XXL Nutrition

injectiepijn na 1 dag

Bezoekers in dit topic

tdi250

Novice
10 jaar lid
Lid sinds
3 mei 2010
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
80kg
Vetpercentage
15%
ik zit in mijn 2e week van mijn kuur:
1-10 test e 500mg/week
1-8 "deca-durabolin">deca 200mg/week
1-12 provi 50mg/ed
12-16 "nolvadex">nolva+clomid

heb gisteren 3e injectie gezet en alle injecties zijn al zonder pijn verlopen bij het injecteren maar heb er toch de dag nadien 2 dagen last van...
gisteren dus mijn 3e gezet en ook alles is goed verlopen maar ik kan vandaag niet squatten van de pijn en dat had ik van de vorige niet...
voor het injecteren masseer ik de plek en ontsmet ik ze, en na de injectie masseer ik ook nogmaals voor minuut of 2
ik gebruik naalden van 0,8x40 voor het injecteren...
injectie doe ik ook altijd langzaam... minuut of 2....
injecteer altijd in mijn benen...
en olie verwarm ik ook altijd voordien...
 
Man up pussy hoort erbij!
 
Je doet er 2 minuten over om 4 ml. te injecteren?Dat vind ik wel erg lang,6 ml. jas ik er in een seconde of 20 in.Mssch ligt het daaraan?

edit: Waarom in je benen btw.?In de bil vind ik persoonlijk fijner.
 
Laatst bewerkt:
Beetje pijn hoort er idd bij, kan zijn dat je een zenuw geraakt hebt of tenminste in de buurt gezeten hebt.

Probeer anders ook eens in je glute te zetten.

Ook kan je eventueel een ibuprofen nemen na het zetten, dat zal ook al voor verlichting zorgen.

Masseren wil juist ook wel eens averechts werken.
 
injecteer eens in de bil. Is vaak minder pijnlijk dan been.
Heb je ook minder last met benen trainen.
Beetje pijn 2 a 3 dagen erna is wel normaal.
 
kleiner naald pakken als je niet te veel vet op je quads hebt..
was voor mij de oplossing nergens last meer van sindsdien ik overgstapt ben
 
ik masseer nooit, ik verwarm mn injects nooit. zet altijd in mn glute, en heb er nooit last van gehad.. misschien iets stijf maar zeker niet zo erg dat ik niet kan squatten!
 
Ene keer wel pijn, andere niet. Dan 1 dag, dan 4 dagen. Niks aan te willen. Hoort erbij.
 
Verwarm ook nooit.
Spuit erin rammen en gaan!!!
 
komt bij mij ook wel bekend voor..

Alleen heb het ook af en toe dat ik 1 á 2 dagen er ziek van ben met koorts en al, dan weer warm dan weer koud! iemand enig idee wat dat kan zijn?
Deze keer weer gehad met boldenone + sust + test E
 
komt bij mij ook wel bekend voor..

Alleen heb het ook af en toe dat ik 1 á 2 dagen er ziek van ben met koorts en al, dan weer warm dan weer koud! iemand enig idee wat dat kan zijn?
Deze keer weer gehad met boldenone + sust + test E

Als het je 1ste/2de inject is zou ik het gooien op de test-flu.. Zit je al langer in je kuur zou ik bijna denken dat je lichaam de AAS afstoot ( wat me onwaarschijnlijk lijkt als je het soms hebt ) of dat er iets mee is gegaan met de naald naar binnen waar je een kleine ontsteking van hebt..
 
komt bij mij ook wel bekend voor..

Alleen heb het ook af en toe dat ik 1 á 2 dagen er ziek van ben met koorts en al, dan weer warm dan weer koud! iemand enig idee wat dat kan zijn?
Deze keer weer gehad met boldenone + sust + test E

Heb het ook. Al is mn injectie van afgelopen zaterdag wonderbaarlijk goed gegaan. Voor het eerst sinds 10 wk geen ibuprofen hoeven slikken. Werd ook altijd ziekjes. Vooral na een inspanning was het drama. Om over de pijn nog maar te zwijgen:o Heb nu nog een beetje last van mn linkerbil van vorige wk zaterdag. Mn rechterbil van afgelopen zaterdag heb ik een cm dieper gezet(heb0.8x4 naalden) Gewoon dieper gedrukt, en het gaat echt een stuk beter. Voor mij is de oplossing tegen pijnlijke plekken echt dieper zetten
 
Als het je 1ste/2de inject is zou ik het gooien op de test-flu.. Zit je al langer in je kuur zou ik bijna denken dat je lichaam de "anabole androgene steroïden">AAS afstoot ( wat me onwaarschijnlijk lijkt als je het soms hebt ) of dat er iets mee is gegaan met de naald naar binnen waar je een kleine ontsteking van hebt..

Zit nu in mijn 5e week:
week 1-4 bold 500mg + sust 250mg
(merkte dat mijn test echter te laag stond) vandaar in week 5 bold 500mg + sust 250mg + test E 250mg (weet dat de hoeveelheid bold laag is maar mijn doel is anders dan groot worden, maar juist conditie)

week 1-4 nergens last van gehad alleen klein beetje last van mijn glute meer niet.. week 5 met test E erbij gewoon 1 dag echt ziek, nu is het aan het overgaan!

Heb al eerder met Test E 500mg + Tren A 200mg gekuurd en nergens last van gehad?
 
Weird.. is het niet gewoon ongelukkig gevallen met een normale griep/ziekte? Ik heb aardig wat injects achter de rug, maar nooit van 1 ziek geworden.. Weleens een zenuw geraakt dat je reet de volgende dag zo stijf is als een stuk beton, maar niet ziek..
 
Weird.. is het niet gewoon ongelukkig gevallen met een normale griep/ziekte? Ik heb aardig wat injects achter de rug, maar nooit van 1 ziek geworden.. Weleens een zenuw geraakt dat je reet de volgende dag zo stijf is als een stuk beton, maar niet ziek..

Ja dat zou ook kunnen, maar mischien iets geraakt met prikken en dat ik door die pijn koorts heb gekregen! tijdje terug heb ik dit ook gehad met winstrol injects maar dat was 10x erger dat doe ik echt nooit meer. Werd gewoon snachts wakker van de pijn en van het ziek zijn..

Maar voel me eigen nu weer goed dus hopen dat het zo blijft haha..
 
Weird.. is het niet gewoon ongelukkig gevallen met een normale griep/ziekte? Ik heb aardig wat injects achter de rug, maar nooit van 1 ziek geworden.. Weleens een zenuw geraakt dat je reet de volgende dag zo stijf is als een stuk beton, maar niet ziek..

testflu is een bekent fenomeen, de kans dat je een zenuw raakt in je glute is praktisch nihil.
 
testflu is een bekent fenomeen, de kans dat je een zenuw raakt in je glute is praktisch nihil.

Ben je sinds kort moderator geworden? Of heb ik het nooit doorgehad
 
Ben je sinds kort moderator geworden? Of heb ik het nooit doorgehad

sinds kort pas hoor, doe het topic van de maand.
Deze maand leuk topic, dus kom eens kijken daar en schrijf een mooi artikeltje. :)
 
Dieper zetten gewoon ... en niet bibberen als je spuit :D
Als je wat te hard beweegt met je naald in je quad heb je er ook wel eens last van
 
Bij mijn eerste kuur (Test only) ook altijd flink last na het zetten... liep ik zeker een dag of 3-4 rond als manke Nelis.

Nu bij tweede kuur (Test/Bold) zo goed als nergens last van. Alleen de eerste injecties had ik een beetje last van stijve poot maar dat was niet te vergelijken met de injecties van de Test only.

Ligt dus ws aan de toevoeging van de Bold want de rest van mijn protocol is precies hetzelfde (vials opwarmen, masseren, etc). Ik las laatst ergens dat er mensen zijn die alleen al daarvoor een kleine hoeveelheid Bold in de kuur opnemen.

Natuurlijk krijg je na verloop van tijd wel wat meer handigheid waardoor je wat relaxter wordt, wellicht dat dit ook helpt.
 
Back
Naar boven