XXL Nutrition

injectie pijn sustanon

Bezoekers in dit topic

Dawg3

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid sinds
14 jul 2005
Berichten
278
Waardering
2
ik heb mijn tweede 0.5 ml sustanon 250 injectie gezet

eerste was in mijn been, omdat ik been ging trainen gisteren in schouder gezet

ik had al enorm last van mijn been, nu in schouder dezelfde pijn die twee dagen gaat duren vrees ik ,net als in mijn been, exact hetzelfde

ligt dit aan de prop in de test blend, of is het wat anders?

gaat dit veranderen als ik binnenkort weer op de zelfde plek in de schouder prik?
 
Zoals je al aangeeft, door de prop.

Sommige ervaren daarom sust wat pijnlijker als enth.

Ook kan het zijn dat je lichaam nog aan de stof moet wennen, of als het je eerste injects zijn dat je de naald wat teveel hebt bewogen.

Wordt vanzelf minder pijnlijk.

Succes....
 
wen er maar aan!
Volgende x in de billetjes...dat doet het minst zeer!
 
sustanon en winstrol inject,zijn altijd in 90% vd gevallen pijnlijk
 
Na de eerste keer Sustanon in mijn been liep ik een week mank.
Na enkele keren voel je er bijna niks meer van.
 
Ja had pas winstrol van desma,helemaal geen pijn geen idee hoe het kan maar helemaal niks.mischien wel fak:eek:e.maar sustanon altijd pijn gehad.maar is algemeen bekend.
 
Ik kan alles overal zetten zonder problemen, zelfs prop en winny in mijn biceps. Maar schouders... Zelfs nog geen tiende ml!!! Ik kan heel die schouder dan gewoon niet bewegen. En heb al aardig wat proberen te prikken in mijn schouders om te kijken of het aan die ene keer lag, maar bij mij zijn de schouders gewoon not done!
 
ok thx guys

dan ga ik mn volgende 125 mg op exact dezelfde plaats insteken op mn schouder als vorige keer

even kijken of dat helpt!

anders die klote belgische apotheek bellen die nog steeds op vakantie is :) waar ze wel enanthaat hebben

enanthaat heeft dit probleem niet echt toch?
 
Ligt eraan, misschien ben je niet gevoelig voor prop zelf, maar je schouder/been voor welke AS dan ook.
Het maakte bij mij echt niet uit of het water of olie basis was en hoe snel of langzaam ik injecteerde. Soms lukt het gewoon niet in een spier, dus kijk het ff aan. Als het weer niet lukt weet je genoeg ;)
 
Back
Naar boven