| | #1 |
| Cool Novice Aangemeld: okt 2005 Locatie: België Leeftijd: 28 Geslacht: M
Stats: Karma: | Injectievraagje
Hello! Kort even een vraagje over het zetten van de spuit... Moet dus bovenkant rechts, maar kan het eigenlijk kwaad als dit iets lager is? (mijn maat heeft ze iets lager gezet vandaar) Laat ons zeggen midden op de middellijn ongeveer? Of is het enkel zo dat je dan meer kans hebt om in een bloedvat/zenuw te zitten? IM is IM juist? Greetz! |
| | |
| | #2 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: apr 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 32 Geslacht: M
Stats: 2m01 42kg 18% Karma: | Re: Injectievraagje
het is precies hoe je het zelf zegt.. Meer kans om een zenuw te raken... voor de rest niks om je zorgen over te maken
__________________ http://www.youtube.com/watch?v=sgn7n...eature=related |
| | |
| | #3 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: mei 2009 Locatie: Springfield Leeftijd: 22 Geslacht: M
Stats: 1m70 84kg 10% Karma: | Re: Injectievraagje
Erin is erin, enkel meer kans om iets te raken als je de goeie plaatsen niet weet.
|
| | |
| | #4 |
| Cool Novice Aangemeld: mei 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 27 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Injectievraagje
over welke spier hebben we het? in de bilspier zitten veel minder zenuwen en dus risico's verbonden dan aan je been bijvoorbeeld. overigens: als je een zenuw of iets dergelijks had geraakt had je het echt wel gevoeld, geloof me |
| | |
| | #5 |
Was in de bilspier... heb er niets van gevoeld en goed geaspireerd dus zal wel ok zijn dan Iemand al ervaring met het raken van een zenuw ergens in het lichaam? |
| | |
| | #6 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: mei 2009 Locatie: Springfield Leeftijd: 22 Geslacht: M
Stats: 1m70 84kg 10% Karma: | Re: Injectievraagje
Ik heb al eens een spier gehad die raar deed zo twitchen, maar geen pijn.
|
| | |
| | #7 | |
| Cool Novice Aangemeld: mei 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 27 Geslacht: M
Citaat:
tsja wie heeft er geen ervaring mee? is net alsof je een electriciteitsstoot krijgt hehe | |
| | |
| | #8 |
Ja heb dat ook al eens gehad bij de dokter tijdens een spiertest... Weet iemand hoe dit komt?
|
| | |
| | #9 | |
Citaat:
| |
| | |
| | #10 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: jan 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
ja in mijn been... hahaha bij het prikken begon het onderste gedeelte van mijn bovenbeen raar te trekken... net zolang als dat ie er in zat.... dus eruit... en weer nieuw prikken, moet wel zeggen voelde heel appart.. en heb toch steeds het STEMMETJE die zegt dat het de volgende x weer gebeurt maar nu al een tijdje niet meer dus das goed hahaha |
| | |
| | #11 |
| Novice Aangemeld: mrt 2009 Locatie: België Leeftijd: 23 Geslacht: M
|
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| injectievraagje |
| Topic opties | |
| |