Fitness Seller

Injectieplaats kiezen

Bezoekers in dit topic

Utrechter

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid sinds
31 jan 2009
Berichten
1.747
Waardering
59
Schouders, benen en glute vallen af... welke injectieplaats voor winny inject kiezen?
Van het weekend moet ik veel lopen, kuiten lijken me niet zo'n goede optie.

De site spotinjections ken ik, de verschillende injectieplaatsen ook... maar welke kan ik nu het beste kiezen?
 
Tja blijft weinig over op deze manier, heb je een beetje spek op je traps?
 
winnyject doet sowieso ****ing veel pijn...dan zou ik echt niets anders nemen dan mijn glutues of quads...:eek:
 
Vind het eigenlijk wel meevallen. Vind het vergelijkbaar met vitamine B12. B12 zelfs nog iets pijnlijker.

Heb winny inject in beide schouders laten zetten, nergens last van. De volgende dag voelt het een beetje beurs en de dag erna ook, alsof je een flinke stomp erop hebt gehad. Maar kon prima trainen.

Wil glute en quads overhouden voor olie en schouders gaan hem nu nog niet worden. :D

@ William: nee niet echt, sta redelijk droog, rond de 8%, maar traps staan wel goed omhoog.
 
Triceps kan ook.
 
Traps of idd triceps..
 
zou het zelf dan ook in mijn triceps zetten..

nou ja eerlijk gezegd zou ik het helemaal nergens zetten. wat een meuk is dat die winject!

Maar moet zeggen werkt wel erg goed :)
 
je kan het voor de grap een keer in je pecs zetten. Heb je 3 dagen lang tieten waar je u tegen zegt :roflol:
 
Ik heb bicep paar keer geprobeerd, was geen succes. Ken wel mensen die regelmatig in bicep zetten; niet meer dan 1ml en met een slin spuitje. Miss dat dit voor jou wel werkt..
 
Het is in de triceps gezet, gaat goed. :)
 
Ik zet liever biceps. Maar ik zou eerder lekker tabs nemen..
 
Triceps voelt nog fijner dan schouders eerlijk gezet.
Laat het wel door iemand doen, die luxe heb ik dan weer wel.

Heb het niet zo op tabs, sowieso neem ik winstrol niet lang, dan word het te blessuregevoelig.
Vind de injects wel veel prettiger dan 50 mg oraal, neem nu 0.75ml, dus 37,5 mg werkzame stof, gelijk aan 50 mg tabs.
 
Kuiten hebben er nu ook aan moeten geloven.

Merk dat het zetten van winstrol inject eigenlijk niet pijnlijk is, pas de dag erna tot 3 dagen erna zijn vervelend, maar kan nog steeds de aangedaande lichaamsdelen trainen, zonder pijnstillers o.i.d.
De dagen erna voelt het nog wel een beetje beurs, maar word het ongemak wel duidelijk minder.
 
pecs, looks good in da mirror
 
Ben inmiddels ook helemaal beurs. Kleine hoeveelheden brufen doen gelukkig wonderen.
 
je kan het voor de grap een keer in je pecs zetten. Heb je 3 dagen lang tieten waar je u tegen zegt :roflol:

moet telkens aan The Rock denken met sean connery, waar gasten een enorme naald in hun hart moeten steken, anders gaan ze dood :D lol

maar idd triceps, biceps, pecs, en als je goeie rug heb in je lats lol
 
Gelukkig maar 1 van de 2 kuiten gebruikt, lopen gaat hem niet worden, word hinkelen vandaag (letterlijk).
 
Back
Naar boven