsremmers ik weet niet of je een lichte ontsteking heb hoor maar echte pijn in daar vaak wel een sinjaal van bij mij heeft het super geholpen in iedergeval nou ga ik lekker traine groete |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| injection, spot |
| Topic opties | |
| |